No moi! Oon miettiny pitkään, mistä ostaa sormus? Enkä edes koskaan pääse best friends tasosta eteenpäin, olisi kiva että joku vois vastaa pulmaani! T: Emoij
Miten ostaa sormus?
5
364
Vastaukset
- Moppimöpsö
Mikä peli olisi kyseessä?
- Simahtanut
Hieno nimimerkki - ja aiheellinen tarkistus. Helpompi olisi löytää ohjeet esimerkiksi netistä, jos heti tietäisi onko kyseessä vaikkapa TS3.
Erittäin epäpätevänä ja mistään mitään tietämättömänä sims-pelien harrastajana veikkaan kyseessä olevan Sims 4:n (jossa on monella ongelmia bestisvaiheesta etenemisessä) ja vaikken osaa kunnolla neuvoa ketään, esitän mielipiteen.
Siminluonnissa voi laittaa simille sormuksen sormeen. Toisaalta peli generoi sormuksen automaattisesti vihkiseremonian aikana, vaikkei sellaista olisi muistanut etukäteen hankkiakaan. Ainakin sim kaivaa jotain "taskustaan" ja jokin loistaa hetken kun on valat vannottu. Minulle se riittää sormusta kuvaamaan.
Itse kokeilisin kylmän rauhallisesti mennä vihille ilman sormusta. Ellei peli hyväksy, se kyllä ilmoittaa ja roinaa sormuksen perään. (Sitä kyllä epäilen, koska en itse sellaista kokenut omien simien avioliiton alussa)
Kohteliaimmin t: Simahtanut
PS: ellei sormuksen ulkonäkö miellytä, voi latauksista löytää hienompia esim. TSR:n sivuilta.
- Simstyttö
Nyt on kyse siis the sims freeplay:stä. Enkä keksinyt parempaa nimeä
- Simahtanut
Ahaa... en suinkaan halunnut moittia nimeä, päinvastoin... mutta freeplay on minulle vieras peli. Netistä kyllä löytyy kovasti ohjetta. Olisiko esimerkiksi noista apua:
http://www.wikihow.com/Get-Married-in-the-Sims-Freeplay
https://thegirlwhogames.wordpress.com/2014/07/19/the-sims-freeplay-getting-married/ - Simspelaaja
Vois
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221231
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa283919- 43825
- 33611
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html144600- 38557
- 52541
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528508Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44491Wille antoi juuri potkut 29 suojatyöläiselle!
Soste aloittaa yt:t, jos kaikki menee hyvin, niin 29 suojatyöläistä 31:sta saa kenkää. Mitäpä sostelaiset jos menisitte238461