Taas riittää kansalla "tärkeää" lukemista.
Kyllä sitä nyt "kämpataan". Ennen tätä sanaa käytettiin, kun rehkittiin oikein kunnolla töissä. Nykyisin käytetään sanaa eri tavalla, ainakin täällä Ruotsissa.
Tässä yks esimerkki "kämppaamisesta".
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article20822987.ab
Huh huh kun kämpataan...
4
117
Vastaukset
- viisikämppää
Viisi kämppää, ei oo asunto-ongelmiakaan.
- kämppare
Monenlaista kämpaamista. Kohta on lähes 100 tuhatta sairasta kämppaamassa jokapäiväisestä leivästään. Eräs heistä on Ulla, josta hänen advokaattinsa kertoo jutussaan "Den lilla människan mot den stora Försäkringskassan". Kämppiä piisaa..
- eiköhalvemmallanukkua
Yks yö Fijillä maksaa 45.000 kruunua.
On arvokasta "nukkumista".
En vain ymmärrä miksi tälle tyhjänpäiväisprinssille ja jooga-opettajalle kustannetaan.
Aikovat olla kolme viikkoa "nukkumassa", miten iso lasku tulee.
Kyllä Ruotsin kansa on tyhmää!
Miten monta sairaalaa, pakolaisten asumisia, köyhiä voitaisiin auttaa näillä "nukkumis"kustannuksilla?
Irvokasta. - iteviisaita
Eivät oo kuninkaalliset ite tyhmiä.
http://www.expressen.se/nyheter/har-ar-kungabarnens-miljonklipp-pa-borsen/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805689
- 1273943
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj453850- 663524
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262908Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72447- 272194
- 2042101
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?331949Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4321769