eläkeläisten käytöstavat

melkein

jotkut eläkeläiset kuvittelevat, että heillä olisi varaa sanoa mielipiteitään ,yleensä negatiivisiä kovalla äänellä. haukutaan kaupan kassa, tungetaan sinne missä ihmisiä liikkuu muutenkin paljon.
Ja auto, jolla voi mennä sotkemaan muuta liikennettä. heidän mielestään kaikki oli ennen paremmin eikä he ota huomioon sitä tosiseikkaa, että ovat itse aiheuttaneet nykyisen huonon olotilan.

58

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ellaeläkeläinen

      haista vittu

    • henkenlähtö

      Juu, viikolla eräs eläkeläinen halusi ajaa miun päälle citymarketin pihalla, suojatiellä olin. Oli kiva tunne kun auto ajoi kengänkärkiäni hipoen ja pelkääjän paikalla mummon haavi auki. Ei taida olla varaa silmälaseihin, eläkeläiset yleensä likkeellä klo 8-10 välillä!

    • tammapeluri

      Puhutaanko tässä noista nuorista tummista invapaikoille pysäköivista eläkeläisistä?

    • topikutvonen

      eläkeläiset ovat tämän maan rakentaneet ,,, olkaa nöyrinä tuppikullit ja muu vesipaskavaippalaiset..

      • 30vuotias

        Elikkä se antaa syyn huutaa muille ja käyttäytyä tosi hölmösti? Viestistä päätellen olet itsekkin näitä eläkeläisiä jotka rillit huurussa ajelee ja aiheuttaa vaaratilanteita kaikille muille. Ootko ihan itse tänne kirjoittanu vai onko joku neuvonu ku melkein kaikkien eläkeläisten mielestä nykytekniikkaa on vaikea käyttää


      • työtyöläinen

        Eläkeläiset on jo moneen kertaan kantapäänkautta oppineet yhtä sun toista joka nuoremmilla on vielä vähän
        edessä. Olinpa itsekin eläkeläinen ja työelämässä
        ja käytän nykytekniikka työssä sekä muutoinkin.
        Ei sinä mikään ruudinkeksijä
        tarvitse olla että osaisi eli
        höpö höpö siitä! Ja voi se olla
        että jollain eläkeläisellä ei kannata sitä eikä tätä mutta
        mutta mitä niiko sitte ? Eikse
        oo vähä niinku jokaisen oma asia. Kaikkihan sitä tulee eläke ikään , milloi se sitte onkaan kun koko ajan nostetaan eläkeikää ? Oiskohan kohta eläkeikäraja
        vaikka 90 tai 100 !!!
        Onks eläkeläiset jonkun mielestä huonoja? Ei minun
        mielestäni. Eikä sitä tarvitse
        perustella mitenkään
        Jokaisellahan on oma henkilökohtainen historiansa.
        Tää on vapaa maa , saa täällä
        olla ja elää. Jos kuka on nuori ,
        niin sitte pitää opiskella ja tehdä töitä rajusti ettei jää turhaa energiaa paskan puhumiseen ja töitä rajusti siksikin että sit vanhana osaa
        tehdä vielä enemmän töitä , kun on nuorena opetellut.
        Vielä enemmän siksikin että tää on kallis maa ja kaikki sina maksaa.Minua (kirjoittajaa ) ei tarvitse kunnioittaa, minulle riittää että itse kunnioitan itseäni.


      • miekirkastuin

        Se huutaminen. On muuten savoksi et " minä kun kirkastuin"! Tosta kirjoituksesta,missä eläkeläisiä haukutaan, niin siitä mie sanoisin , et mieku kirkastuin siitä!!!Zzz. ZZXx &&@€€/??!!zxxX$%##¥£££!


