joo avaudun

uiehveiretb

mua vituttaa iha sikan mun vanhemmat. ne kokoajan loukkaa mua tarkotuksel

yks pieni esimerkki on vaik se et tänää mun äiti sano tällee "hahaha sä minttu (eli minä) jäät aika varmasti taas luokalle ja sit käyt ysiluokkaa samaa aikaa ku sun veliki HAHAHA"

joo mun äiti varsin hyvin tietää et jään luokalle lintsausten takia jotka johtuu koulukiusaamsesta jolle en voi mitään. toi oli vaan pieni juttu verrattuna kaikkeen muuhun mitä se on mulle sanonu mut silti toi loukkas mua tai jotenki tuli surullinen olo tosta

7

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En sano hyväksyväni äitisi sävyä, muttah...

      Oletko kertonut aikuisille kiusaamisesta?

      Kiusaamisen välttäminen lintsaamalla on omaan pesään kakkaamista, niin kuin ehkä olet huomannutkin. Kiusatuksi joutuminen ei ole sinun vikasi, mutta lintsaaminen ON, koska olisit voinut koettaa ratkoa ongelmaa muillakin tavoin. Koulun vaihtaminenkin olisi ollut parempi vaihtoehto, vaikka uhrina sinun ei pitäisikään joutua niin tekemään.

      • Appp

        Olen kertonut ja vaihtanutkin koulua jo. Tällä hetkellä mua ei kiusata enään enkä lintsaile. Ja no en sanois lintsaamistakaan mun syyks vaan niitten kiusaajien kosk en uskaltanu mennä kouluun niitten takia


      • No hyvä että sinua ei enää kiusata. Se on oikeastaan pääasia.

        Kerro vanhemmillesi miltä heidän käytöksensä sinusta tuntuu. Älä nosta mitään niskoja nakkelevaa teiniraivoa vaan ota asia puheeksi ihan asiallisesti. Jos se ei auta niin sitten koeta vaan kestää. Kohta sä olet täysi-ikäinen ja pääset muuttamaan kotoa pois.


    • lääkäri17

      Oletko 17-vuotias tai alle? Siinä tapaulsessa olisit lastensuolelulain alainen ja voisit mennä sosiaalitoimimeen ja omasta aloituksestasi saisit sijaisvanhemmat ja turvallisen kodin.

      Sellainen projekti täytyy ottaa tosissaan kaikin puolin.

      Vanemmat eivät saa lainsäädännöllisesti kiusata.

      Kasvattilapsi ei saa polttaa tupakkaa, käyttää alkoholia kovista huumeista puhumattakaan.

      Minä itse olen kasvattilapsi, jonka rakastettavat kasvattivanhemmat kannustivat minua menemään yliopistoon lukemaan ja kokemaan lääketiedettä.

      Olen tällä hetkellä lääketieteen tohtori (en lisessiaatti) ja ammattini työterveyshuollossa menee kohtalaisen hyvin.

    • kaelli

      yritä ees

    • foley

      Mä en ymmärrä tollasia vanhempia jotka kiusaa,vähättelee ,loukkaa ja mitätöi omaa lastaan.Kun ihmistä loukkaa voi hyvin sanoa että nyt mieleni pahoitin,jos se ei saa havahtumista ja katumusta aikaan voi vaik vihjaista että ei oo kotona hyvä olla parempi asua muualla.Viimestään aikuisena voi sanoa samat ilkeät sanat takasin omalle vanhemmalle jos tahti ei muutu.Kannattais vanhempien huolehtia hyvin lapsistaan muuten voi tulla yksinäinen vanhuus kun lapset ei halua enää pitää yhteyttä kipeiden muistojen takia.Voimia kaikille nuorille joilla hankalat vanhemmat.

    • kokenusaman

      Kaikkista paras ratkaisu olisi muuttaa pois, joko omaan tai sukulaisten luo. EI tollasta tarvii kuunnella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1395
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      152
      1111
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      84
      947
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      837
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      76
      793
    6. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      291
      730
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      62
      723
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      40
      723
    9. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      718
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      44
      682
    Aihe