Kokeilin Ropeconissa boffausta ja tykästyin kovasti, mutta en tiedä voiko sitä harrastaa jossain paikoissa isolla porukalla, kun täällä meillä päin ei paljon ole boffaajia tai sitten ovat minua paljon parempia/vanhempia enkä pärjäisi heille.
Olen 12v kohta 13v (noin viikon päästä) tyttö. Olen yrittänyt etsiä netistä boffaus "paikkoja". Sain Ropeconista lapun, jossa oli boffaus treenejä, mutta nekin olivat k15. Siellä kyseisessä "joukko mätössä" meni minulla aika hyvin verratuna pieneen kokooni. Minulla menee siis paremmin isossa porukassa, kuin kaksin taistelussa, koska pääsen hyökkäämään toisten selkään ja moni aikuinen siellä ei tykännyt siitä jostain syystä :D.
Onko siis täällä Espoossa hyviä harraste paikkoja/kokoontumisia boffaajien kesken?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Boffaus Espoossa?
2
1329
Vastaukset
- Eppuhjo
Hei! Pidän itse bofferikerhoa Tapiolan seurakunnan sponsoroimana jo kymmenettä vuotta. Ikäistesi ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin. Voit ilmoittautua taas ensi syksynä mukaan, ohjeiden pitäisi tulla Esse-lehteen, Espoon seurakuntien nettisivuille ja Tapiolan seurakunnan nuorisotyön sivuille (paheksuvakirahvi.fi). Tällä hetkellä kerhossa boffaavat nuoret tähtäävät itse mukaan Sotahuutoon ikänsä riittävästi kartuttua ja boffaavat reippaalla urheilumielellä. Ota myös kavereita mukaan, mikäli innostuvat ;)
- Baffausta
Kiitos! Voisin osallistua sitten syksyllä, kun täältä pääsee helposti bussilla sinne. Odotan jo innolla sitä että pääsen taas mätkimään luvalla, harmillisesti en usko että kukaan kavereista kiinnostuisi paljoakaan (voihan aina kokeilla!).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo: Seuraavalla hallituksella ei ole yhtään enempää rahaa
Valtiovarainministeriön virka-arvion mukaan julkisen talouden sopeutuksen tarve on noin kymmenen miljardia euroa ensi va3274660Suomen kieli hiipuu vähitellen Vantaalla
nykytahdilla jo joka kolmas vantaalainen on vieraskielinen 2030-luvun alussa. Maahanmuutto, suomalaisten alhainen synty1274148Kun puolustusvoimat on huolissaan nuorison huonosta kunnosta
ajatellen varusmiespalvelusta(kun moni joutuu keskeyttään), niin johan tuli joku yliopiston vasemmistonainen selittään,2102502Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1012209Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.411741Tiesitkö? Kohutun L/over sarjan Juha eli Jani Volanen on tämän julkkisnaisen ex-mies!
Jani Volanen näyttelee L/over - ikuisesti minun psykologisessa trillerissä Juhaa. Mutta tiesitkö, että hän on tämän julk71349- 311346
Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv21278Ajattelen sinua
Ajattelen sinua joka päivä, joka hetki… Kaikkea, mitä minun olisi pitänyt sanoa sinulle, enkä osannut sanoa, kaikkea nii511264entäs jos yhtenä päivänä kävisi niin
että miehet vaan yhtäkkiä kollektiivisesti kyllästyisivät ja lopettaisivat naisten palvelemisen ja naiset saisivat pärjä1471016