      • työtön90
        työtyöläinen kirjoitti:

        Eläkeläiset on jo moneen kertaan kantapäänkautta oppineet yhtä sun toista joka nuoremmilla on vielä vähän
        edessä. Olinpa itsekin eläkeläinen ja työelämässä
        ja käytän nykytekniikka työssä sekä muutoinkin.
        Ei sinä mikään ruudinkeksijä
        tarvitse olla että osaisi eli
        höpö höpö siitä! Ja voi se olla
        että jollain eläkeläisellä ei kannata sitä eikä tätä mutta
        mutta mitä niiko sitte ? Eikse
        oo vähä niinku jokaisen oma asia. Kaikkihan sitä tulee eläke ikään , milloi se sitte onkaan kun koko ajan nostetaan eläkeikää ? Oiskohan kohta eläkeikäraja
        vaikka 90 tai 100 !!!
        Onks eläkeläiset jonkun mielestä huonoja? Ei minun
        mielestäni. Eikä sitä tarvitse
        perustella mitenkään
        Jokaisellahan on oma henkilökohtainen historiansa.
        Tää on vapaa maa , saa täällä
        olla ja elää. Jos kuka on nuori ,
        niin sitte pitää opiskella ja tehdä töitä rajusti ettei jää turhaa energiaa paskan puhumiseen ja töitä rajusti siksikin että sit vanhana osaa
        tehdä vielä enemmän töitä , kun on nuorena opetellut.
        Vielä enemmän siksikin että tää on kallis maa ja kaikki sina maksaa.Minua (kirjoittajaa ) ei tarvitse kunnioittaa, minulle riittää että itse kunnioitan itseäni.

        Opiskella mukama. Tässä ei opiskelu kannata. Olen käynyt ammattikoulun ja ammattikorkean mutta töitä joita saisin ovat vain ruohonleikkaus. Jos sen työn sattuu vielä ottamaan niin sitten täytyy joka päivä laskeskella että pitääkö soittaa kelaan asumistuen lakkautuksen takia ja sit jossain vaiheessa samassa kuukaudessa sitä täytyy taas hakea (Tälläinen on Suomen laki). Jos vanhuksilla menee niin hyvin niin antakaa nuorille ne työpaikat koska olemme opiskelleet niihin vaadittavat koulut. Tämän asian takia nuoria on jo muuttanut ulkomaille koska siellä nuorille annetaan työtä. Muistakaa että eläkkeenne maksetaan meidän veroistamme ja ilman meitä ei teillä ole eläkettä


      • Ukkopaha
        30vuotias kirjoitti:

        Elikkä se antaa syyn huutaa muille ja käyttäytyä tosi hölmösti? Viestistä päätellen olet itsekkin näitä eläkeläisiä jotka rillit huurussa ajelee ja aiheuttaa vaaratilanteita kaikille muille. Ootko ihan itse tänne kirjoittanu vai onko joku neuvonu ku melkein kaikkien eläkeläisten mielestä nykytekniikkaa on vaikea käyttää

        Yleensä, kun esittää mielipiteensä julkisuudessa (eiköhän tämäkin palsta ole julkisuutta), niin hyviin tapoihin kuuluu, että artikuloi selkeästi ja käyttää hyvää kieliasua sekä perustelee kantansa. Yleensä kirjoitankin juuri näin.
        Mutta tällä kertaa kirjoitan eri tavalla. Perustelen kommentointitapaani vanhalla suomalaisella sananlaskulla, joka kuuluu seuraavasti: niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Kommentoisin sitä, mitä nimimerkki "30vuotias" sanoo lainaamalla nimimerkki "ellaeläkeläisen" kannanottoa, joka kuuluu seuraavasti: haista vittu. Kirjoituksesi sisältö on siinä määrin ala-arvoinen, että sitä ei voi muulla tavoin kommentoida.


