Boffaus Espoossa?

Boffausta

Kokeilin Ropeconissa boffausta ja tykästyin kovasti, mutta en tiedä voiko sitä harrastaa jossain paikoissa isolla porukalla, kun täällä meillä päin ei paljon ole boffaajia tai sitten ovat minua paljon parempia/vanhempia enkä pärjäisi heille.

Olen 12v kohta 13v (noin viikon päästä) tyttö. Olen yrittänyt etsiä netistä boffaus "paikkoja". Sain Ropeconista lapun, jossa oli boffaus treenejä, mutta nekin olivat k15. Siellä kyseisessä "joukko mätössä" meni minulla aika hyvin verratuna pieneen kokooni. Minulla menee siis paremmin isossa porukassa, kuin kaksin taistelussa, koska pääsen hyökkäämään toisten selkään ja moni aikuinen siellä ei tykännyt siitä jostain syystä :D.

Onko siis täällä Espoossa hyviä harraste paikkoja/kokoontumisia boffaajien kesken?

Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille!

2

1347

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eppuhjo

Hei! Pidän itse bofferikerhoa Tapiolan seurakunnan sponsoroimana jo kymmenettä vuotta. Ikäistesi ryhmä kokoontuu keskiviikkoisin. Voit ilmoittautua taas ensi syksynä mukaan, ohjeiden pitäisi tulla Esse-lehteen, Espoon seurakuntien nettisivuille ja Tapiolan seurakunnan nuorisotyön sivuille (paheksuvakirahvi.fi). Tällä hetkellä kerhossa boffaavat nuoret tähtäävät itse mukaan Sotahuutoon ikänsä riittävästi kartuttua ja boffaavat reippaalla urheilumielellä. Ota myös kavereita mukaan, mikäli innostuvat ;)

• Baffausta

Kiitos! Voisin osallistua sitten syksyllä, kun täältä pääsee helposti bussilla sinne. Odotan jo innolla sitä että pääsen taas mätkimään luvalla, harmillisesti en usko että kukaan kavereista kiinnostuisi paljoakaan (voihan aina kokeilla!).

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka jytkytti naftan hinnan jo yli 2,3 euroon

Sannan aikaan esimerkiksi dieseliä selvästi kalliimpaa bensaakin sai 1,3 eurolla. https://www.is.fi/autot/art-200001188
      Maailman menoa
      164
      4072
    2. Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa

Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.
      Maailman menoa
      109
      3519
    3. Vasemmiston feministinaiset puolustavat islamia

mikä on täysin järjenvastaista, mutta eihän femakoilla paljon järkeä olekkaan, leijuvat siellä omassa kuplassaan. Myös
      Maailman menoa
      247
      2986
    4. Taisi kolahtaa....

Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä
      Maailman menoa
      7
      1729
    5. Suomi edelleen maailman onnellisin maa

Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.
      Maailman menoa
      163
      1356
    6. Kuvaa kaivattuasi

Yhdellä kivalla yhdyssanalla. 🥹
      Ikävä
      75
      1234
    7. Huomasitko? Tämä "viinin läträys" hämmästytti Yökylässä

Yökylässä-sarjassa Maria Veitola vieraili Christel ja Jori Roosbergin kotona. Tunnelma oli mukava ja puitteet hulppeat.
      Suomalaiset julkkikset
      31
      1141
    8. Lopetan Keskipohjanmaan tilaamisen

Vasemmistolaisen ja kristinuskovastaisen pääkirjoituksen vuoksi. Suomen kouluissa on nykyisellään hyvä uskonnonopetus.
      Kokkola
      62
      934
    9. Jos saisit yhden

Asian muuttaa kaivatussasi
      Ikävä
      88
      820
    10. Mitä vielä

Toivot välillemme ?
      Ikävä
      64