Omeniina vai Appelssiina?

hedelmisti

Kumpi kauniimpi?

Koko nimet esim. Omeniina Amanda Alexandra, Appelssiina Ida Isabella.

Mansikkaana, Mustikkaana, Persikkaana, Bananiina?

22

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimistö

      Rypäleena,Bääryniina tai Bananiina ovat omat ehdotukseni.

    • 9lastatoiveissa

      Omeniina on niin ihq <3
      Omat tyttäreni ovat Parsakaaliina ja Meiramiina :) :) :) :) :) :)

    • Mikäihmistiävaivaa

      Mikä ihmisiä vaivaa!? Antavat lapsilleen nimeksi ruoka aiheisia nimiä, niinkui esim Sipuliina?!
      Mutta jos mielipidettä kaipaat niin mielummin Omeniina

    • kivanimi.com

      Juustotiina,makkaraliisa,nektariina,kalapuikkoliina,hampurilaisriina: Nämä ovat omat lapseni :)

    • Äiti92

      Ananaksiina on oman poikani nimi.

    • Fitmama

      Proteiina ja hiilariina on mun muksut ❤️

    • piukupauku

      Pidän Omeniinasta enemmän. :)

      Muita ehdotuksia tytön nimeksi:

      -Persiljaana
      -Sokeriina
      -Mansikatri
      -Kiisseliina
      -Maitoona
      -Mämmiina
      -Jugurtiina
      -Konvehtiina
      -Vadelmaija
      -Puolukaija
      -Makaronja

    • tenukaapo

      Mätäsniina ja MätäMauno ,Pottukeiju ja Pottupaavo
      Kirppukaisa, Täitiina, Satiaiskate, Tippuriina, TenttuTeijo

    • kfirnxif

      Serkkuni lapset ovat hiivattiina ja kardemuumma

    • Eikö Omena , Vanilja, Vadelma ja Mansikka ole muka tarpeeksi erikoisia? O_O

    • BLOODisLIFE

      Malviina
      Aronia
      Marja-Aronia
      Tyrni-Marja
      Meri-Marja
      Meri-Helmi
      Vadelmatar
      Laventeli
      Spiruliina

      • BLOODisLIFE

        Meri-Vuokko
        Magnolia
        Rosmariini
        Timjamiini
        Kamomilla
        Karpalo
        Fazerina


      • BLOODisLIFE

        Timjamiina
        Kristalli
        Kristalliina
        Kaneliina
        Neilikka
        Laventeliina
        Ruusukvartsiina
        Karneoliina


      • BLOODisLIFE

        Raparperiina


    • Klementiina_Charlotta

      Kääk, oletteko ihan tosissanne vai onko tämä nyt jotain provoa vitsailua?! Onhan?

      Miksi pitää väkisin vääntää jotain muka erikoisia nimiä. Kuulostaa tosi tönköiltä ja hassuilta ja, että on mielikuvituksen puutetta. Bananiina, Mustikkaana... Kas kun ei Vesimeloniina, Tomaattiina, Kurkkuuna, Kirsikkaana (koska eihän pelkkä Kirsikka käy, ehei), Luumuna...

      Mämmiina, huh! Lapsiparka. Olen itse Tampereelta, niin heitänpä tähän ehdotuksen Mustamakkaratar! Tai Mustamakkaraniina. Tai miten olisi Lörtsyniina, Lörtsytar.
      Pottupaavo sai kyllä vedet valuun silmistäni... Se voisi olla myös väliviivalla Pottu-Paavo?

      Anteeksi.

      Omeniina ehkä vois mennä vielä. Pidän kyllä enemmän noista perusmuodoista mitä jotkut laittoi.

      • BLOODisLIFE

        Jotkut on ihan varmasti vitsejä mutta mä laitoin semmosia joista jotkut on nimiä ja jotkut vois olla nimiä, ja on pari ihan vitsinä laitettua

        Kirsikka on nimi ja Luumu voi myös olla nimi, aika moni marja on nimi ilman mitään lisäyksiä lopussa


      • ISMO--LAITELA
        BLOODisLIFE kirjoitti:

        Jotkut on ihan varmasti vitsejä mutta mä laitoin semmosia joista jotkut on nimiä ja jotkut vois olla nimiä, ja on pari ihan vitsinä laitettua

        Kirsikka on nimi ja Luumu voi myös olla nimi, aika moni marja on nimi ilman mitään lisäyksiä lopussa

        Sinulle sopisi nimeksi Paskanmarja.


      • BLOODisLIFE
        ISMO--LAITELA kirjoitti:

        Sinulle sopisi nimeksi Paskanmarja.

        Vitun ylläpito poista toi edellisen vittuiluviesti miksi tollanen on saanu olla täällä näin kauan!!!


      • Moderaattori1
        BLOODisLIFE kirjoitti:

        Vitun ylläpito poista toi edellisen vittuiluviesti miksi tollanen on saanu olla täällä näin kauan!!!

        Se saa olla siinä ikuisesti siksi, että siinä viestissä piilee totuuden siemen.

        T. Moderaattori


      • BLOODisLIFE
        Moderaattori1 kirjoitti:

        Se saa olla siinä ikuisesti siksi, että siinä viestissä piilee totuuden siemen.

        T. Moderaattori

        Kun laitoin niitä nimiä ja sanoin että oli myös vitsikin niin tarkoitin sillä nimeä Fazerina vaikka se on hieno nimi niin se on suklaa enkä tiiä onko sallittua että se on nimi koska Fazer on yritys ja toista ei oikeastaan o koska ne muut vois varmasti olla nimiä vaan kyse on suhtautumisesta nimiin kun joidenkin mielestä nimi on hauska tai kiusaamisen aihe mä tiiän sen koska mua on kiusattu nimen takia kun tarhassa tai koulussa ei ollu luokalla ketään muuta jolla on sama nimi kun mulla ja tarhassa kiusattiin nimen takia ja myös sen jälkeen koulussa enkä tarkota ekaluokkaa enkä tokaluokkaa vaan seiskalla!


      • Kasvun-paikka

        Ja nytkö sun nimeä haukutaan täällä, vaikkei kukaan sitä edes tiedä? Kuulepa, se nyt vaan on keskustelupalstojen henki, että täällä esitetään jos jonkinlaisia mielipiteitä. Kaikki ne ei miellytä, mutta ei niitä kannata itseensä ottaa.


    • Höyryissä

      Työkaveri kerran ihmetteli, kun kaikenlaisia, oikein kauniitakin kukannimiä on tyttöjen etuniminä, mutta Rhododendron ei kenelläkään. Asialle pitäisi tehdä jotakin. Aloittajalle ehdottaisin Cannabisiina-nimeä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      106
      7488
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      37
      2812
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2402
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      109
      2113
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      17
      1799
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      10
      1553
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1416
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1387
    9. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1379
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1327
    Aihe