On se melkoinen panomies! Ensin on kieltämässä huohotuspuhelimien olemassaoloa, mutta itse pervoilee, minkä kerkiää. Tyypillinen kaksinaamainen kristillisdemokraattipersu. Mitä sieltä vielä paljastuukaan? No onneksi jumala antaa anteeksi...Jopa Toimille
Toimi ! Kankaanniemi.
Gsus
2
113
Vastaukset
- MrJuha82outolintu
Sen seksiseikkailut ei saisi kiinnostaa ketään.
Se saa viettää omaa vapaa-aikaansa miten ite haluaa.
En ymmärrä.
Jokaisen vapaa-aika on vapaa-aikaa. - Änkäänniemi
Miten näitä aina kuulee, että se ja se poliitikko MIES (kuten Kanerva) lähettelee seksi-viestejä mimmeille. So wat. Koskaan ei kuule lehdissä, ettäjoku mimmi poliitikko lähettelee seksi-viestejä jollekkin miehelle! Onko se vaan niin, että ukot ei välitä tuoda julki tuommoisia hölynpölyjä? Kai ne julkkis muijatkin lähettelee seksi-viestejä ukoille?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as453046Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna232904- 462757
- 562608
Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.582508Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)482490On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle532271Pohdinttavaksi
No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä782158- 692068
- 452052