Hei! Sinä 55-vuotias tai vähän sen yli olevamies!

ferose

Rohkenen nyt tähän laittaa ilmoituksen. Toivottavasti fiksut ja ainakin mieleltään terveet aikuiset miehet vastailevat.

Etsin sinusta rehellistä, luotettavaa ystävää, jonka kanssa voisin sähköpostitse vaihtaa vaikkapa vaan arkipäivän kuulumisia tai pohtia yhdessä mitä milloinkin sattuu mieleen tulemaan. Aihe on melkein vapaa. Poissuljettavia aiheita ovat kaikensorttinen räävittömyys ja ilkeily.

Olen pian 56-vuotias yksineläjä Varsinais-Suomesta ja juttuseurasta on toisinaan iso pula. Olen suhteellisen seurallinen, iloinen/nauravainen ja avoin naisihminen. Herkkä ehkä olen. Tarvittaessa olen kaikkea muuta kuin herkkä.

Saatat olla sopivaa (kirje)seuraa, jos kapakat eivät ole olohuoneitasi. Pidät ehkä luonnosta? Ethän ole mihinkään päin kiihkomielisesti kallellaan.

Tämän pidemmittä puheitta! Odotan yhteydenottoasi. Kirjoitellaan ja tutustutaan!
Toistaiseksi voimassaoleva sähköpostiosoitteeni on: [email protected]

6

131

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Huomio! Apua apua! Ylle laittamani sähköpostiosoitteeni on väärin:-/ Ei siinä ole tuota 56 merkintää!
      Oikea ja toimiva osoitteeni on siis: [email protected]

• Eipä näy kiinnostavan ketään. Harmi! "Turha taisto taivaan valtoja vastaan": kuten Eino Leino kirjoitteli aikoinaan. Tämä yritykseni kuulunee samaan turhuuden satsiin.

• rraejuusto2

Hei, tämä on väärä sivusto seuranhakua ajatellen t,läy raapaisemass treffit puolelle ilmoitusja johan alkaa viestejä tulemaan

• Ymmyrkäinen
        rraejuusto2 kirjoitti:

Hei, tämä on väärä sivusto seuranhakua ajatellen t,läy raapaisemass treffit puolelle ilmoitusja johan alkaa viestejä tulemaan

Treffi-palsta on väärä paikka kirjekaverin hakuun vaikka siellä seuranhakija tahtomattaan usein joutuukin pelkäksi kirjekaveriksi.

• Kiitos, kiitos kaikille yhteyttäottaneille!
      Nyt rupesi satamaan kirjeitä siinä määrin, että on kova työ saada kaikille edes jotain vastatuksi! Yritän kuitenkin edes kiitoskirjeen värkätä.

• Hato

Hei

Huomasin ilmoituksesi ja ajattelin vastata. Olen kylläkin ylittänyt 60- rajan, joten en tiedä olenko sopivaa hakuasi. Asustelen Ruotsin/Suomen rajalla ja kaipailen ainakin kirjeseuraa. Olen yksieläjä, koska lapset ovat jo aikuisiässä. En ole työelämässä, mutta mukana kaikenlaisessa menossa.
      Olen aivan tavallinen ihminen, viihdyn niin luonnossa kuin kaupingissakin. Matkat kiinnostaa ja niitä onkin tullut tehtyä jonkin verran. Kesisin olen mökillä.
      Jos tästä saa jonkinkaanlaista kuvaa minusta ja vielä kiinnostaa niin ota yhteyttä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alle 15 oli

Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata
      Vimpeli
      109
      3233
    2. Heh, persut = vassarit = 10,0 %

Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f
      Maailman menoa
      248
      2046
    3. Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!

Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois
      Suomalaiset julkkikset
      63
      1974
    4. Onko kaivattusi yllättänyt sinut?

Piditkö häntä toisenlaisena ihmisenä?
      Ikävä
      136
      1869
    5. Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla

Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v
      Ikävä
      64
      1382
    6. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      96
      1285
    7. Juhannusterveiset kaivatulle

Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻
      Ikävä
      93
      1247
    8. Kaupunki osti Absin

Nyt vaan yrittäjiä kaivataan
      Haapavesi
      61
      1205
    9. Sä oot kyllä

Aika erikoinen nainen
      Ikävä
      59