Haluaisin tutustua =)

jaahu73

Olen huomannu sen esim. chatin puolella kun juttelen ihmisten kaa niin alussa sujuu hyvin mut kerron jossakin vaiheessa olevani liikuntarajoitteinen niin osa kysyy mun vammasta mut osa lähtee heti pois kun luulevat etten pysty itse kirjoittaa.. Olisi ihanaa tutustua uusiin ihmisiin. :)

5

105

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • xcatttari

      Kaikkein pahin on se, kun kaikki mitä olet kertonut tulee itseä vastaan sit seuraavalla chat kerralla. Keskustelukumppani on bannannut sinut ja levittänyt puheet muiden tietoon.
      Sinä aikana kun chattasin, niin on jäänyt vain yksin ihminen positiivisesti mieleen. Hän jopa hakautui keskustelemaan kanssani sen jälkeen kun olin kertonut asiat ja kertoi asioita entistäkin avoimemmin vaikka elämät oli niin kovin erilaiset. Se harmittaa, että sinne jäi kuitenkin monta muutakin hyvää "kaveria". Lopetinchatin jo useampi vuosi sitten, enkä kadu muuta kuin paria menettämääni kaveri.

      Jos nyt saisin valita menisinkö chattiin, niin en menis.

    • liverules

      Ihmisiin tutustuminen on kivaa, mutta en pidä chattailystä. Siellä ihmiset voivat esittää mitä vaan. Kasvotusten tutustuu parhaiten.

    • enjaksaenäächattiä

      Joskus nuorempana chattailin. Minusta chattailyn idea ei monellakaan ole kavereiden hankkiminen vaan ajan kuluttaminen silloin kun on tylsää. Kannattaa tehdä vastapuolelle selväksi, että haluat muutakin tutustumista kuin chattailyä.

    • tairuska88

      mulla ei kavereita ja ystäviä haluasin tusttua uusin ihmisin ja haluain vaita numeroita ikäsi ja nimesi ja kerro misä asua ja nais ystävä 25-26 vuotia ja halusin tustua paremiin sanoa mistä asua mistä päin <33

      • hemppa88

        0442799222


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      96
      2655
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2243
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      88
      1991
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      13
      1709
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1681
    6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1646
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      36
      1636
    8. 91
      1573
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      128
      1437
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1274
    Aihe