      • Soosoosoosoo

        Kaikissa ikäryhmissä on huonoa käytöstä. Kun olin nuori, piti antaa paikka bussissa tai raitsikassa iäkkäälle, raskaana olevalle jne. Ja erityisesti nuorten miesten tuli olla kohteliaita. Ovesta päästettiin ulostulija ensin ja huolehdittiin, että jos takaa tulee joku, niin hänelle pidettiin ovea, ettei se mennyt nenän edestä kiinni. Samoin herrasmies avasi oven eikä ryysännyt ensimmäisenä sisään. O Mores... Ja kyllä kassoillakin tapaa vallankäyttöä: kassa saattaa kinata ihan ilkeyttään esim. R-kioskilla tapaa tällaista, jos kysyy miksei jtkn.... hehän ovat yrittäjiä, mutta hankkivatko mitään asiakaspalvelukoulutusta tai kouluttavatko alaisiaan. Joskus tuntuu, että pystymetsästä on tultu ja ollaan uran huipulla. Mm. kirjakaupoissa on hyvää ammattikirjallisuutta, mitä liikkeenharjoittaja voisi lukea/luetuttaa. Ja nuoret hei, eivät eläkeläiset ilmaiseksi elä (toisin kuin jotkut), vaan ovat säästäneet työeläkemaksuja ja maksavat edelleen normaalitasoista veroa ja osallistuvat koulutus- , opiskelu- , päivähoito- . välillisesti työmatka-, asumistuki- , opintotuki- ym. muihin kuluihin. Todella ikääntyviä sataprosenttisesti hoidettavia on sitten siellä 80 - 100 vuotiaissa osa. Sääli vaan, että poliitikkojen kannanotot ja voivottelut ovat vihamielisiä ja ikäihmisiä halveeraavia ja se samainen puhetapa näkyy täälläkin. Itse siirryin eläkkeelle hieman yli-ikäisenä kun YT-neuvottelut olivat tulossa ja ajattelin, että on eettisesti oikein antaa jonkun nuoremman pitää jakkaransa.
        Edelleen, jos joku ajaa holtittomasti autoa, kannattaa ottaa rekkari muistiin ja kertoa poliisille asia. On ikävää, jos suostuu luopumaan autoilusta vasta kun on ajanut kolarin. Mutta noin yleisesti, jos annat arvoa (kuten pitää) itsellesi, anna arvoa myös toisille!!!


      • työssäonsiunaus
        työtyöläinen kirjoitti:

        Eläkeläiset on jo moneen kertaan kantapäänkautta oppineet yhtä sun toista joka nuoremmilla on vielä vähän
        edessä. Olinpa itsekin eläkeläinen ja työelämässä
        ja käytän nykytekniikka työssä sekä muutoinkin.
        Ei sinä mikään ruudinkeksijä
        tarvitse olla että osaisi eli
        höpö höpö siitä! Ja voi se olla
        että jollain eläkeläisellä ei kannata sitä eikä tätä mutta
        mutta mitä niiko sitte ? Eikse
        oo vähä niinku jokaisen oma asia. Kaikkihan sitä tulee eläke ikään , milloi se sitte onkaan kun koko ajan nostetaan eläkeikää ? Oiskohan kohta eläkeikäraja
        vaikka 90 tai 100 !!!
        Onks eläkeläiset jonkun mielestä huonoja? Ei minun
        mielestäni. Eikä sitä tarvitse
        perustella mitenkään
        Jokaisellahan on oma henkilökohtainen historiansa.
        Tää on vapaa maa , saa täällä
        olla ja elää. Jos kuka on nuori ,
        niin sitte pitää opiskella ja tehdä töitä rajusti ettei jää turhaa energiaa paskan puhumiseen ja töitä rajusti siksikin että sit vanhana osaa
        tehdä vielä enemmän töitä , kun on nuorena opetellut.
        Vielä enemmän siksikin että tää on kallis maa ja kaikki sina maksaa.Minua (kirjoittajaa ) ei tarvitse kunnioittaa, minulle riittää että itse kunnioitan itseäni.

        Työssä on siunaus .


