Pienen hetken

::(

Se makas siinä ihan hiljaa ja hievahtamattakaan, aivan kalpeana. Koko paikka kaiku, mut en sitä vielläkään tajunnu, olit poissa nyt ja ikuisesti.
Pikkuveli oli vasta 14 kun se jäi sen mustan auton alle, kuljettaja osas toimia. Soitti heti ambulanssin paikalle ja mä vaan tuijotin veljeeni kun se makas siinä tiellä ihan hiljaa, mua suututtaa vielläkin se.

Siitä on nyt vuos ja kesäloma on menossa, mut en osaa olla kun ei oo ketään kenen kaa mennä uimaan ja hyppii veteen 3 metrin tornista, veli oli joka kerta lohduttanu mua vaik välillä haukuttiin toisiamme. koulu alkas 2 viikonpäästä eikä mua huvita mennä sinne!

Koulu on alkanu ja mä istuskelen penkillä ku joku tulee en jaksa katsoa kuka tulee...
'' moi, mä oon pahoillani et en voinu kertoo sulle et ei se sattunu ees'' joku puhui. Nostin päätäni hieroin silmiä mutta en voinu uskoa et se oli siinä ihan ihka elävänä. '' ethän sä voi olla siinä sä kuolit just tänä päivänä vuos sitte ?''
siihen se haihtu ku mitään ei ois ollukkaa siin.

Koulussa oli muisto tilaisuus, en voinu kahtoo Veljeni kuvaa ilman kyyneleitä. opettajat kävi kaikki lääppimässä jotain.

Mä en vaan enää jaksa tätä paskaa. on monesti yrittäny mennä ulos keskiyöllä veljeni haudalle mut en oo onnistunu kun äiti tai isä aina tulee estämään.

NYT mä teen sen, meen sinne ja otan mukaan linkkarin, se viilti kuin lasi ja tihku verta kuin sateen jälkeen pisarat heinissä ja puissa.
Kirjotin lapun samalaa kun tunsin että voimani ovat loppu käännyin selälleni ja katselin kun linnun poikaset sirkutti pesästä.

kijeen sisältö: *Anna Äiti anteeks etten kertonu et en voi elää ilman veljee, ja Halusin mennä veljen luo pitämään siitä huolta. katson joka ilta tähtien reunalta kun nukut ja vahdin ovea ettei kukaan voi satuttaa isää ja sinua *




TOSITAPAHTUMIIN PERUSTUVA !

6

316

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • iloinen

      Oli kyllä hyvä, toivon vain että se ei ole tositapahtumiin perustuva... mutta oli ihan hyvä... toivottavasti ei tosi tapahtumiin perustuva..

      • odotellen

        Olkoon todellisuuteen perustuva tai ei.Erikoinen ja kiinostava.Jatkoa odotelen...


    • Sami

      Nyt on Eräs Muu joka pitää veljestäsi huolta, koska se eräs muu on Kuolematon ja Hänellä valta päättää maallisen elämän jälkeisistä tapahtumista.

      Et saa tehdä vanhemmillesi ikävää ylläriä. Minä kokeilin täältä lähtöä vuonna -98. Jäin henkiin enkä myöhemmin katunut.

      Jos nyt joku sanoo uskovaisia (vastakohtana "epäileVÄINEN") ihmisiä säälittäviksi, mielestäni säälittävimpiä on ne, jotka sanoo meitä säälittäviksi. Pidä vanhemmista huolta.
      Sami

      • hulda

        sanat sanamattomat. sanat kirjoitetut. ääni aalot korvissa. mustepisteet luetut, valheiden laaksojen. ripitettyjen huorien. puhe rakasetetulle rakkautta. kirja kuvituksen sanoja. totuus laaksojen sumujen. tarinoiden kauniiden.

        koskettava tarina. mukaansa ottava. ainesta vaikka heinä suovaksi. sinun kerronta niin kuin minunkin tekstissä monesti on otettava elevästä elämästä. kirjoittajan tuntee siitä kun polkee kolmijalkaisesti ja on eletyn kanssa risti riidassa. sanovat olevan myötäsyntyisiä. 60-vee. taivalkoski.

        ps. on olemassa kirjoitus virheet niin sanotut luki häiriöt. oike lukekaa ilman virheitä.


      • Sami S.
        hulda kirjoitti:

        sanat sanamattomat. sanat kirjoitetut. ääni aalot korvissa. mustepisteet luetut, valheiden laaksojen. ripitettyjen huorien. puhe rakasetetulle rakkautta. kirja kuvituksen sanoja. totuus laaksojen sumujen. tarinoiden kauniiden.

        koskettava tarina. mukaansa ottava. ainesta vaikka heinä suovaksi. sinun kerronta niin kuin minunkin tekstissä monesti on otettava elevästä elämästä. kirjoittajan tuntee siitä kun polkee kolmijalkaisesti ja on eletyn kanssa risti riidassa. sanovat olevan myötäsyntyisiä. 60-vee. taivalkoski.

        ps. on olemassa kirjoitus virheet niin sanotut luki häiriöt. oike lukekaa ilman virheitä.

        Kiva kuulla sinusta. Turussa taas lunta. On kaikilla ihmisillä melkoisia elämäntarinoita ja pitäis varmaan heitin enemmän avautua nii ei tarttis aina tapella jurrisa pois pahaa oloo.

        Ylihuomenna maalle joulunviettoon. Toi
        lempinimi tuli kavereista. Eräs ystävä nimeltä Zingo on Zinkendaali, Kim on Kimde, Inka on Inkde ja Jouni on Jonde jne...

        Huomenna loppuu syyslukukausi koulussani ja tammikuussa jatkuu. Keväällä sit yritän kouluavustaja-linjalle. Koko iltapäivä meni levyjä poltellessa joululahjoiksi. Harmittaa kun ei vieläkään saanut studiossa kuulostaan niitä siltä kuin oli tarkotus. Täytyy vaan hioo ja hioo. Semmottis tämmöttis tänne. Olen huomannut koskettimia soittaessa yhden asian : Kuulostaa paremmalta jos ottaa tumput pois käsistä kun soittaa. Siitä hyvä jatkaa.
        Samde


    • ancis

      Ihana!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nykynuoret puhuu nolosti englantia suomen sekaan, hävetkää!

      Kamalan kuuloista touhua. Oltiin ravintolassa ja viereen tuli 4 semmosta 20-25v lasta. Kaikki puhui samaan tyyliin. Nolo
      Maailman menoa
      199
      4700
    2. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      275
      2777
    3. 134
      1717
    4. Luovutetaanko nainen?

      En taida olla sinulle edes hyvän päivän tuttu. Nauratkin pilkallisesti jo selän takana.
      Ikävä
      67
      1411
    5. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      204
      1380
    6. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      84
      1156
    7. Miten olette lähestyneet kiinnostuksen kohdettanne?

      Keskusteluita seuranneena tilanne tuntuu usein olevan sellainen, että palstan anonyymit kaipaajat eivät ole koskaan suor
      Ikävä
      64
      1134
    8. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      75
      1089
    9. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1067
    10. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      76
      1061
    Aihe