Mihin hävisi? Oli kokeneet pilotit ja hyvä kuntoinen kone!
Ampuiko Ryssä Liettuan AN-2:sen?
8
96
Vastaukset
- JormaVirtamo
Mustilaatikko paljastaa?
- An-2
Noh, An-2 ei ole minkäänlaista MSRP:tä joten siitä ei vastausta likene.
- RogerMoore
Putin on syyllinen. Varma tieto.
- KolaOlli
Juu näin on!
- Lenokkipoika19v
Mummiälest ne oli Nato ku ampu sen jortaaniin. Siäl oli sillo joku sotajuttu. Putinki ei oo homo.
- nimerkki1243
Ehkä lento kerosiini loppui? Pitäisi aina tankata riittävästi jotta voisi lentää pitkälle. Onko tosi tietäjiä paikalla?
- SergeiRunkstein
Sil oli 92-oktaanist kerosiinii kentälle ja seuraavalle tankille. Mut sit tuli Nato ja veti ohjuksel päin näköö nii, et leegot ropisi Itämereen, Ja kangaspuuflygari kans.
- ValmetAgri
Tai sit se yritti ilmatankata Suhoin hävittäjästä, ja kukistu jet blastiin. Vittu, kato, Lentoturmatutkintakin kysyy aina multa näitä juttui. Ja miehän vasikoin heti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli204435Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm103224Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403107IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462439Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas811216- 791089
Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2511079- 561054
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3711035Alex ja Sanna taas Bilderberg-kokoukseen
Kansainvälinen parivaljakkomme on taas yhdessä siellä missä tapahtuu. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/09eda060-635e140902