      • vastuuitsestä

        Tossa joku kirjoitti että pitää lähteä ulkomaille töihin. Niin.
        Kyllä sitä on lähdetty Helsinkiin töihin ja Ruotsiin kans. Mikä siinä on ? Ettei vois lähteä? Tottakai nykyäänkin.
        On lähdetty ja pienestä palkasta on vuokrat maksettu.
        Ei ollut mitään asumistukia.
        Eikä
        Muitakaan tukia.Ainut tuki oli
        työ tai kaksi työtä yhtäaikaa,
        jos rahat ei riittäneet , niin paremmin riitti , kun päivä työn jälkeen meni iltatyöhön.
        Mutta huomautan , että kaikesta vero maksettiin ja
        mitään tukia ei haettu. Oli kunnia asia että pärjäsi omillaan. Ja on edelleenkin kunnia asia että pärjää omillaan.( en juo enkä polta,
        mutta siitä huolimatta saa olle tarkka rahan kanssa.).
        Jos joku pystyy ja jaksaa ,niin en ole kateellinen jos joku pientä eläkettä parantaakseen tekeekin työtä.
        ( palkallista työtä).
        Ja monella elämä paranisi jos
        alle tuhannen euron tuloista ei tarvitsisi maksaa veroa ollenkaan eli verovapaata 1000,- € n asti ).


      • eiturhaankaan
        Soosoosoosoo kirjoitti:

        Kaikissa ikäryhmissä on huonoa käytöstä. Kun olin nuori, piti antaa paikka bussissa tai raitsikassa iäkkäälle, raskaana olevalle jne. Ja erityisesti nuorten miesten tuli olla kohteliaita. Ovesta päästettiin ulostulija ensin ja huolehdittiin, että jos takaa tulee joku, niin hänelle pidettiin ovea, ettei se mennyt nenän edestä kiinni. Samoin herrasmies avasi oven eikä ryysännyt ensimmäisenä sisään. O Mores... Ja kyllä kassoillakin tapaa vallankäyttöä: kassa saattaa kinata ihan ilkeyttään esim. R-kioskilla tapaa tällaista, jos kysyy miksei jtkn.... hehän ovat yrittäjiä, mutta hankkivatko mitään asiakaspalvelukoulutusta tai kouluttavatko alaisiaan. Joskus tuntuu, että pystymetsästä on tultu ja ollaan uran huipulla. Mm. kirjakaupoissa on hyvää ammattikirjallisuutta, mitä liikkeenharjoittaja voisi lukea/luetuttaa. Ja nuoret hei, eivät eläkeläiset ilmaiseksi elä (toisin kuin jotkut), vaan ovat säästäneet työeläkemaksuja ja maksavat edelleen normaalitasoista veroa ja osallistuvat koulutus- , opiskelu- , päivähoito- . välillisesti työmatka-, asumistuki- , opintotuki- ym. muihin kuluihin. Todella ikääntyviä sataprosenttisesti hoidettavia on sitten siellä 80 - 100 vuotiaissa osa. Sääli vaan, että poliitikkojen kannanotot ja voivottelut ovat vihamielisiä ja ikäihmisiä halveeraavia ja se samainen puhetapa näkyy täälläkin. Itse siirryin eläkkeelle hieman yli-ikäisenä kun YT-neuvottelut olivat tulossa ja ajattelin, että on eettisesti oikein antaa jonkun nuoremman pitää jakkaransa.
        Edelleen, jos joku ajaa holtittomasti autoa, kannattaa ottaa rekkari muistiin ja kertoa poliisille asia. On ikävää, jos suostuu luopumaan autoilusta vasta kun on ajanut kolarin. Mutta noin yleisesti, jos annat arvoa (kuten pitää) itsellesi, anna arvoa myös toisille!!!

        Jos turhaan ilmoittelee ,niin
        ei sekään ole hyvä.


      • eioomummonnäköisiä

        No ei ainakaan erääseen pankkiin enää tunge eläkeläiset , kun ei saa enää setelirahaa sieltä ensi kuussa.
        ( kesä - 2015). Mistä muuten erottaa sen että ihminen on eläkeläinen.? Nykyään kaikki on niin nuorekkaita. Aika vähän on mummon näköisiä.


    • työtyötyötyö

      Ja vielä: Tehkää enemmän työtä ja puhukaa vähemmän paskaa.

