heinä seiväs

myyjää

heinä seipään hinta.

12

388

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • entinenmaalainen

      Sisustukseen vaiko heinähommiin? Kysy lähimmältä maanviljelijältä josko hänen heinäladoissaan olisi vanhoja jäämistöjä joutilaana. Itse työnsin noin puoli ladollista vanhoja seipäitä klapikoneeseen jokin aika sitten, mutta lämmityskyky vanhalla auringon harmaannuttamalla puulla näkyi olevan aika vaatimaton, joten lähes turha homma.

    • sanonvaan

      Euron kappale, se joka niitä tarvitsee, maksaa kyllä sen.

      • arvokkaitaon

        minä oon myyny ,5e kappale kaikki meni.


    • heinäm

      Ei vitosella kappale tahdo jäädä mitään. Sottailkaapa mikä homma ne on tehdä, hae ja kaada puu, vuole kuoret pois, teroita ja poraa reijät. Olemme tehneet 200 kpl uusia seipäitä käyttöön, ja aika monen päivän työ siinä on. Ja se näre ei sitten kasva tukkipuuksi joka seipääksi tehdään. Eurolla jos ken kappale myy, niin valkotakkiset saisi hakea.

      • seipäää

        ny on oikeeta puhetta seipähiis.


      • sanonvaan

        No eihän niitä kukaan tee tohon hintaan.


      • jokusiatehnyt

        Harvennettavasta metsästähän ne heinäseiväsvärkit otetaan, tiukkaan kasvanutta riukua taikka sahapinnoista tulee hyviä heinäseipäitä. Vaan hintaa tulee heinäseipäille, vaikka kuinka sarjoittaa sen homman. Ei sinänsä kummoista hommaa, mutta oma tekeminen on niissä. Jokusia heinäseipäitä olen tehnyt aikoinaan isäukon kanssa, koneetkin on vielä tallella. Tuolla 5€ hinnalla jo hankkii aika mukavasti.


    • Tee.iteSeiväs

      Euro on liian pieni hinta siihen työhön, mikä heinäseipään tekemiseen on kulunut ja pitäähän seipään antiikkiarvollekin jotain laskea, kun ostajat haluaa sellaisia harmaantuneita seipäitä ja ne menee yleensä sisustukseen tai puutarhaan näköis esineisiin.

      Kenekään ei pitäs myydä heinäseivästä alle 5€ muutoin vääristää hintakilpailua ja pahimmassa tapauksessa ostaja vaatii rahaa, kun vie heinäseipäät pois jaloista.
      Jos joku haluaa heinäseipäänsä alle 5 eurolla, niin voi tehdä seipäänsä itse, niin näkee, ettei ne itekseen valmistu.
      Samat hipit menee kaupungille ostoksille johonkin hienoon sisustus myymälään ja maksaa jostain harmaantuneesta laudanpätkästä 30€, eikä pidä hintaa minään, kun sillä sisustetaan asuntoa ja kehutaan sitä sitten kahvikutsuilla.

      • entinenmaalainen

        Tai sitten joku vanha ikkuna karmeineen johon kirjoitetaan jotain Englannin kielistä kaunokirjoitusta ja se ripustetaan seinällä. Sisustus muoti-ilmiöihin perehtyvä tekee vanhoilla rakennusjätteilläkin kovaa tiliä. Tai vanhat puiset hedelmä ja muut elintarvike laatikot ovat kuumaa kamaa sisustukseen ja juurikin nuo harmaantuneet laudan pätkät ja heinäseipäät.


    • qmpxcfgds

      Kun pitäishän nyt maalta löytyä ihku ihanaa vanhaa puulaatikkoa yms.No kun särkyivät perunannostossa jo 80 luvulla ja söpöt peltipurkit täynnä rasvaisia pultteja tai ammuttiin ilmukalla ja latolaudat aikanaan saunan pataan.

    • Polttopuuu

      Meillä tehdään heinäSeipäät polttopuuks

      • NIINMEILLÄKIN

        IHANAN KALLISTA


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe