On kammottavaa kuunnella Mölömiehen huutoa joka yö. Kuitenkin juuri näin minulle on tapahtunut. Pelkään menettäväni mielenterveyteni! Eikö todellakaan ole minkäänlaista manaajaa tai parapsykologia, joka voisi karkoittaa Mölömiehen?
Vastaukset 12
- kummajaiset
Onko se joku uusi kummajainen.
- Oldtimer1945
Kyllähän se on todella vanha kummajainen. En ole edes kuullut siitä mitään 1980-luvun jälkeen! Olin unohtanutkin jo koko jutun. Kamalia tarinoita!
Onko Mölömies siis vieläkin aktiivinen? Luulin tosiaan sen jo unohtuneen. Aika kamalaa, jos se vieläkin mölisee Haapajärvellä? - Mölömies
Miten niin Haapajärvellä? Ei täällä ole mitään Haapajärveä. Onko Mölömiehiä monellakin eri järvellä?
- Oldtimer1945
Voisitko kertoa tarkemmin? Onko se samanlainen kuin silloin joskus 30-50 vuotta sitten, kun itse kuulin niitä tarinoita? Onkohan se sama "mies" vieläkin? Luulin sitä jonkun kylähullun kepposeksi, mutta ei kai kukaan jaksa kulkea 50 vuotta metsässä mölisemässä linnunpelättimeksi pukeutuneena, vai jaksaako?
- Mölömies
Ei se kai ollut linnunpelättimeksi pukeutunut. Isoisä oli nähnyt sen ja kertoi että se oli ihan tavallinen mies, jonka katse oli jotenkin kammottava. Olemus oli jotenkin outo tai epätodellinen.
- Mölömies
Taas kuuluu mölinää tuolta järveltä. En saa nukuttua. Tämä on kammottavaa!
- tutkija6699
Voitko äänittää mölinää ja laittaa nettiin analysoitavaksi?
- Holger_Sahlberg
Kutsu nettikummitus apuun.
- Fjalar_Sahlberg
Ettei vaan olisi sama hahmo. Tiettävästi Sahlbergin sukua on siinnyt Haapajärvelläkin ja kilju- ja kaljapöhnässä Nettikummitus usein mölisee käsittämättömiä.
- Jöns-HermanSahlberg
Nyt ei kyllä lähdetä, ei ollenkaan sotkemaan meidän sivistynyttä suåmenruåtsalaista, lähes aatelissukuamme tähän. Me Sahlbergit olemme "svenska-talande bättre folk", you see, ja tämä Mölömies on varmasti supisuomalainen junttura.
- unpurejenkki
Anteeksi, minulla on amerikkalainen nappaimisto tassa koneessa, joten pakko kysya, kuka se on tama Molomies? Vai olisiko parempi kysya kuka on Moeloemies, ettei tule vaarinkasityksia?
- siinäsyy
Syy: Molo miehelä on suomen suurin molo, kuulo puheitten mukaan 47 cm levossa, juhla kunnosa 68 cm. Se kuulemma kiristelee nivuksissa siihen malliin että suusta purkautuujatkuvaa älämölö eli ala molo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43935
- 95913
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116721
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678- 43621
Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34614Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45600- 19586
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20535- 33533
- 36512
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25492
Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok106477Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44476Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
Pahkalassa tapahtuu
Mitäs on tapahtunut yöllä pahkalan kerrostaloilla.oli poliisia ja ambulanssia taas vaihteeksi7427