    • kohtakohta

      kun minä pääsen eläkkeelle, vittuilen kaikille

      • eitarviikunnioitaa

        Voitha sie vittuilla jo nytkin - eihä siinä tarvitse eläkeikää oottaa. Yks hyvä neuvo sulle : elä jää ikinä eläkkeelle.Tee töitä satavuotiaaksi niin ei tarvitse vittuilla ikinä kellekään. Vittuilemine vie turhaan kallista energiaa joka on kalliilla sapuskalla hankittu. Ja " elä missään nimessä kunnioita eläkeläisiä se vie myös turhaan sun kallista energiaa- käytä sekin aika aika ja energia vaikka työntekoon.".
        Ps. minä vanhempana ihmisenä ja eläkeläisenä hämmästyisin, jos joku olisi kohtelias, kunnioituksesta puhumattakaan / se ei nimittäin ole muotia se toisten ihmisten kunnioittaminen.


    • tehkäätyötä

      Tee mieluummin työtä eläkä jää ikinä eläkkeelle! Tee työtä satavuotiaaksi. Siitä saatta tulla kohta lakikin että eläkeikä nostetaan sataan vuoteen.

    • johannytpomppas

      Jotkut (eläkeläiset) pullamössöporukat kuvittelevat, että heillä olisi varaa sanoa mielipiteitään,yleensä negatiivisiä kovalla äänellä. Haukutaan kaupan kassa, tungetaan sinne missä ihmisiä liikkuu muutenkin paljon.

      Ja auto, jolla voi mennä sotkemaan muuta liikennettä. Heidän mielestään kaikki oli ennen paremmin eivätkä he ota huomioon sitä tosiseikkaa, että ovat itse aiheuttaneet nykyisen huonon olotilan.
      Siis tämä pullamössösukupolvi. PS. Korjasin virheet!!!!!!!!!!

      • Onvaraasanoamielipiteeni

        Meidän isät ja me ollaan rakennettu tämä maa sotien jälkeen. Jos emme olisi työtämme tehneet, niin ei olisi "johannytpomppasillakaan" itsenäistä isänmaata. paikkaa mihin mennä, taloa, missä asua tai duunia, josta saatavilla tuloilla elellä. Suurimmalla osalla meistä ei aktiiviaikanamme ole ollut kummoisia tuloja, joten me emme ainakaan ole kansakunnan rahavaroja olleet kavaltamassa omaksi hyödyksemme. Lisäksi olemme veromme ja eläkemaksumme maksaneet emmekä maksujamme kierrelleet, niinkuin nykyihmiset tekevät.
        Joten turpa kiinni, pentu ja tee työsi, niinkuin isäsi ja isoisäsikin ovat tehneet.


      • Onvaraasanoamielipiteeni
        Onvaraasanoamielipiteeni kirjoitti:

        Meidän isät ja me ollaan rakennettu tämä maa sotien jälkeen. Jos emme olisi työtämme tehneet, niin ei olisi "johannytpomppasillakaan" itsenäistä isänmaata. paikkaa mihin mennä, taloa, missä asua tai duunia, josta saatavilla tuloilla elellä. Suurimmalla osalla meistä ei aktiiviaikanamme ole ollut kummoisia tuloja, joten me emme ainakaan ole kansakunnan rahavaroja olleet kavaltamassa omaksi hyödyksemme. Lisäksi olemme veromme ja eläkemaksumme maksaneet emmekä maksujamme kierrelleet, niinkuin nykyihmiset tekevät.
        Joten turpa kiinni, pentu ja tee työsi, niinkuin isäsi ja isoisäsikin ovat tehneet.

        Ai niin, mutta eihän se "johannytpomppas" meistä puhunutkaan, vaan jostakin pullamössösukupolvesta ja sehän ei voi meitä tarkoittaa. Pahoittelen kärkevää kommenttiani!
        Huomasitko, korjasin virheeni!!!!!!!!!!


