Miten ostaa sormus?

Emoij

No moi! Oon miettiny pitkään, mistä ostaa sormus? Enkä edes koskaan pääse best friends tasosta eteenpäin, olisi kiva että joku vois vastaa pulmaani! T: Emoij

5

287

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moppimöpsö

Mikä peli olisi kyseessä?

• Simahtanut

Hieno nimimerkki - ja aiheellinen tarkistus. Helpompi olisi löytää ohjeet esimerkiksi netistä, jos heti tietäisi onko kyseessä vaikkapa TS3.

Erittäin epäpätevänä ja mistään mitään tietämättömänä sims-pelien harrastajana veikkaan kyseessä olevan Sims 4:n (jossa on monella ongelmia bestisvaiheesta etenemisessä) ja vaikken osaa kunnolla neuvoa ketään, esitän mielipiteen.

Siminluonnissa voi laittaa simille sormuksen sormeen. Toisaalta peli generoi sormuksen automaattisesti vihkiseremonian aikana, vaikkei sellaista olisi muistanut etukäteen hankkiakaan. Ainakin sim kaivaa jotain "taskustaan" ja jokin loistaa hetken kun on valat vannottu. Minulle se riittää sormusta kuvaamaan.

Itse kokeilisin kylmän rauhallisesti mennä vihille ilman sormusta. Ellei peli hyväksy, se kyllä ilmoittaa ja roinaa sormuksen perään. (Sitä kyllä epäilen, koska en itse sellaista kokenut omien simien avioliiton alussa)

Kohteliaimmin t: Simahtanut

PS: ellei sormuksen ulkonäkö miellytä, voi latauksista löytää hienompia esim. TSR:n sivuilta.

• Simstyttö

Nyt on kyse siis the sims freeplay:stä. Enkä keksinyt parempaa nimeä

• Simahtanut

• Simspelaaja

Vois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluaisin rakastaa sinua

Ja olla sinulle se oikea... Rakastan sinua 💗💗💗
      Ikävä
      42
      4330
    2. Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen

Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot
      Maailman menoa
      138
      4079
    3. Tiedätkö mihin

Ominaisuuksiin rakastuin sinussa?
      Ikävä
      64
      3736
    4. onko kaivattusi

vaarallinen? :D
      Ikävä
      99
      3602
    5. Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti

Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans
      Maailman menoa
      33
      3547
    6. Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"

Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe
      Maailman menoa
      65
      3351
    7. Pieni galluppi

Mitäs lahjaa odotat joulupukilta.
      Ikävä
      86
      2921
    8. Olisiko sinulla

Jonossa vaihtoehtoja, ehkä
      Ikävä
      54
      2835
    9. Mitä tuntemuksia

Rakkaasi ääni herättää?
      Ikävä
      25
      2636
    10. Korjaamo suositus

Vahva suositus Kumpulaisen korjaamolle vanhan 5-tien varrelta! Homma pelaa ja palvelu ykköslaatuista. Mukavaa kun tuli p
      Hyrynsalmi
      14
      2344
    Aihe