Kokeilin Ropeconissa boffausta ja tykästyin kovasti, mutta en tiedä voiko sitä harrastaa jossain paikoissa isolla porukalla, kun täällä meillä päin ei paljon ole boffaajia tai sitten ovat minua paljon parempia/vanhempia enkä pärjäisi heille.
Olen 12v kohta 13v (noin viikon päästä) tyttö. Olen yrittänyt etsiä netistä boffaus "paikkoja". Sain Ropeconista lapun, jossa oli boffaus treenejä, mutta nekin olivat k15. Siellä kyseisessä "joukko mätössä" meni minulla aika hyvin verratuna pieneen kokooni. Minulla menee siis paremmin isossa porukassa, kuin kaksin taistelussa, koska pääsen hyökkäämään toisten selkään ja moni aikuinen siellä ei tykännyt siitä jostain syystä :D.
Onko siis täällä Espoossa hyviä harraste paikkoja/kokoontumisia boffaajien kesken?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Boffaus Espoossa?
2
1025
Vastaukset
- Eppuhjo
Hei! Pidän itse bofferikerhoa Tapiolan seurakunnan sponsoroimana jo kymmenettä vuotta. Ikäistesi ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin. Voit ilmoittautua taas ensi syksynä mukaan, ohjeiden pitäisi tulla Esse-lehteen, Espoon seurakuntien nettisivuille ja Tapiolan seurakunnan nuorisotyön sivuille (paheksuvakirahvi.fi). Tällä hetkellä kerhossa boffaavat nuoret tähtäävät itse mukaan Sotahuutoon ikänsä riittävästi kartuttua ja boffaavat reippaalla urheilumielellä. Ota myös kavereita mukaan, mikäli innostuvat ;)
- Baffausta
Kiitos! Voisin osallistua sitten syksyllä, kun täältä pääsee helposti bussilla sinne. Odotan jo innolla sitä että pääsen taas mätkimään luvalla, harmillisesti en usko että kukaan kavereista kiinnostuisi paljoakaan (voihan aina kokeilla!).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123970MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822071Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5491647Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin861323Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671107Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331038Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt215909Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60883- 171854
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3828