Kokeilin Ropeconissa boffausta ja tykästyin kovasti, mutta en tiedä voiko sitä harrastaa jossain paikoissa isolla porukalla, kun täällä meillä päin ei paljon ole boffaajia tai sitten ovat minua paljon parempia/vanhempia enkä pärjäisi heille.
Olen 12v kohta 13v (noin viikon päästä) tyttö. Olen yrittänyt etsiä netistä boffaus "paikkoja". Sain Ropeconista lapun, jossa oli boffaus treenejä, mutta nekin olivat k15. Siellä kyseisessä "joukko mätössä" meni minulla aika hyvin verratuna pieneen kokooni. Minulla menee siis paremmin isossa porukassa, kuin kaksin taistelussa, koska pääsen hyökkäämään toisten selkään ja moni aikuinen siellä ei tykännyt siitä jostain syystä :D.
Onko siis täällä Espoossa hyviä harraste paikkoja/kokoontumisia boffaajien kesken?
Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!
Boffaus Espoossa?
2
1374
Vastaukset
- Eppuhjo
Hei! Pidän itse bofferikerhoa Tapiolan seurakunnan sponsoroimana jo kymmenettä vuotta. Ikäistesi ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin. Voit ilmoittautua taas ensi syksynä mukaan, ohjeiden pitäisi tulla Esse-lehteen, Espoon seurakuntien nettisivuille ja Tapiolan seurakunnan nuorisotyön sivuille (paheksuvakirahvi.fi). Tällä hetkellä kerhossa boffaavat nuoret tähtäävät itse mukaan Sotahuutoon ikänsä riittävästi kartuttua ja boffaavat reippaalla urheilumielellä. Ota myös kavereita mukaan, mikäli innostuvat ;)
- Baffausta
Kiitos! Voisin osallistua sitten syksyllä, kun täältä pääsee helposti bussilla sinne. Odotan jo innolla sitä että pääsen taas mätkimään luvalla, harmillisesti en usko että kukaan kavereista kiinnostuisi paljoakaan (voihan aina kokeilla!).
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061