kiusaava henki

unissakiusattu

mua on nyt kotonani kun olen nukkumassa niin tultu repimään jaloista ja puristettu rinnan alta ja riuhdottu käsistä.tätä siis tapahtuu kun olen unessa tai puoliunessa.viimeksi kun taistelin tätä vastaan ja oikein tunsin ne kädet niin sanoin näytä itsesi niin mieleeni ilmestyi miehen kuva.tumma mies ja äärimmäisen vihaisen näköinen.näitä riuhtomisia on nyt tapahtunut kymmenisen kertaan.vietän puolet ajastani miesystävän luona ja siellä saan nukkua rauhassa eli tätä tapahtuu vain minun asunnossani. samassa talossa missä asun niin muutkin asukkaat on kokeneet outoja.aluksi pelkäsin todella paljon nyt mua lähinnä ärsyttää kun en saa nukkua rauhassa.nämä otteet on kyllä tulleet sitä mukaa rajummaksi.talossa jossa asun on mies hirttänyt itsensä,olisiko sama.

19

788

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • javapaustulee

      Ainakaan tuo itsensä hirttänyt mies ei sinua kiusaa vaan asialla on demoni (mikäli et sitten unissasi houraile). Jeesus Kristus on lääke pahaa vastaan. Anna elämä ehdoitta Jumalalle ja kotisi pitää siunata.

      • snfoiasn

        Ihan oikein että koti pitäis siunata mutta se että asialla olis välttämättä demoni,kuolleen henkikin voi olla paha ja ilkikurinen. Jos tällästä tapahtuu,ei tarkota että heti olis demoni asialla. Uskovainen luulee aina tietävänsä kaiken lukemalla raamattua,se ei anna täydellistä vastausta mihinkään. Mikään ei anna täydellistä vastausta.

        Voi se toki ollakkin demoni mutta se että asunnossa on hirttäytynyt mies niin mun mielestä asia on melko varma että se mies siellä häiritsee. Katokku kuolleetkin voi kummitella. Demonit yleensä iskee heikkoihin ja epävakaisiin ihmisiin (usemmiten,ellei paikalla ole jotain tekemistä sen kanssa) ja käy enemmänki psyykkisesti kiinni ja sitä kautta murtaa ihmisen mielen,kaikki positiivinen on pois demonilta ja negatiiviset taas voimistaa sitä.


    • eksorkisti

      Tee näin: käy ensin ehtoollisella kirkossa ja tunnusta Jumalalle syntisi ja lupaa tehdä parannus asioista, jotka sinua sitovat. Syö sinä päivänä vain kevyttä kasvisruokaa ja vettä ja paistettua kalaa. Paholainen vihaa kalan hajua, Jeesus sen sijaan paistoi paljon kalaa ja söi sitä. Sytytä kolmihaarainen kynttilä ja aseta krusifiksi kynttilöiden eteen sekä suitsuke palamaan sen viereen. Ota Raamattu käteesi ja avaa kohdasta ja lue sille hengelle seuraavat sanat tiukasti ja heluta Raamattua jokaisessa asuntosi kolkassa kävellen: Room. 8 31. Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan? 32. Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa? 33. Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa. 34. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme. 35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka? 36. Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina". 37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut. 38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat, 39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme." Sano ääneen sille hengelle: "Minä kätkeydyn Jeesuksen veren alle ja Jumalan voimakenttään. Lähde ulos täältä Saatana. Sinä et voi minua hallita, sillä Jeesus, johon uskon ja luotan, on sinut voittanut ristillä ja hän on ylösnoussut Jumalan Poika. Älä tule tänne enää takaisin, vaan mene autioon paikkaan." Tämän jälkeen soita hiljaisella äänellä kristillistä ylistysmusiikkia tauotta yötä päivää. Yöksi voit laittaa korvatulpat, että saat nukuttua, mutta paholaisen kätyrin pitää kuunnella Jeesuksen veren voimasta kertovaa musiikkia tauotta asunnossasi. Viimein hän etsii itselleen toisen paikan, eli poistuu. Esim. ylistyslaulut "Löytyy voima, voima voitokas, veressä Jeesuksen, Meillä ompi voitto, Jeesus on Herramme, nousi kuolleista, Jumala ompi linnamme jne. ovat paholaiselle kauhistus. Näitä soita hänelle, niin hän ei jaksa kauaa niitä kuunnella.

    • Voi olla että se joka kiusaa sinua on se mies joka otti oman elämänsä siinä talossa ja sen väkivaltaisen kuoleman takia ei saa mennä eteenpäin elämässä ja on kiinni talossa. Se voi tietysti olla myös demoni. En osaa paljon sanoa siitä, en ole kokenut mitä itse olet. Siellä voi olla enemmänkin kun vaan yksi henki. Itse käytän semmosta laitetta mikä auttaa puhumaan sen toisen puolen kanss nimellä p-sb7 spirit box millä voi saada vastauksia. Erittäin tunnettu laite ja toimii erinomaisesti.
      Ehdotan että hakisit paranormaalin tutkimuksen jos mikään muu ei auta.

