Piiretty hukassa

hukassa12

Muistaakseni piirretyssä joku "kissahahmo" ei hyväksynyt toisen eläinhahmon synnyttävää poikalasta ja hän lauloi jotenkin näin " Poikaa huoli mä en". En muista tarkkaan laulua. Hän muistaakseni toi tytön vaatteita koska oletti että lapsi on tyttö.

Tässä oli suomenkieliset puheet ja 90- 2000 alun piiretty.

3

274

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • stardustO9

Olisiko tämä?
      Betsy-täti saapuu tervehtimään sisarensa vastasyntynyttä vauvaa piirretyssä filmissä David Copperfield. Tapaaminen ei ollutkaan ihan tädin mieleen:
      ”En halua sisarenpoikaa, minä tahdon tytön, inhoan poikia, pojista kasvaa miehiä ja miehet … !” ja alkaa laulaa:
      Kullannuppunen, tädin sydänkäpynen, missä on tyttönen, tuokaa! Outo uutinen, jota millään usko en, että vauva olikin poika. Tohtori, tää kelpaa ei. Kuka siskontyttöni vei? Tohtori, ihan kauhistun. Poikaa en mä huoli, pelkäänkin kenties, pojastahan vain kasvaa kerran mies. Kiitos ei! Kiitos ei! Poikaa huoli en.
      Pojat mekastaa, rikkoo lelujaan, tappelevat vaan, kauhee! Vaatteet likaantuu, sääret naarmuuntuu, purraan, potkitaan, Kauhee! Tohtori, mua huijaatte kai, siskoni sievän tyttären sai. Tohtori, tyttö tänne nyt! Ostin pitsimyssyt, mekot nauhoineen, tyttönen vain täyttänyt sydämeni. Kiitos ei! Kiitos ei! Poikaa huoli en.
      Tyttöä niin toivoin, kun en saanutkaan, enpä tänne toiste enää palaakaan. Kiitos ei! kiitos ei! Poikaa huoli en!
      Yritän juuri tallettaa joitakin vanhoja videoita vhs:ltä dvd:lle - vähän epätoivoista ja laatu jää tosi heikoksi, mutta ...

• stardustO9

• Anonyymi
        stardustO9 kirjoitti:

Ai niin, jos haluat nähdä videon ja kuulla sen laulun, niin se löytyy youtubesta https://www.youtube.com/watch?v=m-FAvFlvqM0 (siis englanniksi, ilman tekstitystä)

Haluisin nähdä tämän videon

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1679
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1212
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1113
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      66
      880
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      102
      861
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      808
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      721
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      712
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      661
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      643
    Aihe