Ei päässyt Keparin urheilutoimittaja tekemään työtään Kemoralla, kun ei maksanut pääsylippua.
Jäi juttu driftingin SM-kisoista kirjoittamatta. Minä olen luullut että kaikki lajit hakevat julkisuutta kaikin tavoin, mutta eivät nämä näköjään. Harvoin sitä jätetään ilmainen mainos käyttämättä. Olikohan ko. naishenkilö portilla ajantasalla, tietääköhän hän mitä mainos lehdessä maksettuna maksaa?
Minä en siis tiedä vieläkään mitä driftingin on?
Tiukkaa touhua Kemoralla
7
129
Vastaukset
- En_mä_vaan_tiiä
Mä oon vain töissä täällä.
- potlleearns
NOI-jos sulla ei ole tota rahaa tukea seuraa niin kannattaa lopettaa ..
Pullopanteillakin saa saman summan kokoon 10 minuutissa kun on aktiivinen jos ei omat riitä.- Ookko-joskus
Ookko tosissasi? Laittaisinko nuo pullonpanttirahat johonkin drifingiin? Ookko joskus keränny pulloja?
- Sivullinenvain
Joopajoo, moniko odottaisi että pitää maksaa päästäkseen työtä tekemään? Kumpihan olisi ollut suurempiarvoista 15€ tai juttu maakuntalehdessä? Minulla ei ole mitään muuta tekemistä, mutta olisin lukenut mielelläni mitä drifding on, enpä enää vitsi edes googlata sitä.
- Näitäonnähty
"Ei päässyt Keparin urheilutoimittaja tekemään työtään Kemoralla..."
Toimittajilla on AINA työssään näytettävä lehden antama toimittajan tunnus. Voisiko asiasta keskustelun aloittaa siitä, millä lailla aloittaja yritti sisään? - Sivullinenvain
Aloittajalla ei ole mitään tekemistä lehden kanssa ja olin ko, päivänä lähes 200km:n päässä Kemorasta. Vain uutisen lukeneena ja ilmoituksista maksavana tein avauksen.
- PelleT.Ouhua
Turhaa touhua koko drifting, ei voi kyllä autourheiluksi sanoa. Sama jos juoksussa alettais tennareita luistattaa kurveissa ja sitten tuomarit arviois että kenen tennarit luisti parhaiten ja nostatti eniten hiekanpölyä ilmaan, joten ihan hyvä kun ei palstatilaa saanutkaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020