Mitä mieltä ootte,voiks jätkä käyttää onlyn farkkuja???Itelle ei oikein muut farkut istu ku onlyt,ku oon niin siro ja lyhyt.Oon nyt käyttäny muutaman viikon onlyn timakoita farkkuja,ja kerään katseita aivan erilailla,kun ennen...;-).
Onlyn farkut
20
358
Vastaukset
- jäbä--
tottakai voi jos ei ne ny näytä iha muijien farkuilt xD
- vainfarkut
Näyttääks ebbat tai rodeot liikaa muijien farkuilt??
- jäbä--
vainfarkut kirjoitti:
Näyttääks ebbat tai rodeot liikaa muijien farkuilt??
ei, itelki o ebbat. tykkään pitää niit jossai puol perseen kohilla. mis ite pidät?
- vainfarkut
Omat ebbat,ja rodeot on niin tiukat,että niitä ei saa roikotettua.Mut istuessa kyl peppuvako näkyy useemman sentin...Enkä pidä mitään alushousuja näiden farkkujen kanssa.Takkikin on niin lyhyt et ei ulotu farkkuihin asti.Myönnän että tyylini on aika tyttömäinen...
- freeballerboy
vainfarkut kirjoitti:
Omat ebbat,ja rodeot on niin tiukat,että niitä ei saa roikotettua.Mut istuessa kyl peppuvako näkyy useemman sentin...Enkä pidä mitään alushousuja näiden farkkujen kanssa.Takkikin on niin lyhyt et ei ulotu farkkuihin asti.Myönnän että tyylini on aika tyttömäinen...
Mäkään en pidä mitään alkkareita farkkujen alla mut ehkä en pystyis käyttää ihan noin tiukan mallisia. Eiks tunnu yhtään liian kireeltä? Tosin siis mikäs siinä jos tykkää ja on hyvän näköstä. Tärkeintä miltä itestä tuntuu ja näyttää. Mä vaan tykkään vähän väljemmistä farkuista mis muna heiluu vapaasti ilman et niin paljoo puristaa ja ehkä siks en kauheen tiukkoja pystyis pitää. Toisaalta pitäis ehkä testaa vähän kireempiä joskus tai jotain semi kireitä, sithän sen tietää :p On muuten hienoa et joku muukin jättää alkkarit pois alta ;) mun mielest siin ei oo mitään outoa päin vastoin.
- vainfarkut
Tuntuu kyl välillä kireeltä,mut ei se haittaa ku vaan näyttää hyvältä.Niin ja mun farkut on aitoa farkkua,ei mitään stretsii.Kyykkyminen,ja juoksu ei näillä farkuilla onnistu on vaan siihen hommaan liian tiukat.Jalkaankin pitää laittaa sängyllä selällään maaten.Mut ku ne saa lopultakin päälle,niin kyl näyttää tosi namulta...Sekä rodeot että ebbat.
- freeballerboy
vainfarkut kirjoitti:
Tuntuu kyl välillä kireeltä,mut ei se haittaa ku vaan näyttää hyvältä.Niin ja mun farkut on aitoa farkkua,ei mitään stretsii.Kyykkyminen,ja juoksu ei näillä farkuilla onnistu on vaan siihen hommaan liian tiukat.Jalkaankin pitää laittaa sängyllä selällään maaten.Mut ku ne saa lopultakin päälle,niin kyl näyttää tosi namulta...Sekä rodeot että ebbat.
Ihan uteliaisuutta kysyn käytätkö joskus muunlaisia housuja kun tiukkoja farkkuja?
- vainfarkut
Kotona kyl käytän,mut yleisellä paikalla kyl on aina tiukat farkut jalassa.Just päivitin vaatekaapin,ja huomasin omistavani peräti 39 paria farkkuja,ja 2 paria collareita...Ex tyttöystävän kans käytettiin paljon samoja vaatteita,kun oltiin samaa kokoa...
- tytsy1988
Käytä vaan onlyn farkkuja.Kunhan ne vaan on tarpeeks tiukat...Tää tytsy ainakin tykkää tiukoissa farkuissa olevista pojista,eikä jätkien farkkumalleista ees löydy tiukkoja.Kaikki sellasii kauheita lökäpöksyjä yäk.
- pissistypy
Mitä välii on millään merkillä,kunhan vaan näyttää hyvältä.Onlyt on kyl sexyin farkkumerkki mun mielestä.Kunhan vaan on tarpeeks timakat.Timmi farkkupeppu on aina sexy näky.Ite tyttönä haluisin et useempikin jätkä käyttäis timmejä farkkuja.
- vainfarkut
PS:Jos jollain on ylimääräisiä onlyn farkkuja,niin voi tarjota niitä mun mailiin "jullikka1979 @gmail.com" kuvan kera eikä haittaa vaik ois risat...
- vainfarkut
Niin ja koko sais olla 28/34 tuumaa
- ilovejeans
Tuskin ketään kiinnostaa se farkkujen merkki kunhan ne on vaan hyvännäköset jalassa(sopivan tiukat!!!),ja tunnet olosi hyväksi ne päällä.
- 7plus10
no oon jätkä kans ja mul on pelkkiä drdenimin second skin farkkui että kyllä voit. sitten kyyläävät jos häiritsee nii paljo
Hyvä et on muitakin jätkiä,jotka käyttää tyttöjen farkkuja.Luulin olevani ainoa,joka käyttää tyttöjen farkkuja.Niin ja onhan mul kyl noi nahkatakit,ja farkkutakit myös tyttöjen mallia<3.
- Onlyjee
Oon 14v tyttö ja ite pidän aina onlyn kireitä varkkui mis on kääritytlahkeet suosittelen sullekki aloittaja ne on tosi kivan näköiset varsinkin pojilla <3
Kiitos kommentista Onlyjee.Iteasiassa mul onkin lahkeet käärittynä,ja on sit TODELLA KIREÄT nää mun onlyt,ja matalat...<3
- rsgnsensegnsrf
kerro 5 syytä miksei :) tottakai voi
- farkkuaaaa
Ite mies ja löytyy parit onlyn tiukat farkut, nyt oon innostunu korkeavyötäröisistä farkuista, vasta ostinkin tiukat korkeavyötäröiset jotka yltää reilusti yli navan, ja edessä on napitus. Tosi hyvät päällä
- 33vM
ittellä on kaapissa parit onlyn farkut, mies oon, mut ei uskalla ku kotona pitää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984