Ja te itse annatte kaikin keinointahalleen oletaa väärin ja sitten syytätte harhaanjohdettua harhautumisesta
uhkailua painostusta tahallista harhauttamista
tuoko on normaalia tutkintaa
???
Onko niin vaikea luottaa
Teillä on harhaisen provokatiivista tukintaa
1
113
Vastaukset
- bonapetitNeurologeil
Jos hätävarjelun liioittelu on ollut liioittelua niin se on ollut liioittelua mutta teidäntaholtanne tuollainen harhainen omien pelkojenne sävyttämä käsitys siitä että miksi joku jotain on joutunut joskus tekemään ääritilanteessa on sairasta ainoastaan teidän kannaltanne
olen kyllä vahvasti primitiivinen äärimmilleen varautunut ja tahattomasti hätävarjelun liioittelija niin menneissä teoissa kuin nykyisessä päätännässä mutta harhainen en ole enkä sairas millään tavoin
olen vain ylivirittyneessa tilassa post traumaattisen stressin takia mikä on ominaista ääritilainteisiin joutuneille
mieleni ei ole tässä et näe sitä mitä oikeasti ajattelen
näet vain sen mitä haluan muiden näkevän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848505
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593692
- 513166
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262636- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292076