Miten ostaa sormus?

Emoij

No moi! Oon miettiny pitkään, mistä ostaa sormus? Enkä edes koskaan pääse best friends tasosta eteenpäin, olisi kiva että joku vois vastaa pulmaani! T: Emoij

5

318

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Moppimöpsö

Mikä peli olisi kyseessä?

• Simahtanut

Hieno nimimerkki - ja aiheellinen tarkistus. Helpompi olisi löytää ohjeet esimerkiksi netistä, jos heti tietäisi onko kyseessä vaikkapa TS3.

Erittäin epäpätevänä ja mistään mitään tietämättömänä sims-pelien harrastajana veikkaan kyseessä olevan Sims 4:n (jossa on monella ongelmia bestisvaiheesta etenemisessä) ja vaikken osaa kunnolla neuvoa ketään, esitän mielipiteen.

Siminluonnissa voi laittaa simille sormuksen sormeen. Toisaalta peli generoi sormuksen automaattisesti vihkiseremonian aikana, vaikkei sellaista olisi muistanut etukäteen hankkiakaan. Ainakin sim kaivaa jotain "taskustaan" ja jokin loistaa hetken kun on valat vannottu. Minulle se riittää sormusta kuvaamaan.

Itse kokeilisin kylmän rauhallisesti mennä vihille ilman sormusta. Ellei peli hyväksy, se kyllä ilmoittaa ja roinaa sormuksen perään. (Sitä kyllä epäilen, koska en itse sellaista kokenut omien simien avioliiton alussa)

Kohteliaimmin t: Simahtanut

PS: ellei sormuksen ulkonäkö miellytä, voi latauksista löytää hienompia esim. TSR:n sivuilta.

• Simstyttö

Nyt on kyse siis the sims freeplay:stä. Enkä keksinyt parempaa nimeä

• Simahtanut

• Simspelaaja

Vois

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      69
      4357
    2. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      66
      4022
    3. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      115
      3863
    4. SDP:n lyhyt selviytymisopas

1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p
      Maailman menoa
      76
      3215
    5. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      86
      3142
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      63
      2387
    7. Keskisen kyläkaupassa Temun vaatteita myynnissä?

Siis mitä? Miksi siis ei itse tilaisi Temusta samoja.
      Maailman menoa
      62
      1776
    8. SÄHKÖLASKU 1600 EUROA Ei tässä ole mitään järkeä

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000011804443.html Kyllä täysin huijausta nämä sähkömarkkinat. Varsinkin pörssisähk
      Maailman menoa
      216
      1250
    9. Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!

Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      128
      1243
    10. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      41
      1235
    Aihe