Kyselen ennenkuin ostan liittymän. En ole saanut selvää niiden esitteestä. Puhelu ja tekstiviesti toimii ilmeisesti heti.
-Mutta entäpä jos haluaa liittymällä lähettää ja vastaan ottaa multimediaviestejä, kuvia videoita tai muuta pitääkö rekisteröityä tai muuta.
-Entä saako prepait liittymään vastaajan ja mitä se edellyttää?
Saunalahti prepaid-liittymä
2
342
Vastaukset
Hei virtasenposti! Saunalahden Prepaid liittymällä toimii myös MMS-viestit automaattisesti, kun liittymään tulee palveluasetukset. Mikäli puhelimeen ei tule palveluasetukset automaattisesti, löytyy puhelinmallikohtaiset ohjeet asetusten tarkastamiseen osoitteesta: http://asiakastuki.saunalahti.fi/aihe/sl-matkapuhelinliittymat/371/ Voit tilata liittymään vastaajan sekä puheen ja tekstiviestien estopalveluita asiakaspalvelusta.
Henri/Palstatiimi
http://palsta.elisa.fiVoit tilata liittymään vastaajan sekä puheen ja tekstiviestien estopalveluita asiakaspalvelusta.
-Siis jos haluan vastaajan pitääkö liittymä rekisteröidä? Esimerkiksi pankkitunnnuksia käyttäen vai saako sen päälle ilman niitä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1051024
- 102898
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap96777- 83685
- 48645
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi16570- 34496
- 25485
- 43482
Tulimme yöllä reissusta kotosalle
niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa30460