Heippa,
Minulla olisi muutama kysymys asiakaspalvelijoille, etenkin jos täällä sattuu olemaan ketään Prismassa/K-Citymarketissa tjms. työskentelevää yleismyyjää.. Olisin kiitollinen vastauksista.
Tahtoisin siis tietää : -Mitkä ovat mielestänne asiakaspalvelutyön vaatimukset?
-Miten kehität osaamista ja ammattitaitoa työssäsi?
Asiakaspalvelutyön vaatimukset
t4nu
1
197
Vastaukset
- paikanpäällekyselemään
Kannattaa mennä suoraan sinne Prismaan ja K-Citymarkettiin kyselemään. Jos teet opintoihisi liittyvää tutkimusta, niin mistään keskustelupalstalta et tule saamaan luotettavia vastauksia. Jos opinahjosi on kunnollinen, niin koulusi ei tule edes hyväksymään keskustelupalstoilta kerättyjä epämääräisiä vastauksia.
Täällä et voi myöskään tarkastaa, onko vastaaja oikeasti Prismassa tai K-Citymarketissa töissä. Myyjät muuten tekevät tuntipalkalla urakkatahtista työtä eivätkä jaksa vapaa-ajalla istuskella keskustelupalstoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059