Minecraftissa voi olla herobrine tai ei ole

Timanttipoika254

Minulla on minecraft 1.8.4-1.8.3 käytän 8.4 kosaka se on uusin ja uskoin herobrine olevan poissa laitoin maailmat ja kaikki ja sitten kaikki oli hyvin olin innoissani kun herobrine ei pilannut pelejäni Paitsi!!! Minulle tuli yksinpelissä Msg? Käyttäjältä `"Herobrine" YOU ARE DEAD Herobrine mua alko pelottaa mut mun kamu sano skypes elä jätiköi Herobrinestä se on "Removed Herobrine" voisitteko kertoo kuka on tuo Herobrine mut oon nähny yhen jutun löysin possun jollka oli valkoset silmtä mä suutuin ku mulle tuli kylletjäki ympäri maailmaa ja Steve jolla valkosetsilmät ois muka Notchin kuollut veli? Kertokaa pliis

11

1677

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julia1007

      Voisin auttaa jos saisin ees selvää sun kirjotuksesta ko se on täynnä kirjotusvirheitä

      • Timanttipoika254

        Anteeksi julia olen 8v ja tämä on kokemani Herobrinestä tiesin herobrinestä ku aloitin minecraftin


      • Julia1007
        Timanttipoika254 kirjoitti:

        Anteeksi julia olen 8v ja tämä on kokemani Herobrinestä tiesin herobrinestä ku aloitin minecraftin

        Ai en tiennyt, mutta mulle on käynyt samalla lailla mut toisena päivänä ei voi olla et notch on testannu jotai ja sen takii siihen on tullu toi tai sitte sul on tullu bugi et se on ottanu sen modin siihen. Joten kannattaa vaihtaa versio vain.


    • Herobrine1

      Lopeta!

      • Anonyymi

        Et oo oikea Herobrine. Se ei oo Suomalainen.

        Herobrine on alkuperäisesti ruotsalainen pelaaja.

        Tiesittekö muuten että Notchin äiti on suomalainen, joten.. jos Herobrine on on Markuksen veli, niin... HEROBRINE OLISI PUOLIKSI SUOMALAINEN!!!!!!


    • Anonyymi

      Oon nähny herobrinen 1.3.7

    • Anonyymi

      Jos se näyttää Steveltä jolla ei oo pupilleja se on herobrine😬😬😬

    • Anonyymi

      Noch onko Herobrine oikeasti minecraftissä ?

    • Anonyymi

      Herobrinen pitäisi olla poistettu päivityksessä mutta sen saa modilla ja herobrinen saa ilman modea tietyllä alttarilla herobrine käyttää punakivisoihtuja ja niitä on monea eri versiota

    • Anonyymi

      Löysin herobrimen kun pelasin kaverini kanssa chatissä luki näin herobrine liittyi mailmaan ja vain sekuntti sen jälkeen hänen naama ilmestyi ruudulleni

      • Anonyymi

        Tässä se nähdään mikä on tulos kun mukulat elää virtuaalimaailmassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      10100
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      415
      4422
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      91
      3036
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2865
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2674
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2668
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1855
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      73
      1722
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1630
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1433
    Aihe