sysmän kypsät naiset
Useita vuosia seudulla olleena voin hyvällä omallatunnolla todeta,että sysmässä on aivan upeita kypsiä hoikkia naisia,ja ilmeisen yksinäisiä kuten itsekkin.Miten/missä voisi lähestyä jutustelemaan,ilman että heti leimaantuisi joksikin,,,,:( olisihan aivan uskomattoman mukavaa,kun saisi mökille seuraa,jutustelu/kalakaveriksi.iltasauna ja takkatuli,siihen vielä grillaaminen,ai että:)minä tykkään,seura vaan puuttuu,voi olla että olen vaan liian ujo mieheksi?en ole rumakaan,enkä myöskään ylipainoinen,omillani toimeen tulen!
20
590
Vastaukset
- adhhty6665
tee niin kuin minä eli känni päälle ja sitten ravinteliin kylälle taikka sitten sahti krouviin ja tanssiapäälle, joskus olen päässyt mökillekkin naisten kanssa, mutta siitä ehkä tuolla seksi osiossa otsikolla kypsää naista sysmän yössä
- keskikkäinen
Jaa nyt niitä maistiaisia sitten saisi :)
- tyttö97
Minkäs ikästä naisseuraa olisit vailla? Olenko minä liian nuori sysmäläis tyttö? T. 18vuotta täyttänyt tyttö sysmästä, myöskin seuraa vailla... PS. Ei oikeen ikäiseni kollit kiinnosta!
- voistulla
kyl mie voisin sinun seuraks sinne tulla nyt kesällä.
- tavataanvaanjossain
miten otetaan kontaktia,ni tutustutaan?onks joku meili?ei viittis tässä julkisesti osoitteitaan jaella!
- Tonnit
Tyttö 97 vieläkö seura kelpaa?
- Bodivaa
Onks sul instaa?
- Tonnit
Bodivaa kirjoitti:
Onks sul instaa?
Ei löydy miten otetaan yhteys tiedot?tai mistä?voitais tavata joku kerta bodivaa.kerrotko lisää itsestäs?
- Tonnit
Bodivaa nyt on insta.kerro mistä löydän sut?
- Bodivaa
Tonnit kirjoitti:
Bodivaa nyt on insta.kerro mistä löydän sut?
Kerroppas instas?
- Tonnit
Bodivaa kirjoitti:
Kerroppas instas?
kettingi69 laita sinne.
- hashtagpelle
Ei kyl viitti alkaa seuraa kun ei ole pokkaa pitää ees omaa kuvaa näkyvillä.
- Bodivaa
Tonnit kirjoitti:
kettingi69 laita sinne.
Ei sul ole edes kuvii
- Tonnit
Bodivaa kirjoitti:
Ei sul ole edes kuvii
Bodivaa no laitatko kuvas?tai mikä on instas?
- Bodivaa
Tonnit kirjoitti:
Bodivaa no laitatko kuvas?tai mikä on instas?
Ei jaksa ihme jos oot joku geijo
- Tonnit
Bodivaa kirjoitti:
Ei jaksa ihme jos oot joku geijo
No ei ole pakko jos ei kiinnosta.
- Tonnit
Tonnit kirjoitti:
No ei ole pakko jos ei kiinnosta.
Et varmaan ole edes tyttö.
- tytölle
Ei iällä väliä,paitsi että on kuitenkin täysi ikäinen.jonkunlainen oman arvonsa tuntevä,avoin ja rehellinen on hyvä.
- vanahako
Ninno, ei tosiaankas kannata sen iän kans ronklata, hartaana kirkonmiähenä sitä täytyy ajatella kaikki muukkin arvot kohillens. Tarviihan sekin huomioija et pois lähtevät täytys hoidella ekaks, koskaa ei tiiä mikä on viimmonen kerta ja se on noloa jos ristitty puutteessa vanhuuteen kualee. Ja niillähää on sit kokemusta sen verta et huanompi saattaa kyydistä pudota, ellei kiinni pijä ja rotteesit ko laittaa vesilasii ni ei nekää turhaa hierrä. Turhaa niitten nuorempien perää on vonkua, saapi vaan turhan riesan ja opetus velevollisuuven riesaksensa.
- M25kkk
Ei tääl ketään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Maisa Torpan raskausuutisesta...
Maisa Torppa ilmoitti olevansa raskaana. Yksi asia ihmetyttää ja on ihmetyttänyt aikaisemminkin: Maisa Torpan Instagramissa tykkääjissä/kommentoijiss20011853Stefun Sofialle tarjoamat luxuskyydit maksamatta, velkaa niistä jo yli 17 000 euroa.
Seiskan mukaan limusiinikyyteihin erikoistunut yritys hakee Stefun yritykseltä oikeusteitse yli 17 000 € maksamattomista kyydeistä. Useat ajoista ova1872772Maisa otti raskauskirtin esille
Viimeinen oljenkorsi.... Miten "yllättävää".. .. :D1442092