Minkä tyyppisessä talossa sinun pitäisi asua?

Korppis1

Testi yllätti minut ; ), mutta toisaalta osui ja upposi.

Täydellinen koti minulle on mökki metsän keskellä.

Mökki metsän keskellä on täydellinen rauhan tyyssija. Haluat sitten paeta modernin ajan päivittäisiä rutiineja tai vaikka järjestää hurjia juhlia - metsässä sinulla on enemmän vapautta kuin missään muualla, mikä tekee siitä pitkän ajomatkan arvoista.

http://fi.what-character-are-you.com/d/fi/1287/result/7593.html

33

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HM.no

      Varmaan saisin saman tuloksen.

    • yökkkkuyyyyyyyyssss

      Täysin järjenvastainen juttu. Mielettömiä päättelyitä ja kaikkien aikojen mahdottomimpia tuloksia. Yök.
      Ei osunut eikä uponnut muu kuin idioottitestien idioottisin. Ei edes hauska.

    • muuttomies

      Mulle antoi asuinpaikaksi Hollannin minkä takia ?

      • tulevauhri

        Minulle tuli kerrostalo keskellä kaupunkia järven rannalla ja autopaikka viimeisessä venekatoksessa.
        Kiukuspäissäni menin tekemään toisen testin, jossa etunimen perusteella kerrotaan kuolintapasi.
        Tulos:
        Sarjamurhaajan uhri!

        Hieno homma.
        Ei tarvitse enää varoa yksittäisiä tappajia tai pahaa sairautta.
        Kaikkea ne nykyään pystyykin kertomaan muutaman vastauksen perusteella.
        Ja onhan sen oltava totta, jos se kerran näytöllä näkyy!


      • hihihihiiiii

        Luin tämän juttusi vasta tänään. Nauroin niin, että meikit meni.........


    • siilimuori

      Pientalo maaseudulla, sopii seniorille :).

      • 1eero

        Tyydyttävä elintapa nykyään, muttei ihanne jos olisin kymmenen vuotta nuorempi ja tämä mieliala niin voisin ajatella muunlaista tapaa asua.


      • siilimuori
        1eero kirjoitti:

        Tyydyttävä elintapa nykyään, muttei ihanne jos olisin kymmenen vuotta nuorempi ja tämä mieliala niin voisin ajatella muunlaista tapaa asua.

        Juup. Minä haluan nykyistä vähätöisemmän noin niin kuin tulevaisuutta ajatellen. Haravoiminen ja lumityöt alkaa piisata, mukavuudenhalu valtaa sijaa.


      • laita.töihin
        siilimuori kirjoitti:

        Juup. Minä haluan nykyistä vähätöisemmän noin niin kuin tulevaisuutta ajatellen. Haravoiminen ja lumityöt alkaa piisata, mukavuudenhalu valtaa sijaa.

        Eikö sun ukkos tee mitää?


      • siilimuori
        laita.töihin kirjoitti:

        Eikö sun ukkos tee mitää?

        Tekee viel niin kauan ku tarvitsee, kuten minäkin.


    • Korppis1

      Näillä testeillä ei ole mitään logiikkaan. Facebookissa on hauska seurata kuinka tosissaan ihmiset ottavat näiden testien tulokset. Itse suhtaudun näihin huumorilla.

      Sitä paitsi tein kokeen useaan kertaan samoilla vastauksilla ja aina tuli eri tulos. Maalaistalo ja linna, no molemmat sopisivat. Kysyivät lemmikkieläimistä ja vaihtoehdot koira, kissa tai häkkieläin. Ei mikään niistä, mutta piti valita joten pistin koiran.

      • EIedesnaurata

        Kysypä keneltä tahansa toiselta fbkamulta miten suhtautuu testeihin saat saman vastauksen kuin itseltäsikin eli "ne muut" ottaa tosissaan, en minä. Ikuinen psykologinen juttu.


      • Korppis1
        EIedesnaurata kirjoitti:

        Kysypä keneltä tahansa toiselta fbkamulta miten suhtautuu testeihin saat saman vastauksen kuin itseltäsikin eli "ne muut" ottaa tosissaan, en minä. Ikuinen psykologinen juttu.

        Joo, ne muut, en minä etkä sinä ; )


      • Veispookiton

        Miulla ei oo veispookki kavereita kun ei oo veispookkiakaan.
        Keneltähän kysyisi?


    • niinpäjoopa

      Täydellinen koti sinulle on
      Talo rannalla
      Talo rannalla tekee lomailusta elämäntavan. Huolimatta siitä, kuinka hektinen päivä saattaakaan olla - kun edessä on maisema horisonttiin ja äänimaailmana aaltojen liplatus, viha ja stressi tuntuvat haihtuvan kuin ilmaan.

      Tuokin käy....

    • Testit-Tehty-Hyvin

      Tiedän tyylini jo.
      Virka-ajalla asun kaupungissa, kerrostalossa.
      Vuokra siedettävä.
      Vapaa-ajalla Mökissä maalla. Omakustanne hintaan.