    • triitus

      Se on se hirttäytynyt mies joka sinua kiusaa. Tehnyt itsemurhan ja jäänyt välitilaan,pääsee valoon sitten kun hänen elämänsä olisi normaalisti loppunut. Ei hän sinua pysty vahingoittamaan. Kiusallistahan tuo on. Ehkä joku meedio voisi rauhoittaa hänet.

      • lovingkindness

        Rakkauden lähettäminen tuolle rauhoittaa hänet.


      • Älkääeksykö

        Nämä meediot ja välitilahöpinät ovat täyttä puppua. Ne jätä kokonaan sivuun. Sielunvihollinen on eksyttäjä.


      • dfsybr
        Älkääeksykö kirjoitti:

        Nämä meediot ja välitilahöpinät ovat täyttä puppua. Ne jätä kokonaan sivuun. Sielunvihollinen on eksyttäjä.

        Meediot vaan näkee enemmän ku sinä,ne ymmärtää energioista enemmän ku sinä. Ei siinä ole mitään ihmeellistä tai edes pahaa. Se paha on teijän päässä eikä missään muualla.


    • Skep_Muukkonen

      Unen ja "puoliunen" aikana minuakin on puristettu, kuristettu ja painettu sänkyä vasten. Niistä on jäänyt jälkiäkin, jotka on dokumentoitu. Mieli on niin vahva, että se saa nämä jäljet aikaan ilman kosketusta. Onhan eräissä tapauksissa todettu, että mieli on saanut iholle nousemaan vesikellojakin. Mitään vieraita entiteettejä ei kuitenkaan ole olemassa. Näkymättömiin olentoihin ja näkymättömiin maailmoihin on uskottu jollei kymmeniä tuhansia niin ainakin tuhansia vuosia. Ne on saaneet ihmisten mielissä pysymättömän paikan. Kun alatte opiskelemaan taikauskoa, ja miten niiden siivittämänä erilaiset traditiot ja uskomukset ovat levinneet maapallolla, niin huomaatte, että hyvän ja pahan loputtomassa taistelussa, enkeleissä, demoneissa, jumalissa, kaikenlaisissa hirviöissä, niiden ulkonäöissä ja persoonallisuuksissa, näkyy täysin selkeä ihmisen mielikuvituksen ja luovuuden sormenjälki. Uskomukset on psykologinen seikka, joka ilmenee helposti: uskotko näkymättömiin olentoihin?

      • Anonyymi

        En uskoisi yliluonnollisen tuntuiseen asiaan ellen olisi edesmenneen sukulaiseni vuoksi joutunut toteamaan että hän todellakin tiesi/arvasi/vaistosi esim. lapseni syntymän kellonajan minuutin tarkkuudella vaikka en vuorokauteen ollut tuttavien kanssa missään yhteyksissä eikä hän voinut ystävänsä kanssa kaupassa asioidessaan mistään tietää että nyt se varmaan tapahtui.. Näin kuitenkin oli todennut. Ystävänsä siitä kellon ajasta myöhemmin kysyi ja olin ymmälläni. Mistä hän tiesi sen. Hän myös vaistosi kuolemansa. Kertoi ja perusteli miksi niin uskoo tapahtuvan pian ja se myös tapahtui. Hieman ennen tätä kertoi toiselle henkilölle ruumisautoa laittaessaan ettei sen kyytiin haluaisi joutua ja sillä samalla autolla vietiin pian viimeiselle matkalleen. Ei kaikkea voi järjellä selittää.


