Laitan tämän myös tänne, sillä se säilyy täällä asillä kauemmin ja eräät ihmiset osaavat käydä täällä katsomassa viestejäni.
Auliskot (gekko) on kuollut. Tämä onsiis totta.
Löysin hänet noin klo. 22 kuolleena kotoaan.
Poliisit kävivät ja hautaustoimiston miehet veivät hänet pois.
Omalla päätöksellä poistui, mutta ymmärrän kyllä syyn, sillä hänellä oli jatkuvia kovia kipuja, eikä terveydenhoito kyennyt saamaan häntä niin kivutomaksi, että olisi jaksanut enää jatkaa.
Oli jättänyt minulle vietsin, jossa pyysi anteeksi ja sanoi ettei enää kyennyt.
Hän oli yrittänyt tuota jo kahdesti ja löysin hänet ajoissa molemmilla kerroilla.
Nyt hän tiesi, että tulen tänään ja oletan että hän toimi kuten toimi juuri aiemmin, etten olisi paikalla.
Tässä on nyt paljon järjestelemistä, vaikka perheensä tietysti tekeekin isoimmat asiat. Minä joudun tiedottamaan hänen ystävilleen ja viemään hänen jälkeensä jättämiä viestejä. Kirjastokirjatkin pitää palauttaa.
Olimme kihloissa.........
Kaipaan häntä valtavasti.
Erittäin huonoja uutisia
1
796
Vastaukset
- milamassa
auts-kekkoliskut siis kuallu?
Kui se ny sillai kuali? Jäikö automobiilin alle eli tappoko ittensä (jos tappo, mokoma luuseri, naisenkuvatus). Kivut pitää kestää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1641506Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä281379Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701318Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2201189- 1281105
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3201041Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037- 42959
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että285956- 76954