      • johan...nyt
        Onvaraasanoamielipiteeni kirjoitti:

        Ai niin, mutta eihän se "johannytpomppas" meistä puhunutkaan, vaan jostakin pullamössösukupolvesta ja sehän ei voi meitä tarkoittaa. Pahoittelen kärkevää kommenttiani!
        Huomasitko, korjasin virheeni!!!!!!!!!!

        Kiitos- huomasit kait , että oli lainattu suoraan aloittajan tekstiä......oli niin törkeää, että piti ihan uudestaan laittaa "vähän muunnellen"....


    • einarieläkeläinen

      nuori aikuinen ( 27--42v) ne vasta uusavuttomia on... sillipurkkia ei saa auki ,että voisi kastaa etusormea katu-uskottavuuden parantamiseksi...mutta tälläisiä älyttömiä provoaloituksia kyllä perse pitsasta levinneenä tehtaillaan kaiken yötä.... hehehehehehe.
      Oppikaa ensi elämää ja tulkaa sitten avautumaan tänne !

      • pienieläke

        Jos eläke on 590,- €, niin on täysin hyväksyttävää , että
        tekee työtä vaika onkin eläkkeellä , jos jaksaa.
        ( tai jos on vaikka alle tonnin nto , niin sana juttu). Jos jaksaa ja on jotain työtä , niin
        ihan hyväksyttävää on.) Nimittäin on olemassa vielä sekin sukupolvi, joka ei ole koskaan hakenut mitään avustuksia mistään.
        Itse olen myös minä maksanut vuokrani oli palkka kuinka pieni tahansa.Se että joku muka paheksuu,jos eläkeläinen tekee työtä
        selviytyäkseen , niin paheksujan arvomaailmassa on jotain vikaa. Paheksujalle
        vain tiedoksi , että eläkkeet ovat eri suuruisia. Toisilla se voi olla hyvinkin pieni.


    • Tosikko5

      Eläkeläiset luulevat olevansa jotain. Kuolisivat pois niin kaikilla olisi kaikki paremmin

    • aitoihminen

      vesipaskavaippa-uusavuttomat pikku-nilkit kuvittelee olevansa maailman napoja.. Mutta onneksi huumeet tappavat 99.99 % näistä örvelöistä ja maailma pelastuu

    • kokoomusnuori

      Eräskin pankkipomo aikoinaan sano suoraan, että sen jälkeen kun ihminen ei enää tuota mitään ja alkaa vaan kuluttamaan yhteiskunnan rahoja terveydellisistä syistä, niin se joutaa...
      Maailma on nuorten jotka jaksaa tehdä tulosta ja nostaa bruttokansantuotetta!

      • kokoomusvanha

        "ERÄSPANKKIOPOMO" ei ole maailman totuus eikä edees yleinen mielipide....vaan vesipaskavaippa-örvelöin päiväkerhouni... herättyään on vesipaska taas luirahtanut vaipan ja housun väliin heheheheheheheheheh


    • Theo2013

      Haluaisin olla katsomassa kun tämän ketjun eläkeläisten haukkujat joutuvat onnettomuuteen ja menettävät terveytensä ja saavat työnvälityksestä paperin ettei rahaa enää tule kun olet työ kyvytön ja sitten eikun sosiaali huotoon saamaan taannehtivasti takaisin maksettavaa rahaa elääkseen ja aikanaan tulee eläke josta sossu vie omansa takaisin.Haluaisin vielä kertoa ettei eläke vaikuta ihmisen käytökseen eikä tasaisesti autolla ajoon vaan jokainen on omanlaisensa,ja mitä tulee invaparkin käyttöön niin romaanit ja rikkaat niihin tellää autonsa.Minulla on valokuva jossa paikallinen porho on ajanut auton peräkärryn kanssa niin että oli kolmen invaruudun päällä kun suurin osa tavallisista terveistä ei osaa peruuttaa autoa pois ruudusta vaan järkätään kiesi niin että etuperin lähtö onnistuu,yksi Palopäällikkö odotti puoli tuntia että sai virka auton semmoiseen ruutuun mistä pääsi lähtemään pois etuperin,oli muuten farkku Toyota.Että kaikki olette kerran haudassa tai eläkkeellä,olipa taitonne käytöksessä tai teknisesti millä tasolla tahansa,ainiin olen ollut tapaturma eläkkeellä 24v.asti j nyt yli 50v,ja ei ainuttakaan sakkoa tai omaa syytäni olevaa kolaria kaikki kaksi perääni törmännyttä on tämä lihakeisari ja taxsi kuski,eli ei eläkkeellä.