    • Kokemusta_on

      Minulla on myöskin saman kaltaisia kokemuksia muutamia ja vähän eri tyyppisiä myös. Sillä ei ole mitään merkitystä onko nämä uskomuksia vai ei, jos näitä kokee, niin se kuitenkaan ei ole mitenkään kivaa ja on tärkeää tietää, että siihen on mahdollista vaikuttaa. Periaatteessa nuo unen ja välitilan aikaiset tapahtumat ovat yleensä harmittomia, mutta kuitenkin yöunta häiritseviä. Vaikuttaa siltä, että tuo asunnossa kuollut mies haluaa jotakin huomioita, osa tuon miehen "mielestä" on jäänyt ns. välitilaan kummittelemaan. Yleensä on sitä parempi, mitä paremmin pystyy antamaan asian olla, eikä reagoi, niin häirintä luultavasti vaimenee. Itse olen huomannut, että pari isompaa kristallia sängyn alla voi myöskin vaimentaa näitä.
      Eteerisitä öljyistä kataja on suojaava, samoin vahvistavia, rentouttavia ja tasapainottavia ovat Frankinsensi, Muskatellisalvia ja Laventeli, näitä voi tuoksulyhdyssä höyrystellä, suosittelen.
      Katajan marja tai kaksi, syötyinä suojaavat energioilta, mutta eivät ole hyvän makuisia.
      Oma tasapaino olisi myös tärkeä saada kohdalleen, ehkä jopa kaikkein tärkein!
      Tasapainottumisessa myöskin ns. maadoittuminen olisi tärkeää, tarkoittaa sitä, että käyttää luontoa tasapainottamaan itsensä, pitkähkö luontokävely(1-2h), puunhalaus, kylpy ennen nukkumista ja rentoutumisharjoittelut kaikenlaiset on hyviä ja olisi hyvä tehdä lattialla pehmusteen päällä, maan energiavirtaus on tasapainottavaa.
      Jos tuntee tarvetta, niin jotakin huoneiston energeettistä puhdistamista voisi olla hyvä tehdä, maallikolle se voi olla hankalaa, mutta jotenkin tuo energia olisi saatava "rauhoittumaan" ja siihen voi saada apua. Jos asut lähellä(100km) Forssaa, niin tiedän henkilön, joka voi auttaa, ota yhteys, [email protected] niin välitän yhteystiedot. Muussa tapauksessa, joku puhdistamisesta tietävä henkilö voisi olla hyvä kutsua paikalle. Kyllä jotkut papitkin ehkä voisivat jotakin tehdä, mutta en tiedä varmaksi onko heitä?
      Vielä tulee mieleen, yksi parhaita keinoja, pitäisi havahtua tuossa tilanteessa välittämään "rakkauden säteilyä" tämä voi olla vaikeaa, mutta onnistuu siten, että päivällä tekee tällaista harjoittelua ja samoin ennen nukkumaan menoa, silloin se muistuu mieleen juuri, kun tarvitaan ja tämän olen havainnut todella tehokkaaksi, mutta silloin on juuri oma tasapaino tärkeää olla kohdallaan, kummittelu saattaa loppua kokonaan, kun tässä onnistuu! Tuo harjoittelu on meditointia, ts. rentoutunutta hiljentymistä, jossa vain tietoisesti ikäänkuin säteillään ulospäin iloa, myötätuntoa ja rakkautta, samalla voi vähän kevyesti hymyillä, se voimistaa tätä säteilyä.

    • jeesus4life

      Suosittelen ottamaan yhteyttä Jeesukseen.nro 04206669

      • Anonyymi

        toi on sen yhden meksikolaisen numero


    • Anonyymi

      No jos se on demoni, siihen tarvitaan muutakin. Puhu ensin vierailla kielillä ja kiroile niin joku voi uskoa. Itsemurhan tehnyt henki ei noihin voimiin kykene vaan voi ilmoittaa itsestään muuten. Olet todennäköisesti kiinnostunut paranormaalista, unohda koko juttu. Ota yht asiantuntijaan eikä tänne, nämä neuvot eivät täällä auta.

    • Anonyymi

      Jospa kyseessä on unihalvaus. Olen muutaman kerran saanut unihalvauksen ja siinä tulee ahdistava tunne, kuin joku musta mörkö pitäisi kiinni ja yrtittäisi tukahduttaa, eikä itse voi liikuttaa kehoaan.
      Ei mikään mukava kokemus tuollainen unihalvaus.

      • Anonyymi

        Musta massa Black mass roikkuu jalaasta


    • Anonyymi

      Voit rukoilet Jumalalta, Jehovalta, että ne jättää sut rauhaan.

      Kun olin nuorempi mun vanhemmilla oli kotona joitain vanhoja tavaroita isän puolelta perhettä ja he lopulta polttivat nämä kosk kotona sattui sellaisia kummia asioita. Isäni isoisä oli ollut jonkin sortin kylän poppamies ja ne tavarat olivat jäänteitä häneltä.

      • Anonyymi

        Se ei kuitenkaan ole kuolleen ihmisen "henki" koska Raamatun mukaan kuolleet ovat tiedottomia.

        Saarnaajan kirjan 9. luku, jakeissa 5

        "Elävät tietävät kuolevansa, mutta kuolleet eivät tiedä yhtään mitään, eikä heitä enää palkita, sillä heitä ei enää muisteta. Myös heidän rakkautensa, vihansa ja kiihkeytensä ovat jo kadonneet, eikä heillä ole enää mitään osaa siinä, mitä tehdään auringon alla."

        Huom. toi kohta tuossa lopussa että "heillä ole enää mitään osaa siinä, mitä tehdään auringon alla"

        Siis ne tapahtumat joista kerrot eivät ole kuolleiden tekemisiä. Sama ajatus on myös Saarnaajan kirjan 9. luvun jakeessa 10 jossa lukee

        "Mitä tahansa voitkin tehdä, tee se kaikin voimin, sillä ei ole työtä, suunnittelua, tietoa eikä viisautta haudassa, jonne olet menossa."

        Ja myös Psalmissa 146, jakeissa 3 ja 4 joissa sanotaan:

        "Älkää panko luottamustanne vallassa oleviin älkääkä ihmiseen, joka ei voi pelastaa. Hänen henkensä lähtee, hän palaa maahan. Sinä päivänä hänen ajatuksensa häviävät."


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe