Mietin hieman kummalista asiaa, muistaisiko raiskauksen, jos on ollut hyvin humalassa (muisti mennyt osittai ). Kerran taksilla baarista tulleena, ei mitään muistikuvaa matkasta, herää vain alushousut päällä omasta sängystä. Kaikki tavarat tallessa, mutta herää epäilys onko jotain voinut tapahtua taksimatkalla. Muistaisiko tällaisessa tilanteessa, jos toinen osapuoli olisi jotain tehnyt?
Raiskaus - tiedoton tila
2
239
Vastaukset
- 20-11
Kannattaako vetää itsensä päihteillä sellaiseen tilaan jossa kuka tahansa on vapaa tekemään sinulle/teille mitä tahansa?
Ostakaa edes siementestit valmiiksi, jotta voitte tarkistaa onko vaginaanne laskettu siemeniä. Tällaisia testejä saa joistakin apteekeista ja netistä. Testihän ei kerro onko teitä hyväksikäytetty tai raiskattu, mutta tiedättepähän onko iloisia vauvauutisia tulossa. - 20-11
Sammumispisteeseen päihtynyt voi muistaa tarkastikin mitä on tapahtunut, mutta ihan yhtä hyvin hän voi unohtaa kaiken tai saada valemuistoja. Sitä ei voi itse tietää ovatko muistikuvat oikeita vai vääriä, tai onko jotain tapahtunut vaikkei mitään muista. Mikään ei ole varmaa kun henkilö on ollut voimakkaasti päihtyneessä tilassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956798- 1591996
- 1131658
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551208Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991035Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6957Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41899