      • jiiihaaaaaaaaa

        mikä----->taxsi?


      • Yhdys_sana_sana_yhdys

        Yhdys sana, kieli oppi


      • siitsaat
        Yhdys_sana_sana_yhdys kirjoitti:

        Yhdys sana, kieli oppi

        KIELI POLIISIYHTYSANAVANA PASKAA


      • grrrrrgggrrrrrrrrr

        Kaikkee sitä kytätäänkin , että
        lähteeksi parkista etuperin vai takaperin!!!&&)&&@/%###$£¥%#}$$£#£%!
        Tää on vapaa maa!!€&¥$%}£££$>%%##!!! Täällä saa lähteä ihan miten perin vaan parkista !!!€&&@$$£%#¥¥¥£$$$%%#£#$%£¥¥££!!!!!!!


    • Useimmilla eläkeläisillä on niin huono ja tylsä elämä että he joutuvat purkamaan huonon olonsa kiukuttelemalla ja huutamalla kuin pikkukakarat! Kun ei ole ketään jonka kanssa viettää aikaa ja jolle puhua....

      • seontotta

        Se on totta!


      • henrytheeli

        useimmilla vesipaskavaippalaisilla on niin tylsä ja epäkiinnostava oma elämä ,että nämä uivelot joutuu trollaamaan s24 sivustoilla kaiken aikaa.. ampukaa ittenne tai menkää armejaan miehistymään.


      • henrytheeli kirjoitti:

        useimmilla vesipaskavaippalaisilla on niin tylsä ja epäkiinnostava oma elämä ,että nämä uivelot joutuu trollaamaan s24 sivustoilla kaiken aikaa.. ampukaa ittenne tai menkää armejaan miehistymään.

        Trollata? Miks se että kommentoi tänne on trolli...? Mut ei teiän eläkeläisten tarvii näistä kommenteista suuttuu! ette te kaikki oo sellasii.... (99% kuitenkin on). Eläkeläisten loppuelämän tarkotus on vissii vaa valittaa ja huutaa meille nuorisolle, vaikka ei mitää pahaa tehtäskää?? Varmaa on mukavaa puuhaa, mut varokaa etei ääni mee huutaessa...;)


      • potkaiskaaperseelle
        henrytheeli kirjoitti:

        useimmilla vesipaskavaippalaisilla on niin tylsä ja epäkiinnostava oma elämä ,että nämä uivelot joutuu trollaamaan s24 sivustoilla kaiken aikaa.. ampukaa ittenne tai menkää armejaan miehistymään.

        Tai potkaiskaa itseenne perseelle!


    • 45veläkeläinen

      Minulla on oikein mukavat oltavat näin eläkkeellä mutta en olekaan teitä kiusaamassa siellä Prisman parkkipaikalla. Laitoin talon lämpöiseen ja täällä ei tarvitse kenellekkään pottuilla. Yrittäkäähän nyt tehdä ne työt siellä nuoriso että vanhat saa hoitaa kolotuksia lämpöisessä.

