Aamuinen sessio

kiihkossa

Nukut vieressäni vielä täyttä päätä. Olen ollut hereillä jo pitkään. Ajatukseni ovat harhailleet asuntolainan ja tuttujen syntymäpäivien kautta seksiin. Haluan sinua! Olen aivan kiimassa kun ajattelenkin upeaa elintäsi! Makaat selälläsi. Kurkistan peiton alle ja huomaan, että sinulla on nousussa oleva erektio. Näky kiihottaa minua entisestään. En halua hyökätä heti kyrpäsi kimppuun, vaan aloitan suutelemalla sinua ensin käsivarsistasi, sitten rintakehääsi, edeten koko ajan alaspäin. Nukut edelleen, mutta en voi vastustaa kiusausta nuolla ihanaa kyrpääsi. Olet heittänyt alushoususi jossain vaiheessa yötä pois, mikä helpottaa minun tehtävääni. Suutelen sinua suulle ja hivutan kättäni kohti kyrpääsi. Koskettelen sitä varovasti ja tunnen kädessäni, kuinka se kovenee entisestään. Yniset hiljaa, alat heräillä. Vastaat suudelmiini. Tiedän, että pidät tällaisista aamuherätyksistä. Siirryn alaspäin ja otan kyrpäsi suuhuni. Se maistuu ja tuntuu ihanalta! Kostun entisestään ja haluan sinut heti sisääni. Asettaudun kyrpäsi päälle istumaan ja alan ratsastaa. Tunnut niin upealta! Tiedän, että orgasmini ei ole kovin kaukana. Yritän rauhoittaa tahtia, etten tulisi liian äkkiä. Hierot rintojani ja välillä kosketat klitoristani. Kumarrun suutelemaan sinua. Kiihdytän tahtia; en malta enää hidastella! Taon itseäni sinua vasten ja tunnen, kuinka orgasmin aallot ravistelevat minua. Lysähdän päällesi huohottaen ja miltei tajuttomana. Olet edelleen sisälläni kovana; et ehtinyt laueta. Onneksi minulla on varallesi suunnitelma. Suutelen sinua. Nousen pois päältäsi ja ihana kyrpäsi on minun nesteideni peitossa. Haluan nuolla sinut puhtaaksi. Otan kivikovan kyrpäsi suuhuni ja imen sitä kiihkon vallassa. Ääntelet yhä enemmän, joten lopetan, ettet vain laukea turhan aikaisin. Haluan pitää sinut jännityksessä, kiusoitella vähän. Nousen ylös ja kävelen vaatekaapille. Olen ostanut sinulle lahjan. Tiedän, että olet haaveillut tästä, mutta ettet koskaan ole uskaltanut sitä kokeilla. Hipsin yllätyksen kanssa vessaan ja lupaan tulla pian takaisin. Jäät sängylle makaamaan. Palaan takaisin oman kyrvän kanssa; olen ostanut sinulle strap-on dildon! Haluan naida sinua sillä ja katseestasi näen, että sinä haluat sitä saada. Kävelen luoksesi ja otat tekokyrvän suuhusi. Nuolet sitä melkoisella halulla. Haen liukuvoiteen ja levitän sitä kyrvälle. Sormeilen myös pyllyäsi ja erektiosi tuntuu vain kovenevan entisestään. Työnnän sisääsi kaksi sormea. Sinä suljet silmäsi ja voihkit kiihkosta. En jaksa enää kiduttaa sinua kauempaa, vaan työnnyn hitaasti sisääsi. Kumarrun jälleen suutelemaan sinua, annan sinun tottua pyllyssäsi olevaan kyrpään. Katsot minua syvälle silmiin. Voi luoja kuinka paljon sinua rakastankaan! Aloitan varovaisen naimisen. Sinä suljet silmäsi ja yniset. Kiihdytän hiljalleen tahtia. Tämä on uskomattoman kiihottavaa! Näen sinun nauttivan tästä suunnattomasti. Työntelen kyrpää sisääsi ja otan sinun kovana seisovan elimesi samalla käteeni. Äänestä päätellen et ole kaukana laukeamisesta, joten kiihdytän tahtia entisestään. Ei kestä kauaakaan, kun jo laukeat räjähdysmäisesti. Kyrpäsi lennättää spermaa pitkälle ja enemmän kuin koskaan ennen. Lypsän sinut loppuun asti, viimeiseen pisaraan. Otan kyrvän pois pyllystäsi ja kumarrun päällesi suutelemaan sinua. Asettaudun kainaloosi ja nukahdamme uudestaan. Sunnuntaipäivän parasta antia on kiihkeä aamuseksi.

0

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        69
        6806
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        28
        4420
      3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        272
        2833
      4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        26
        2100
      5. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        31
        1663
      6. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        97
        1457
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        55
        1161
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        305
        1135
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1134
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        39
        1101
      Aihe