Minä luulen, että ensi vuonna on
Suomessa sota. Venäjä suuttuu,
kun suurlähettiläitä nimitellään
huoratalon pitäjiksi. Eikä takuulla
Eu tule auttamaan.
Minä luulen
6
403
Vastaukset 6
- Sergej
Mene muualle luulemaan ja luule sitten siellä.
Tai sitten älä enää luule... Olihan siinä taas mielipide.
- m1p
mutta sillä voisi olla "puhdistava" ominaisuus kansamme riveissä.
Solidaarisuus, rakentava sosiaalisuus ja ihmisläheisyys tulisivat taas kunniaan ja amerikkalainen kerskakulutus unelma muoviteknomaisuudellaan tulisi väistyväksi olomuodoksi.
Minä itse, oman navan tuijottamisesta kehkeytyisi yhteisöllisyys. - mil tary
päästään huutamaan "Kolla kestää". Johan tota vikinää ja huutelua on kestetty. Omillamme kestetään ja viedään mitä huvittaa. Ei Venäjällä ole enää ketään, joka voisi oikeasti vastustaa.
- Jos
Älkää herättäkö uinuvaa karhua, siitä voi tulla itkua ja parkua.
- mummu
esipuperteetti-ikäisen kakaran tasolla.
Pelkäävät ressukat, että maine tahraantuu... senhän ne ovat jo hoitaneet onnistuneesti ilman pienen naapurimaan humoristista lausetta.
Pikkusieluinen kansa!
tai siellä on kytenyt muutaman kymmenen vuotta katkeruus ja tappio.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi yritti murhata mopopojan
Nyt menee kissalan poikien touhu liian pitkälle! https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012193221.html Karu video mopomiiti7013768- 511197
Käviskö tällainen suhde
Tutustutaan, fyysistä kontaktia, mutta ensijaisesti tarkoituksena ei ole aloittaa mitään virallista tai rikkoa mitään? E721173- 901085
Poutalan onnettomuus
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ministeri-mika-poutala-vakavassa-onnettomuudessa/9375980 Kumma kun jutussa ei manit95926- 103784
Olen pahoillani
Olen mokannut pahasti ja pilannut sinun ja monen muun ihmisen maineen. Anteeksi. Muutan toiselle paikkakunnalle. Hyvästi52777- 54766
Missä on Sofia Virta? Loistaa poissaolollaan Erikoisjoukot uudelta kaudelta
Vihreiden puheenjohtaja, kansanedustaja Sofia Virta pääsi otsikoihin, kun tieto hänen osallistumisestaan Erikoisjoukot-k34757Onko sinulla vihan tunteita
Minua kohtaan? Haluatko kostaa jotakin tai tehdä pahaa? Voit tähän sanoa ihan luottamuksella.121716