Kyselen ennenkuin ostan liittymän. En ole saanut selvää niiden esitteestä. Puhelu ja tekstiviesti toimii ilmeisesti heti.
-Mutta entäpä jos haluaa liittymällä lähettää ja vastaan ottaa multimediaviestejä, kuvia videoita tai muuta pitääkö rekisteröityä tai muuta.
-Entä saako prepait liittymään vastaajan ja mitä se edellyttää?
Saunalahti prepaid-liittymä
2
342
Vastaukset
Hei virtasenposti! Saunalahden Prepaid liittymällä toimii myös MMS-viestit automaattisesti, kun liittymään tulee palveluasetukset. Mikäli puhelimeen ei tule palveluasetukset automaattisesti, löytyy puhelinmallikohtaiset ohjeet asetusten tarkastamiseen osoitteesta: http://asiakastuki.saunalahti.fi/aihe/sl-matkapuhelinliittymat/371/ Voit tilata liittymään vastaajan sekä puheen ja tekstiviestien estopalveluita asiakaspalvelusta.
Henri/Palstatiimi
http://palsta.elisa.fiVoit tilata liittymään vastaajan sekä puheen ja tekstiviestien estopalveluita asiakaspalvelusta.
-Siis jos haluan vastaajan pitääkö liittymä rekisteröidä? Esimerkiksi pankkitunnnuksia käyttäen vai saako sen päälle ilman niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 583036
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!151063- 891018
- 50893
- 89874
Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35781- 96774
Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27670Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap86635- 48595