Roskapostit

RoskisPate

Moi. Mulle tulee todella paljon roskapostia ( Note 4 luuriin ) sähköpostiasetuksissa löytyy kuitenkin roskapostiosotteet mihin niitä voi lisätä. Esim. Tokmanni lähettelee mainospostia ja olen siitä laittanut roskaposti tietoihin tuon lähettäjän osotteen [email protected] mutta silti samasta osotteesta tulee mainosta....tämä sama pätee muihinkin....mitä hyötyä tosta roskapostihommelista on...vai enkö osaa sitä oikein käyttää??

11

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laita1234

      Laita tietokoneen selaimen Gmailista ne roskapostiin.

      • RoskisPate

        Mitä tarkoitat tuolla? En käytä g mailia. ...outLook koneella ja mailit tulee Soneralta


      • Gmailiparas
        RoskisPate kirjoitti:

        Mitä tarkoitat tuolla? En käytä g mailia. ...outLook koneella ja mailit tulee Soneralta

        Siirry Gmailiin. Operaattorin sähköposti ei ole niin kehittynyt ja niissä ei siksi ole hyvät roskapostisuodattimet. Nyt vaihto on vieläpä helppoa kun Gmail tili on jo tehtynä.


    • Miksi et klikkaa sitä viestissä olevaa peruutuslinkkiä? Tällaiset kotimaiset mainospostit ovi kyllä perua. Varsinainen spammi sitten on eri juttu. On hyvä pitää paria eri sähköpostiosoitetta. Kannattaa myös katsoa minne ja millä ehdoin sitä osoitetta jakaa.

      • oletkovarma12

        Oletko varma. Juuri niistä peruutuslinkeistä saattaa lisääntyä roskapostiliikenne sähköpostiin koska postin lähettäjä saa silloin tiedon että saaja on katsonut postin.


      • okaro

        Luitko viestiäni ollenkaan? Puhuin Suomen lain mukaan toimivista mainostajista, en jostain spammista.


      • ainavaruillaan
        okaro kirjoitti:

        Luitko viestiäni ollenkaan? Puhuin Suomen lain mukaan toimivista mainostajista, en jostain spammista.

        Niissäkin sama homma. Vain luotettaviin viestien toimittajien peruutuslinkkeihin voi reakoida


    • RoskisPate

      Vielä tähän juttuun koskien...että mitä hyötyä sitten on notessa koko roskapostihommeli jos se ei sitten toimi?

      • toimiise

        Toimii se mutta täytyisi olla Gmail eikä operaattorin huono posti.


      • RoskisPate

        Ok...mutta kun en haluaisi vaihtaa sähköpostiosotetta....


      • kannattaa1
        RoskisPate kirjoitti:

        Ok...mutta kun en haluaisi vaihtaa sähköpostiosotetta....

        Se kannattaa. Saa kerralla hyvän jota ei tarvitse enää sen jälkeen vaihdella. Minäkin vaihdoin aikoinaan Saunalahden postista enkä takaisin palaisi missään nimessä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2936
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2692
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2168
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1757
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe