Onlyn farkut

vainfarkut

Mitä mieltä ootte,voiks jätkä käyttää onlyn farkkuja???Itelle ei oikein muut farkut istu ku onlyt,ku oon niin siro ja lyhyt.Oon nyt käyttäny muutaman viikon onlyn timakoita farkkuja,ja kerään katseita aivan erilailla,kun ennen...;-).

20

537

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jäbä--

      tottakai voi jos ei ne ny näytä iha muijien farkuilt xD

      • vainfarkut

        Näyttääks ebbat tai rodeot liikaa muijien farkuilt??


      • jäbä--
        vainfarkut kirjoitti:

        Näyttääks ebbat tai rodeot liikaa muijien farkuilt??

        ei, itelki o ebbat. tykkään pitää niit jossai puol perseen kohilla. mis ite pidät?


      • vainfarkut

        Omat ebbat,ja rodeot on niin tiukat,että niitä ei saa roikotettua.Mut istuessa kyl peppuvako näkyy useemman sentin...Enkä pidä mitään alushousuja näiden farkkujen kanssa.Takkikin on niin lyhyt et ei ulotu farkkuihin asti.Myönnän että tyylini on aika tyttömäinen...


      • freeballerboy
        vainfarkut kirjoitti:

        Omat ebbat,ja rodeot on niin tiukat,että niitä ei saa roikotettua.Mut istuessa kyl peppuvako näkyy useemman sentin...Enkä pidä mitään alushousuja näiden farkkujen kanssa.Takkikin on niin lyhyt et ei ulotu farkkuihin asti.Myönnän että tyylini on aika tyttömäinen...

        Mäkään en pidä mitään alkkareita farkkujen alla mut ehkä en pystyis käyttää ihan noin tiukan mallisia. Eiks tunnu yhtään liian kireeltä? Tosin siis mikäs siinä jos tykkää ja on hyvän näköstä. Tärkeintä miltä itestä tuntuu ja näyttää. Mä vaan tykkään vähän väljemmistä farkuista mis muna heiluu vapaasti ilman et niin paljoo puristaa ja ehkä siks en kauheen tiukkoja pystyis pitää. Toisaalta pitäis ehkä testaa vähän kireempiä joskus tai jotain semi kireitä, sithän sen tietää :p On muuten hienoa et joku muukin jättää alkkarit pois alta ;) mun mielest siin ei oo mitään outoa päin vastoin.


      • vainfarkut

        Tuntuu kyl välillä kireeltä,mut ei se haittaa ku vaan näyttää hyvältä.Niin ja mun farkut on aitoa farkkua,ei mitään stretsii.Kyykkyminen,ja juoksu ei näillä farkuilla onnistu on vaan siihen hommaan liian tiukat.Jalkaankin pitää laittaa sängyllä selällään maaten.Mut ku ne saa lopultakin päälle,niin kyl näyttää tosi namulta...Sekä rodeot että ebbat.


      • freeballerboy
        vainfarkut kirjoitti:

        Tuntuu kyl välillä kireeltä,mut ei se haittaa ku vaan näyttää hyvältä.Niin ja mun farkut on aitoa farkkua,ei mitään stretsii.Kyykkyminen,ja juoksu ei näillä farkuilla onnistu on vaan siihen hommaan liian tiukat.Jalkaankin pitää laittaa sängyllä selällään maaten.Mut ku ne saa lopultakin päälle,niin kyl näyttää tosi namulta...Sekä rodeot että ebbat.

        Ihan uteliaisuutta kysyn käytätkö joskus muunlaisia housuja kun tiukkoja farkkuja?


      • vainfarkut

        Kotona kyl käytän,mut yleisellä paikalla kyl on aina tiukat farkut jalassa.Just päivitin vaatekaapin,ja huomasin omistavani peräti 39 paria farkkuja,ja 2 paria collareita...Ex tyttöystävän kans käytettiin paljon samoja vaatteita,kun oltiin samaa kokoa...


    • tytsy1988

      Käytä vaan onlyn farkkuja.Kunhan ne vaan on tarpeeks tiukat...Tää tytsy ainakin tykkää tiukoissa farkuissa olevista pojista,eikä jätkien farkkumalleista ees löydy tiukkoja.Kaikki sellasii kauheita lökäpöksyjä yäk.

    • pissistypy

      Mitä välii on millään merkillä,kunhan vaan näyttää hyvältä.Onlyt on kyl sexyin farkkumerkki mun mielestä.Kunhan vaan on tarpeeks timakat.Timmi farkkupeppu on aina sexy näky.Ite tyttönä haluisin et useempikin jätkä käyttäis timmejä farkkuja.

    • vainfarkut

      PS:Jos jollain on ylimääräisiä onlyn farkkuja,niin voi tarjota niitä mun mailiin "jullikka1979 @gmail.com" kuvan kera eikä haittaa vaik ois risat...

      • vainfarkut

        Niin ja koko sais olla 28/34 tuumaa


    • ilovejeans

      Tuskin ketään kiinnostaa se farkkujen merkki kunhan ne on vaan hyvännäköset jalassa(sopivan tiukat!!!),ja tunnet olosi hyväksi ne päällä.

    • 7plus10

      no oon jätkä kans ja mul on pelkkiä drdenimin second skin farkkui että kyllä voit. sitten kyyläävät jos häiritsee nii paljo

      • Hyvä et on muitakin jätkiä,jotka käyttää tyttöjen farkkuja.Luulin olevani ainoa,joka käyttää tyttöjen farkkuja.Niin ja onhan mul kyl noi nahkatakit,ja farkkutakit myös tyttöjen mallia<3.


    • Onlyjee

      Oon 14v tyttö ja ite pidän aina onlyn kireitä varkkui mis on kääritytlahkeet suosittelen sullekki aloittaja ne on tosi kivan näköiset varsinkin pojilla <3

      • Kiitos kommentista Onlyjee.Iteasiassa mul onkin lahkeet käärittynä,ja on sit TODELLA KIREÄT nää mun onlyt,ja matalat...<3


    • rsgnsensegnsrf

      kerro 5 syytä miksei :) tottakai voi

    • farkkuaaaa

      Ite mies ja löytyy parit onlyn tiukat farkut, nyt oon innostunu korkeavyötäröisistä farkuista, vasta ostinkin tiukat korkeavyötäröiset jotka yltää reilusti yli navan, ja edessä on napitus. Tosi hyvät päällä

    • 33vM

      ittellä on kaapissa parit onlyn farkut, mies oon, mut ei uskalla ku kotona pitää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1449
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1208
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1034
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe