Kokeilin Ropeconissa boffausta ja tykästyin kovasti, mutta en tiedä voiko sitä harrastaa jossain paikoissa isolla porukalla, kun täällä meillä päin ei paljon ole boffaajia tai sitten ovat minua paljon parempia/vanhempia enkä pärjäisi heille.
Olen 12v kohta 13v (noin viikon päästä) tyttö. Olen yrittänyt etsiä netistä boffaus "paikkoja". Sain Ropeconista lapun, jossa oli boffaus treenejä, mutta nekin olivat k15. Siellä kyseisessä "joukko mätössä" meni minulla aika hyvin verratuna pieneen kokooni. Minulla menee siis paremmin isossa porukassa, kuin kaksin taistelussa, koska pääsen hyökkäämään toisten selkään ja moni aikuinen siellä ei tykännyt siitä jostain syystä :D.
Onko siis täällä Espoossa hyviä harraste paikkoja/kokoontumisia boffaajien kesken?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Boffaus Espoossa?
2
1302
Vastaukset
- Eppuhjo
Hei! Pidän itse bofferikerhoa Tapiolan seurakunnan sponsoroimana jo kymmenettä vuotta. Ikäistesi ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin. Voit ilmoittautua taas ensi syksynä mukaan, ohjeiden pitäisi tulla Esse-lehteen, Espoon seurakuntien nettisivuille ja Tapiolan seurakunnan nuorisotyön sivuille (paheksuvakirahvi.fi). Tällä hetkellä kerhossa boffaavat nuoret tähtäävät itse mukaan Sotahuutoon ikänsä riittävästi kartuttua ja boffaavat reippaalla urheilumielellä. Ota myös kavereita mukaan, mikäli innostuvat ;)
- Baffausta
Kiitos! Voisin osallistua sitten syksyllä, kun täältä pääsee helposti bussilla sinne. Odotan jo innolla sitä että pääsen taas mätkimään luvalla, harmillisesti en usko että kukaan kavereista kiinnostuisi paljoakaan (voihan aina kokeilla!).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eduskunnan setämiehet eivät häiritse
Porvariston sedät kertoivat kuorossa, että eivät tiedä häirinnästä mitään.1716205Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni2123567Jaguar i pace sähköauto hajosi. Jopa 100 tonnia akun vaihto. Edullisia kilometrejä
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/fcaa5ae4-c04d-414d-ac54-dab991758b2e Tuo että sähköautossa ei lämmitys toimi on183246Persut yrittävät epätoivon vimmalla
kiertää häirintä asian https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/5389f072-60d9-4ef8-aa7b-c11f0eda66cf jonka muut puolueet a602921Muistakaa demarit, että TE petitte, ei vihreät tai vas.liitto
Te veitte eduskunnasta turvallisen tilan, veditte sen viemäristä alas. Te demarit, itsensä ylentäneet moraalinvartijat,942648Tämä on persut
Persut kannattavat koko Suomen alueiden luovuttamista Venäjälle. Kannattavat myöskin väestönvaihtoa suomalaisten ja ven22535IL: "Kyykyttämistä, alistamista, painostamista, huutamista ja tiuskimista SDP:n
eduskuntaryhmässä." Häirintäkohu puolueen ympärillä paisuu. Iltalehden haastattelemien SDP-lähteiden mukaan eduskunta-292256Riikka runnoo: konkursseja eniten 30 vuoteen
Vuonna 2025 Suomessa haettiin konkurssiin yhteensä 3 906 yritystä. Konkurssiluku oli suurin sitten vuoden 1996.251973Linta ja Pete vievät UMK:n tänä vuonna
Aika nopeasti näki kuulematta tarjonnasta ketkä homman hoitaa. Mutta etukäteen jo kiitos muille osallistujille. https:561764- 751745