Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Apuja FFS:n kanssa

sgrshrhjedjedtejtfgedjte

Onko kellään täällä kokemuksia FFS:stä Thaimaassa tai jossain muussa halvassa paikassa?
Mitä klinikkaa suosittelette ja mistä saisi mahdollisimman halvalla, mutta pitäis olla kuitenkin edes jokseenkin luotettava pulju?
Oon löytäny pari mahdollista paikkaa Thaimaasta, mitkä tekee FFS:iä, mutta oikeestaan kaikki tästä eteenpäin on mulle vähän hämärää :D Oon ymmärtäny että mun pitää ottaa ensin yhteyttä näihin paikkoihin ja konsultoida mahdollisesti kasvokuvieni kanssa paikallisia kirurgeja. Joutuuko tota FFS:ää sitten kuinka kauan oikein jonottelemaan sen jälkeen kun leikkauksesta on sovittu? Kysehän kuitenkin yksityisistä klinikoista niin ei kai sinne voi mitään kuukausien jonoja olla? Entä pitääkö sinne maksaa rahat etukäteen vai vasta leikkauksen yhteydessä paikan päällä? Entä pitääkö mun ottaa jotain vakuutuksia Suomesta jos meen leikkaukseen Thaimaahan?
Entä pitääkö Thaimaahan olla joku viisumi tai jotain? Mites toimii se, että jos elän tosielämävaihetta mutta on passissa kuitenkin M. Tuleeko tästä ongelmia? Entä tarviinko jotain erityisiä lupia ja papereita jos vien reseptilääkkeitä mukaani Thaikkuihin ja voiko ne ottaa käsimatkatavaroihin lentokoneessa?
Ensi kesänä olisi siis tarkoitus päästä jo leikkaukseen.
HJÄLP! D:

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lkjljkkj

      Ensinnäkin haplaa ei missään nimessä pidä etsiä!!! Thaimaastakin on syytä valita nimekäs ja samalla kallis lääkäri tekemään FFS:ää. Vain silloin voi luottaa siihen että lopputulos on sellainen että se kelpaa itsellekin. Työn määrästä riippuen siihen pitää budjetoida 20 000 euroa (plusmiinus 5 000 euroa).
      Jonotus lienee muutama kuukausi ja joka tapauksessa leikkauksesta neuvotellaan lääkärin kanssa jolloin voi selittää missä vaiheessa oma prosessi on. Yleensä nuo klinikat taitavat vaatia maksun viimeistään paikanpäällä ennen leikkausta.
      Thaimaahan ei tarvita viisumia, lomamatkailu sinne on aktiivista ja reissun voi tehdä ainakin osittain lomalennoilla (tarjouslentojakin löytyy).
      Henkilökohtaiset lääkkeet pitää kuljettaa käsimatkatavaroissa alkuperäisissä pakkauksissa ja mukana pitää olla e-reseptin yhteenvetolomake (mielellään apteekista saatava tarkempi selvitys).

    • 923581798375

      Voi ei. Älä mene tekemään FFS:ää Thaimaassa jos sinulla ei ole tukevaa rakasta kuka hyväksyy tämän. Mitä ihmettä sinussa olisi korjattavaa mitä hormonihoidolla ei saisi hoidettua?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2207
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2043
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1652
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1480
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1456
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1367
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1334
    8. 52
      1238
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1190
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe