Onlyn farkut

vainfarkut

Mitä mieltä ootte,voiks jätkä käyttää onlyn farkkuja???Itelle ei oikein muut farkut istu ku onlyt,ku oon niin siro ja lyhyt.Oon nyt käyttäny muutaman viikon onlyn timakoita farkkuja,ja kerään katseita aivan erilailla,kun ennen...;-).

20

338

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä--

      tottakai voi jos ei ne ny näytä iha muijien farkuilt xD

      • vainfarkut

        Näyttääks ebbat tai rodeot liikaa muijien farkuilt??


      • jäbä--
        vainfarkut kirjoitti:

        Näyttääks ebbat tai rodeot liikaa muijien farkuilt??

        ei, itelki o ebbat. tykkään pitää niit jossai puol perseen kohilla. mis ite pidät?


      • vainfarkut

        Omat ebbat,ja rodeot on niin tiukat,että niitä ei saa roikotettua.Mut istuessa kyl peppuvako näkyy useemman sentin...Enkä pidä mitään alushousuja näiden farkkujen kanssa.Takkikin on niin lyhyt et ei ulotu farkkuihin asti.Myönnän että tyylini on aika tyttömäinen...


      • freeballerboy
        vainfarkut kirjoitti:

        Omat ebbat,ja rodeot on niin tiukat,että niitä ei saa roikotettua.Mut istuessa kyl peppuvako näkyy useemman sentin...Enkä pidä mitään alushousuja näiden farkkujen kanssa.Takkikin on niin lyhyt et ei ulotu farkkuihin asti.Myönnän että tyylini on aika tyttömäinen...

        Mäkään en pidä mitään alkkareita farkkujen alla mut ehkä en pystyis käyttää ihan noin tiukan mallisia. Eiks tunnu yhtään liian kireeltä? Tosin siis mikäs siinä jos tykkää ja on hyvän näköstä. Tärkeintä miltä itestä tuntuu ja näyttää. Mä vaan tykkään vähän väljemmistä farkuista mis muna heiluu vapaasti ilman et niin paljoo puristaa ja ehkä siks en kauheen tiukkoja pystyis pitää. Toisaalta pitäis ehkä testaa vähän kireempiä joskus tai jotain semi kireitä, sithän sen tietää :p On muuten hienoa et joku muukin jättää alkkarit pois alta ;) mun mielest siin ei oo mitään outoa päin vastoin.


      • vainfarkut

        Tuntuu kyl välillä kireeltä,mut ei se haittaa ku vaan näyttää hyvältä.Niin ja mun farkut on aitoa farkkua,ei mitään stretsii.Kyykkyminen,ja juoksu ei näillä farkuilla onnistu on vaan siihen hommaan liian tiukat.Jalkaankin pitää laittaa sängyllä selällään maaten.Mut ku ne saa lopultakin päälle,niin kyl näyttää tosi namulta...Sekä rodeot että ebbat.


      • freeballerboy
        vainfarkut kirjoitti:

        Tuntuu kyl välillä kireeltä,mut ei se haittaa ku vaan näyttää hyvältä.Niin ja mun farkut on aitoa farkkua,ei mitään stretsii.Kyykkyminen,ja juoksu ei näillä farkuilla onnistu on vaan siihen hommaan liian tiukat.Jalkaankin pitää laittaa sängyllä selällään maaten.Mut ku ne saa lopultakin päälle,niin kyl näyttää tosi namulta...Sekä rodeot että ebbat.

        Ihan uteliaisuutta kysyn käytätkö joskus muunlaisia housuja kun tiukkoja farkkuja?


      • vainfarkut

        Kotona kyl käytän,mut yleisellä paikalla kyl on aina tiukat farkut jalassa.Just päivitin vaatekaapin,ja huomasin omistavani peräti 39 paria farkkuja,ja 2 paria collareita...Ex tyttöystävän kans käytettiin paljon samoja vaatteita,kun oltiin samaa kokoa...


    • tytsy1988

      Käytä vaan onlyn farkkuja.Kunhan ne vaan on tarpeeks tiukat...Tää tytsy ainakin tykkää tiukoissa farkuissa olevista pojista,eikä jätkien farkkumalleista ees löydy tiukkoja.Kaikki sellasii kauheita lökäpöksyjä yäk.

    • pissistypy

      Mitä välii on millään merkillä,kunhan vaan näyttää hyvältä.Onlyt on kyl sexyin farkkumerkki mun mielestä.Kunhan vaan on tarpeeks timakat.Timmi farkkupeppu on aina sexy näky.Ite tyttönä haluisin et useempikin jätkä käyttäis timmejä farkkuja.

    • vainfarkut

      PS:Jos jollain on ylimääräisiä onlyn farkkuja,niin voi tarjota niitä mun mailiin "jullikka1979 @gmail.com" kuvan kera eikä haittaa vaik ois risat...

      • vainfarkut

        Niin ja koko sais olla 28/34 tuumaa


    • ilovejeans

      Tuskin ketään kiinnostaa se farkkujen merkki kunhan ne on vaan hyvännäköset jalassa(sopivan tiukat!!!),ja tunnet olosi hyväksi ne päällä.

    • 7plus10

      no oon jätkä kans ja mul on pelkkiä drdenimin second skin farkkui että kyllä voit. sitten kyyläävät jos häiritsee nii paljo

      • Hyvä et on muitakin jätkiä,jotka käyttää tyttöjen farkkuja.Luulin olevani ainoa,joka käyttää tyttöjen farkkuja.Niin ja onhan mul kyl noi nahkatakit,ja farkkutakit myös tyttöjen mallia<3.


    • Onlyjee

      Oon 14v tyttö ja ite pidän aina onlyn kireitä varkkui mis on kääritytlahkeet suosittelen sullekki aloittaja ne on tosi kivan näköiset varsinkin pojilla <3

      • Kiitos kommentista Onlyjee.Iteasiassa mul onkin lahkeet käärittynä,ja on sit TODELLA KIREÄT nää mun onlyt,ja matalat...<3


    • rsgnsensegnsrf

      kerro 5 syytä miksei :) tottakai voi

    • farkkuaaaa

      Ite mies ja löytyy parit onlyn tiukat farkut, nyt oon innostunu korkeavyötäröisistä farkuista, vasta ostinkin tiukat korkeavyötäröiset jotka yltää reilusti yli navan, ja edessä on napitus. Tosi hyvät päällä

    • 33vM

      ittellä on kaapissa parit onlyn farkut, mies oon, mut ei uskalla ku kotona pitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9910
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      404
      4321
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2976
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      229
      2654
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2644
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1835
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      70
      1691
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe