Ja te itse annatte kaikin keinointahalleen oletaa väärin ja sitten syytätte harhaanjohdettua harhautumisesta
uhkailua painostusta tahallista harhauttamista
tuoko on normaalia tutkintaa
???
Onko niin vaikea luottaa
Teillä on harhaisen provokatiivista tukintaa
1
134
Vastaukset
- bonapetitNeurologeil
Jos hätävarjelun liioittelu on ollut liioittelua niin se on ollut liioittelua mutta teidäntaholtanne tuollainen harhainen omien pelkojenne sävyttämä käsitys siitä että miksi joku jotain on joutunut joskus tekemään ääritilanteessa on sairasta ainoastaan teidän kannaltanne
olen kyllä vahvasti primitiivinen äärimmilleen varautunut ja tahattomasti hätävarjelun liioittelija niin menneissä teoissa kuin nykyisessä päätännässä mutta harhainen en ole enkä sairas millään tavoin
olen vain ylivirittyneessa tilassa post traumaattisen stressin takia mikä on ominaista ääritilainteisiin joutuneille
mieleni ei ole tässä et näe sitä mitä oikeasti ajattelen
näet vain sen mitä haluan muiden näkevän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä982023Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2861837Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3211654Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2011534- 301083
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em931081- 511027
- 571004
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤56998- 67964