      • yleissivistystälisää

        Minä olen aloittanut työelämän 16 vuotiaana
        Elämä on ollut yhtä työtä. Olen vaihtanut työpaikkaa ja paikkakuntaa ja
        varsinkin työpaikkaa aina sen
        mukaan mikä on ollut tilanne.
        Voisi sanoa että jos on työläiskodista kotoisin , niin
        näin se menee useimmilla.
        Mutta asenne ratkaisee . Ei se työ oikeestaan ole rasite , paremminkin huonot elämäntavat ; juopottelu ,
        huoraaminen ja tupakointi
        ja kaikki muu paheellinen.
        Työ on oikeestaan aika hyvä kaveri. Nää mitä olen tehnyt
        niin nämä on kaikki sellaisia
        pienempipalkkaisia hommia
        siksi ymmärrän ihan hyvin
        kaikkia kellä on rahaa vähemmän. Kyllä työttömyyskorvaus on hyvä ja
        toimeentulotuki myös. En ole
        siitä katkera jos joku pärjää
        siten. Jotenkinhan täällä pitää
        jokaisen olla pärjäävinään.
        Oikeestaan tuo eläkeläisten
        haukkuminen on aika luontaantyöntävää ja rumaa ja iljettävää. En toivo kenellekään hyvää enkä pahaa, mutta toivon yleissivistystä lisää eräille.


      • seonseksinpuutetta

        Harrastajaa enemmän seksiä niin ei tarvitse haukkua ketään. Se haukkuminen on seksin puutetta. Nussikaa enemmän.


    • katuviertäpitkin

      se on totta

    • Eikulujaeläkeläisistä

      kokoomusnuori pankinjohtaja <- eläkeläiset hei! muistakaa tämä asenne seuraavissakin vaaleissa. Ovatko kaikki kokoomusnuoret tällaisia?
      Nooo. Puuttuu enää ehdotus, että kaasutetaan eläkeläiset ................. kuten natsikumppaninne aikoinaan tekivät............

    • saanauraa

      trollit heiluu täälläkin ( kokkaritrolli on kuin rotta )

      • mistätietää

        Mistä sen tietää että kuka on eläkeläinen.


    • mistätietää

      Mistä sen tietää , että kuka on eläkeläinen?

    • salakarimari

      eläkeläisen naama on onnesta autuas.

      • seharrastaaseksiä

        Siksi ku sil on aikaa harrastaa seksiä.


      • dildovoistehäterää

        Ketjun aloittaja on niin ilkeä siksi kun ei oo saanu eikä kukaan viitsi olla sen kanssa!
        Se on puutteessa , ni pitää vittuilla siksi. Ostas dildon ! Se vois auttaa.


      • eimuutakosiitävaa

        Ja Ky jelliä tai jotain muuta liuku voidetta!


      • seksikästä

        eläkkeellä on aikaa harrastaa seksiä.


    • annahaolla

      myö eläkeläiset ollaan vapaat kui taivaalinnut tekemää mitä vaa.......................ei tarvii hyppii joka aamu kelloäänee ylös.. miekii vaa kylkee käännä ja mussutan piirakkaa HIHIHIHIHIHIHIHIHIHIHIH..

      • dildodildo

        Kaikki tyytymättömyys kaikilla johtuu seksin puutteesta. Onhan sanontakin"Vanhanpiian valitus"!


      • turhautumistaon
        dildodildo kirjoitti:

        Kaikki tyytymättömyys kaikilla johtuu seksin puutteesta. Onhan sanontakin"Vanhanpiian valitus"!

        kaikki poliisille ilmoittelu ja rekisterinumeron ylösottaminen ja kaikki pahan toivominen eläkeläisille johtuu seksin puutteesta tai turhautumisesta tai siitä että tekee liian vähän työtä.


    • jumijumi

      Sitten ollaan kaupan parkkipaikalla jumissa sen citymaasturin kanssa, kun ei pullonpohjalaseilla oikeen hahmota mittasuhteita.

      • ollaanyhtähyviä

        Aika huono ketju. Vois lopettaa.


    • taimimustonen

      hyvä ketju mut vesipaskavaipat vois lopetaa.. vaik ryhmätyönä hihihihihihihi

    • MENGELE69696969

      ne on nää PASKA KULMAHUOSU MANNET JOTKA on T.E.U.R.A.S.T.E.T.T.A.V.A Kuin kapiset RAKIT

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      63
      2759
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      360
      2614
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      96
      2190
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      66
      1866
    5. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      71
      1788
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1773
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1764
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      139
      1678
    9. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1593
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1432
    Aihe