Muistaakseni piirretyssä joku "kissahahmo" ei hyväksynyt toisen eläinhahmon synnyttävää poikalasta ja hän lauloi jotenkin näin " Poikaa huoli mä en". En muista tarkkaan laulua. Hän muistaakseni toi tytön vaatteita koska oletti että lapsi on tyttö.
Tässä oli suomenkieliset puheet ja 90- 2000 alun piiretty.
Piiretty hukassa
3
316
Vastaukset
- stardustO9
Olisiko tämä?
Betsy-täti saapuu tervehtimään sisarensa vastasyntynyttä vauvaa piirretyssä filmissä David Copperfield. Tapaaminen ei ollutkaan ihan tädin mieleen:
”En halua sisarenpoikaa, minä tahdon tytön, inhoan poikia, pojista kasvaa miehiä ja miehet … !” ja alkaa laulaa:
Kullannuppunen, tädin sydänkäpynen, missä on tyttönen, tuokaa! Outo uutinen, jota millään usko en, että vauva olikin poika. Tohtori, tää kelpaa ei. Kuka siskontyttöni vei? Tohtori, ihan kauhistun. Poikaa en mä huoli, pelkäänkin kenties, pojastahan vain kasvaa kerran mies. Kiitos ei! Kiitos ei! Poikaa huoli en.
Pojat mekastaa, rikkoo lelujaan, tappelevat vaan, kauhee! Vaatteet likaantuu, sääret naarmuuntuu, purraan, potkitaan, Kauhee! Tohtori, mua huijaatte kai, siskoni sievän tyttären sai. Tohtori, tyttö tänne nyt! Ostin pitsimyssyt, mekot nauhoineen, tyttönen vain täyttänyt sydämeni. Kiitos ei! Kiitos ei! Poikaa huoli en.
Tyttöä niin toivoin, kun en saanutkaan, enpä tänne toiste enää palaakaan. Kiitos ei! kiitos ei! Poikaa huoli en!
Yritän juuri tallettaa joitakin vanhoja videoita vhs:ltä dvd:lle - vähän epätoivoista ja laatu jää tosi heikoksi, mutta ...- stardustO9
Ai niin, jos haluat nähdä videon ja kuulla sen laulun, niin se löytyy youtubesta https://www.youtube.com/watch?v=m-FAvFlvqM0 (siis englanniksi, ilman tekstitystä)
- Anonyymi
stardustO9 kirjoitti:
Ai niin, jos haluat nähdä videon ja kuulla sen laulun, niin se löytyy youtubesta https://www.youtube.com/watch?v=m-FAvFlvqM0 (siis englanniksi, ilman tekstitystä)
Haluisin nähdä tämän videon
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin1562909Miten juhlitte ensi lauantaina?
Se on kalenteriin merkitty juhlapäiväksi, niin sitä kai kuuluu juhlia.2842600Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.641733Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e431628Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?381520- 1221256
- 1101184
Ryöstö Punkaharjulla
Punkaharjun k-market ryöstetty tänään keskellä päivää, ketä lie asialla? Poliiseja ainakin pörrää ympäriisee141134Uudestisyntyminen ei tapahdu kasteessa
Tässä Apostolien tekojen kohdassa näemme, että Filippus julisti hoviherralle ensin evankeliumia ja kuulusteli sitten tar2041063Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.3381027