Miten ostaa sormus?

Emoij

No moi! Oon miettiny pitkään, mistä ostaa sormus? Enkä edes koskaan pääse best friends tasosta eteenpäin, olisi kiva että joku vois vastaa pulmaani! T: Emoij

5

364

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moppimöpsö

Mikä peli olisi kyseessä?

• Simahtanut

Hieno nimimerkki - ja aiheellinen tarkistus. Helpompi olisi löytää ohjeet esimerkiksi netistä, jos heti tietäisi onko kyseessä vaikkapa TS3.

Erittäin epäpätevänä ja mistään mitään tietämättömänä sims-pelien harrastajana veikkaan kyseessä olevan Sims 4:n (jossa on monella ongelmia bestisvaiheesta etenemisessä) ja vaikken osaa kunnolla neuvoa ketään, esitän mielipiteen.

Siminluonnissa voi laittaa simille sormuksen sormeen. Toisaalta peli generoi sormuksen automaattisesti vihkiseremonian aikana, vaikkei sellaista olisi muistanut etukäteen hankkiakaan. Ainakin sim kaivaa jotain "taskustaan" ja jokin loistaa hetken kun on valat vannottu. Minulle se riittää sormusta kuvaamaan.

Itse kokeilisin kylmän rauhallisesti mennä vihille ilman sormusta. Ellei peli hyväksy, se kyllä ilmoittaa ja roinaa sormuksen perään. (Sitä kyllä epäilen, koska en itse sellaista kokenut omien simien avioliiton alussa)

Kohteliaimmin t: Simahtanut

PS: ellei sormuksen ulkonäkö miellytä, voi latauksista löytää hienompia esim. TSR:n sivuilta.

• Simstyttö

Nyt on kyse siis the sims freeplay:stä. Enkä keksinyt parempaa nimeä

• Simahtanut

• Simspelaaja

Vois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on kaivattusi

Nimi väärinpäin🤔🙃
      Ikävä
      91
      1252
    2. Mitkä on kaivattusi

Nimen kolme ensimmäistä kirjainta Mar....
      Ikävä
      76
      1015
    3. Minkä ikäinen on kaivattusi

ja sinä? Vai tiedätkö hänen ikää?
      Ikävä
      46
      717
    4. Ei kai nyt kukaan oikeasti kuvittele, että hallitus eroaisi Garden Helsingin takia?

Ongelmanahan tässä kuitenkin on se, että mitään tavallisuudesta poikkeavaa ei ole tapahtunut. Joten mikä se eroperuste
      Maailman menoa
      150
      660
    5. Muiden vaikutus

Oletko antanut muiden vaikuttaa mielipiteisiisi, tunteisiini tai valintoihisi suhteessa kaivattuusi?
      Ikävä
      83
      633
    6. Vähän hirvittää

Että pystynkö täyttämään odotuksesi… jos oikeasti tutustutaan.
      Ikävä
      36
      620
    7. Milloin olette

Nähneet viimeksi kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      49
      601
    8. Me (n & m)

Toisillemme erityiset, vaikka emme ole toistemme elämässä kuin lyhyinä, ohikiitävinä hetkinä. Uskon, että koet samoin. T
      Ikävä
      14
      559
    9. No tavallaan seuraava kohtaaminen on käänteentekevä

Koska sanon sulle että rakastan sua. On aika. Pösilö.
      Ikävä
      29
      554
    10. Ei hätää rakas

Kaikki on hyvin ja linja pitää. Kohtaamiseen🤍
      Ikävä
      67
      546
    Aihe