Tämän ainoan kerran kirjoitan tänne. Anteeksi, jos se oli huono asia, että sanoin välittäväni sinusta todella paljon. Se kyllä tarkoittaa hyvää. Sydämeni on kuitenkin täysin vilpitön, sen tiedän ja kannan sinua aina sydämessäni, olet niin ihana ihminen. Olen niin iloinen, että oon saanut tämän verran tutustua sinuun, koska näen kuinka ainutlaatuinen mies olet. En haluisi sinulle koskaan mitään pahaa. Vaikka vain pieniä hetkiä olen saanut kanssasi viettää ja sinua nähdä, mutta ne on sydämeni aarteita. Olen kyllä joutunut keskittymään tosissaan, kun olen ollut kanssasi, etten kävisi halaamaan sinua niin tiukasti, että laskisin irti vasta, kun maailmanloppu koittaa. Ja keskittyä on pitänyt siinäkin, että pitäisin " näppini" erossa sinusta.. : ) On vaikeaa, kun tässä tilanteessa on näitä sääntöjä, joita on pakko noudattaa. Pitää vaan itkeä itseltään silmät päästä kotona mieluiten, vaikka nykyisin itken milloin missäkin. Ja valvoa öitä, onneksi joskus on, kuitenkin ihan hyviä unia : ) Näin vaikeaa tilannetta ei toivo kenellekään ikinä. Sinusta olen kuitenkin iloinen ja onnellinen, koska olet sinä!
Sydämeltäni
10
<50
Vastaukset
- Sielukas_kirjoitus
Ihana kirjoitus täynnä vahvoja tunteita ja intohimoa!Kerto myös sinusta paljon,että olet hyvä ihminen!Jokainen mies toivoisi voivansa lukea tuollaisen vaiko tunteet on varmaan jo molemminpuoleisia,kun noin vahvan yhteyden kuvailit.Mieskin välittää sinusta ja toivottavasti voite viettää enemmän aikaa yhdesä tulevaisuudessa! Kerroitko hänele tunteistas kasvokkain?
Ompa upea syvällinen tunteen purkaus.Toivottavsti mies on sen arvoinen.Onnea ja kaikkea hyvää teille.
- kyllä_kävin
ok , kiva , koska kävit viimeksi kakalla ? minä kävin aamulla :)
- taotaaolla
Varattu ja uskollinen mies myös kyseessä, jos kerran niin ainutlaatuinen?
- Kristallisilmilläkökatot
Voisko tästä ainutlaatuisuudesta saada jotain lisäkuvausta?
- sydämeltäni
Niin ainutlaatuinen ettei koko maapallolla ole ketään joka voisi hänen tilallaan olla! Niin ihmeellinen, että on sydämelläni aina. Hänen vuokseen herään keskellä yötä.. Ja itken ikävästä. Ja toisinaan en itke, silloin vain haaveilen. Vaikka emme edes tunne kovin paljoa ja vain pieniä hetkiä olemme toisiamme nähneet, niin silti näen hänen sydämeensä ja sanat loppuu, kertomaan siitä, miten ihmeellinen hän on! Ja, jos emme enää näe, niin joka tapauksessa kiitän Jumalaa, että olen saanut häneen tämän verran tutustua, vaikka tämä tilanne onkin todella vaikea! Vaikka sydämeni kipu ja ikävä ovatkin raastavia, niin silti olen kiitollinen, että sain hänet kohdata! Rakkauden liekkiä ei pysty sammuttamaan.
- sydämeltäni
Kyllä, kerroin sen hänelle kerran ohimennen eräässä tilanteessa. Eipä hän kai varattu ole, mutta ainutlaatuinen niin, että TIEDÄN ettei yksikään maapallolla voi korvata häntä!
- sydämeltäni
Kerroin sen, että välitän todella paljon hänestä. Mutta, ihan kaikkea tätä muuta en kyllä ole voinut kertoa, koska tilanteemme on sen verran hankala, että se ei ole oikein mahdollista. On sääntöjä joita pitää noudattaa..
EI HUONO
Ihmiset, joilla on tunteita ja osaa ilmaista niitä, on hieno asia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850