toimiiko kettu pilli hyvin?
ajattelin ostaa niin haluun eka vähä palautetta!
kettu pilli!
7
1254
Vastaukset
- omistava
Kyllä se hyvin ketut pelottaa.
Teho riippuu kyllä aivan käyttäjän taidoista.- Pillittäjä
se hyvin toimii.Viikko sitten ensimmäistä kertaa eläissäni kokeilin hämärän tultua ja kaveri ampui tosi suuren ketun kilometrin päässä.
- Kettulainen
Pillittäjä kirjoitti:
se hyvin toimii.Viikko sitten ensimmäistä kertaa eläissäni kokeilin hämärän tultua ja kaveri ampui tosi suuren ketun kilometrin päässä.
Myynnissä on monenlaista kettupilliä,mutta tehokkaimmaksi olen havainnut Unkarilaisen Magyar merkkisen kettupillin.Se on tarkoitettu pustan jättiketuille.Kokeilimme sitä viime talvena pohjoiskarjalan kettumailla.Yhden vuorokauden saalis oli 8kpl karjalan suurkettua.Ne oli tosi lihavia ne ketut.Suurin painoi 54kg ja pienin 49kg. Voin siis hyvällä omallatunnolla suositella tätä Magyar-kettupilliä.
- hohoo
Kettulainen kirjoitti:
Myynnissä on monenlaista kettupilliä,mutta tehokkaimmaksi olen havainnut Unkarilaisen Magyar merkkisen kettupillin.Se on tarkoitettu pustan jättiketuille.Kokeilimme sitä viime talvena pohjoiskarjalan kettumailla.Yhden vuorokauden saalis oli 8kpl karjalan suurkettua.Ne oli tosi lihavia ne ketut.Suurin painoi 54kg ja pienin 49kg. Voin siis hyvällä omallatunnolla suositella tätä Magyar-kettupilliä.
...olivat ylivieskassa ampuneet 92.5 kiloisen ketun poikasen, varmaan viimekevään pentuja.
- hohoo
Kettulainen kirjoitti:
!!!
- tuon itsekkin
hohoo kirjoitti:
...olivat ylivieskassa ampuneet 92.5 kiloisen ketun poikasen, varmaan viimekevään pentuja.
kettu on kummallinen otus,se on vajaan vuoden ikäisenä suurimmillaan. Saattaa painaa jopa 112kg mutta alkaa sitten kutistua. 80 vuotias kettu painaa keskimäärin enään 450g. Että sellaista kettujen elämä.
- jaartsa
varsinkin Kettu Pilli on hyvä sängyssä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831549Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä681342Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2141311Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2311281Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041049Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134999Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65963- 89943
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123848