Moniko syöttää koirilleen Boosteria? Mistä asti haet säkin?
Paljonko se maksaa?
Onko kokemuksia ProBoosterista?
Hyviä laadukkaita rehuja kumpikin, aina pitää muistaa, että kaikki ei käy kaikille.
Ruokaa metsästyskoirille
3
141
Vastaukset
- ProBoosteriamenee
Läheisestä eläinkaupasta haen ruokaa. ProBoosterissa on enempi lihaa, mutta se on kalliimpi. Tykkään siitä kun on vaan kanaa ja riisiä eikä mitään tyylillä "vehnäjauho, vehnähiutale, kaura, kaurahiutale" jne. hirveesti kaikkia eri viljoja. Tosi hyvin on sopinut koirille, mikä on tärkein valintakriteeri. Boosterista on nyt testattu myös lohta ja se on kanssa ollut vatsoille hyvä.
- koirahoitola
Mulla menee itelläkin omalle leikatulle uroskoiralle pro booster senior/lightia.
Nuori koira,mutta kun haastavaa löytää nappula joka maistuu. Tässä on kalkkunaa ja se on se avainsana tälle koiralle! - ProBooster
Koira 1 syö Probooster adulttia ja koira 2 Proboosterin senior lightiä. Molemmat 54e ja netistä tilaan. Koskaan ei oo ollu näin hyvin koirilleni sopivaa ruokaa kuin tämä. Määrällisesti menee sopivasti ja kakkakasat kiinteitä ja pieniä. Hyvällä ruokahalulla popsivat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721127
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132857- 84793
- 51738
Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37541Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä295533Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t215489Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45482- 49477