Missä perhoslaakso sijaitsee ja miten sinne parhaiten pääsee Rodoksen kaupungista?
Vastaukset 6
- LomaRodos
Parhaiten pääsee kun vuokraat auton, eilen palailtiin Rodokselta ja auton päivävuokra oli 30,00 euroa. Perhosia ei vielä ollut. Katso Rodoksen kartasta valley of the Butterflyes , ehkä 45 - 60 min ajomatka kaupungista.
- jammuli
Itse kävin siellä aikoinaan fillarilla Rhodoksen keskustasta. Suosittelen!
- Sidukka
Mistä kannattaa vuokrata auto? 30€ vrk myös heinäkuussa?
- perhosiako
Perhoslaakso on alle 30 kilsan päässä Rodos-kaupungista, siellä läntisellä puolella. Se on Paradisi ja Theologos kylien välissä. Sinne pääsee kesäkuukausina myös bussilla, jollet halua vuokrata autoa. Muistaakseni bussit lähtee Averof-kadulta, mutta vuoroja on vain pari päivässä (meno aamulla, ja tulo keskipäivällä).
Perhoslaaksosta suosittelen lukemaan hieman lisää seuraavalta suomenkieliseltä sivulta (ja ottamaan ne neuvot sitten todesta!):
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-nahtavyydet/rodoksen-muut-nahtavyydet
Menopelin vuokraamisesta kannattaa pistäytyä lukemassa täällä:
http://kreikkaan.net/matkakohteet/rodos/rodos-liikkuminen
Kuten huomaat, autojen vuokrahinnat vaihtelee vuokraavan forman ja ajankohdan mukaan, mutta varmaan pahimpaan kesäsesonkiin tuolla 40 eurolla jo saa kärryn alleen. Menopelin vuokran saa halvemmalla monesta muusta paikasta kuin kreikkaan netin linkistä. Valehtelevat sivuillaan ja kehuvat vain palveluita, jotka maksavat heille kehumisesta
- Bur
Ainakaan viela ei perhoslaaksossa ollut kuin pari keltaista perhosta. Sanoivat kaksivaristen ilmestyvan parin viikon paasta ...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa912076Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as391343Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu1371005Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.218965- 82836
- 95823
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo215724- 74710
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,52705On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79638- 69621
- 35601
- 43591
- 55517
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25467Hämmentävä hetki: TTK:sta pudonnut Johanna Puhakka lataa pettyneenä: "Sitä ei voi kieltää"
Johanna Puhakka ja Jurijs Jurza Trosenko tippuivat Tanssii Tähtien Kanssa -kisasta. Suositussa viihdeohjelmassa nähtiin14460- 35454
Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28452- 33433
- 40427