    • ent.siivoojaparka

      Minun pitäisi asua kuuden asunnon kerrostalossa ylimmässä kerroksessa, ikkunat joka ilmansuuntaan, linnunlaulupuita talon ympärillä, suuret pihanurmikot talon kahdella puolella, lähellä metsää, kävelymatkan päässä merestä ja vajaan puolentunnin ajomatkan päässä suurkaupungista (oman muistini mukaan ja ilman testiä).
      Asun täsmälleen siinä, missä minun pitäisikin asua.
      Muitten testien mukaan tulen kuolemaan eturintamassa sodassa, saamaan lapsia 42 vuotiaana, kukkani on auringonkukka...

      • Korppis1

        Ilman testiä.

        Ihanne asumismuoto. Vuokra-asunto, kerrostalon kaksio kaupungin keskustassa.
        Kesämökki (oma) keskustan tuntumassa järven rannalla.
        Lapset 36 - 42-vuotiaina.
        Lempikukkani ruiskaunokki.
        Musiikkimaku sinfoninen metalli, Nightwish.
        Yksi avoliitto, yksi avioliitto ja yksi kihlaus. Riittää ja tässä järjestyksessä ; )


      • utelu
        Korppis1 kirjoitti:

        Ilman testiä.

        Ihanne asumismuoto. Vuokra-asunto, kerrostalon kaksio kaupungin keskustassa.
        Kesämökki (oma) keskustan tuntumassa järven rannalla.
        Lapset 36 - 42-vuotiaina.
        Lempikukkani ruiskaunokki.
        Musiikkimaku sinfoninen metalli, Nightwish.
        Yksi avoliitto, yksi avioliitto ja yksi kihlaus. Riittää ja tässä järjestyksessä ; )

        Eikö lapsenlapsia ! Jo tuon ikäisillä yleensä on ?


      • Auringon...siltaa

        Jos on sateenkaaren kultalapsia, niillä ei ole jälkikasvua juurikaan.


      • korppis1
        utelu kirjoitti:

        Eikö lapsenlapsia ! Jo tuon ikäisillä yleensä on ?

        Huomenta, ei ole lapsenlapsia, ei. Esikoinen vihittiin viime marraskuussa 13-vuoden seurustelun jälkeen. Opiskelivat ensin ammatit saivat hyvät työpaikat, ostivat asunnon ja matkusteleva ympäri maailmaa. Lapsia tulee jos tulee, en itse perusta, eikä asia ole minun päätettävissä. Realistina ajattelen maailman tapahtumiin nojaten, että ei ole Suomikaan enää turvallinen paikka pikkuisille elää. Kuopus on vielä nuori vain 25- vuotias. Etsii paikkaansa, eikä lapset ole edes ajankohtaisia. Olen toki huomannut, että lisääntyminen on monelle ihmiselle se elämän tarkoitus. Mennään naimisiin nuorena, tehdään lapsia ja erotaan. Etsitään uusi kumppani, lapsista tulee heittopusseja. Lapsia pitää rakastaa, ei olla itsekäs tehdä niitä ja laittaa syrjään kun pitää alkaa opiskelemaan tai suhde kariutuu. Rakastan lapsiani yli kaiken muun. Kukaan ei saa tehdä heille pahaa, tai.....


      • ent.siivoojaparka
        utelu kirjoitti:

        Eikö lapsenlapsia ! Jo tuon ikäisillä yleensä on ?

        Ei kaikilla muillakaan tänä ikäisillä ole lastenlapsia. Minusta jos olisi kiinni, niin minulla kyllä olisi. Mutta kun siinä on likoilla itselläänkin jotain sanomista ja kuulemma vähän heidän poikakavereillaankin.


    • ö-Öö

      Vaihtoehdoista kai puuttuu Sinulle sopivin vaihtoehto.

      Maakuoppa.

      =DW=

      • Korppis1

        Niin ja sinulle sopisi parhaiten persläpi ilman kurenauhaa.


      • TexPecosBillWiller

        Ryppynaru se miehen tiellä pitää.
        (Vanha sanonta villistä lännestä).


      • se.ja.sama

        =DW=
        Sinullekin sopisi

        Pottukuoppa pottumaan reunalla.


      • Yrittipä "vaimon" pihkatappi pistää pahan. Pysy sinä vaan ite siell kuopassas.


    • Erämaamökkilahosi

      Laulan tässä iltalaulun teeman mukaisesti.

      Rannalla hirveä mökki
      lahonneet hirret sen
      ikkunat säpäleinä katsoo
      pihamaa on kurainen

      Kaislikkoon vene on uponnut
      Viikate lentänyt pusikkoon
      Pihapuut nurin on menneet
      saa metsurin hurmioon

    • korppis1

      Pari päivää lepoa ja taas pelittää. Siivosin kaksioni, ei ollut pölyinen, miksi olisi ollut, kun ei ole asuttu kohta kolmeen kuukauteen. Nyt hautaustoimistoon ostamaan adressia. Yksi ystävä vähemmän

    • enhän.tosissaan
      • tiällä.vastailoo

        Hah haa, mulle tuli Söpöläinen!
        Tuossa talotestissä tuli maalaistalo. Ei oikein napannut, kun en haluais enää luoda lantaa ja itseni tuntien putoisin kuitenkin jonnekin lietesäiliöön.


      • enhän.tosissaan

        Niinpä. Olin porsaanreikä? Unohdin sanoa


    • ingals.ite

      Pienessä talossa preerialla

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      444
      3245
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      401
      2776
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      119
      2738
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2143
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 176
      1380
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1170
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe