Käykö tällanen tyyli nykymaailmassa (yläaste)

Armeijaylijäämää

Terve! Siis olen 15v, kahdeksannella luokalla yläasteella ja oon aatellu että vähä muuttasin tyyliä. Oon alkanu tykkäämään enemmän tällasesta "armeijatyyppisemmästä" vaatetuksesta, esim. Maiharit, vihreä villapaita, huivi, taisteluhousut jne. Linkkejä:
Kengät: http://www.varusteleka.fi/fi/product/brandit-para-maiharit-teraskarjella/27491
Paita: http://www.varusteleka.fi/fi/product/ranskalainen-villapaita-oliivinvihrea-uudenveroinen/11648
Housut: http://www.varusteleka.fi/fi/product/itavaltalaiset-m75-kenttahousut-oliivinvihreat-ylijaama/515
Huivi: http://www.varusteleka.fi/fi/product/shemagh-huivi/12695

En sitten tiedä, tuskin muut on samaa mieltä, mutta ite tykkään.

24

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juuppuuj

      TYkkään! Uijuma maiharit ja maaston vihree paita ja maastojousut niii jees näky:)

      • raksastan

        Niin hot!! toi huivi on niin kirsikkana kakun päällä <3


    • 42342342

      Pue kuule vain ihan mitä haluat äläkä piittaa siitä mitä muut ajattelee.

    • Hei!

      Hyvältä näyttää! Ei kannata välittää muiden mielipiteistä, pukeudu vaan rohkeasti juuri niin kuin itse tykkäät. :)

      -NettiSaappaasta Kiuruvedeltä Marja

    • freeballerboy

      Maasto tyyliset housut on tosi käytännölliset. Ainakin mun mielestä kans ihan hyvän näkösiä. Joskus itekin käyttäny maasto kuvioisia talvi housuja tai sellasia lautailu housuja enimmäkseen talvella siis mut joskus kesälläkin jos ei liian kuuma ulkona. Maihareista ei kokemuksia mut sellaset mustat varsitennarit/skeitti kengät joissa vähän enemmän vartta sellaset löytyy. Ja pukeutumisesta niin miks kaikkien pitäis käyttää pelkkiä mainstream vaatteita. Ihan hyvä vaan et jotku käyttää just mistä ite tykkää ja sitä mä ainakin arvostan.

    • 00200

      Hyvä tyyli rispekti

    • Hyihekvetyi

      En tiiä mitä vittua, mut jos tulisit meijä koulun portista sisään noissa kuteissa. Jäisit ulkopuolelle. :/

    • Jokuvaaan

      Mitä vittua sä muide mielipiteitä kyselet. Pukeudu miten ikinä haluut ja piste.

      • Anonyymi

        Näin on


    • jokuhemmomo

      Noi kengät <333333333333
      ei mulla muuta ;D

    • mpt

      Käy tosi hyvin.Itekkiin pidän armeija tyylistä.Sillä erottuu hyvin joukosta koska olen koulun ainut joka edes käyttää kenttähousuja minun koulussa.

    • freeballerboy

      Itse asias viimeks tänään tuli ajatus jos ostais maastokuvio housut. Niin paljo käytän farkkuja et ois varmaan ihan rentoo vaihtelua. Ja miksei ne sopis värikkäiden skeittikenkien/tennarien kans. Joo sellaset housut seuraavaks :)

    • Jalaa

      Ite käytän monesti töissä Mil-Tecin tai Branditin maastokuvioituja housuja, eikä kukaan katso vinoon. Jos kerta voin töissä pitää hieman tuon tyylisiä housuja, niin varmaan sä voit pitää koulussakin.

    • 20plus9

      mun mielest kauhee mut pitää olla ja näyttää siltä ku haluu :)

    • neiti15w

      Armeija kama<3
      itsekin käytän ja nyt suunnitelmissa tilata maiharit varustelekasta
      Armeija vaatteet ovat kyllä tosi käytännöllisiä

    • 1256

      Voi kuule, pukeudu just niinkun ite tykkäät!

    • erilaisuuskunniaan

      Mikä vaa käy kunha et alasti kouluun tuu! Tärkeintä on, et oot ite tyytyväine siihe miltä näytät. Muiden mielipiteillä ei oo mitää väliä, mitä se niille oikeestaa ees kuuluu?

    • Siistii.vai

      Miksi SIIS?

    • KenraaliSimppunen

      Kyllä saat sitten intissä pitää noita kyllästymiseen asti... Älä. Häpeät sitten myöhemmin.

    • publishbrand

      Hyi helvetti. Jos haluat olla syrjäytynyt niin laita päälle vaan :)

    • Justjustiin

      Jooh... Ite en tykkää enkä laittais päälleni. Mutta mun mielestä ihmiset jotka arvostelee muiden pukeutumista ovat itse ihan vitun pellejä, jotka yleensä myös pukeutuvat just mainstreamiin tyyliin. Kaikkien pitäs pukeutuu sillee mist ite tykkää. Ite pukeudun 90-luvun Hip-Hop-tyyliin eikä haittaa yhtään ku viimeks tänää isosiskon poikaystävä 21-v sano että "hyi vittu et noi sun housus on ihan hirveet!" ajattelin että vittu miten keskenkasvunen kakara toi on :D

    • maiharityttö

      Käy ihan hyvin! Itsekkin yhdeksännellä pidin maastokuvioista takkia ja maihareita

    • Metsäpeikko__

      Pukeudu juuri niin kuin haluat. Moni tuttuni pukeutuu pääsääntöisesti vain varustelekan valikoimaan. Ovathan tuollaiset vaatteet kuitenkin kestäviä ja käytännöllisiä. Plussana olet aina valmiina metsäretkelle! Mulla on aina päällä just väärät välineet kun tekee mieli mennä metsään. Pitäisiköhän vaihtaa tyyliä..?

    • Anonyymi

      Tiiän että tästä on kauvan mutta pukeudu niin kuin itse tykkäät äläkä välitä mitä muut ajattelee

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      92
      4350
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      44
      4275
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      4006
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2877
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2551
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2118
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2104
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2023
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      29
      1675
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe