Onko teillä loppilaisilla tiedossa luotettavaa ja reipasta mökkitalkkaria,lähinnä pihanhoitotehtäviin näin kesällä isoon maalaistalon pihapiiriin.
Nettihaulla aika vähän tuloksia, ja kunnan sivuilla ei oikein mitään infoa.
Tuolta Vojakkala-Topeno suunnalta eriyisesti.
mökkitalkkari
4
1151
Vastaukset
- okxnfmdd
http://www.vojakkala.fi/public/Palvelut
Tossa listalla viimeisenä yksi. Tosiaan, harvinaisen hankala näitä löytää on. Kysyntää varmaan olisi! - markoks1
Mun 17v poika olis kiinnostunu kesähommista,pojalla on t-kortti ja me asutaan topenolla.Jos kiinnostaa niin laita yhteystietosi [email protected]
(kulkeminen vojakkalaan onnistuu) - työmies69
Kumma kun ei maajussi ite kerkeä,,, vai saakohan tähänkin jotain eu tukea
- Tukisukka
Maajussista en tiedä enkä EU tukien tilanteesta en ole selvillä,mutta jalkaleikkauksen jälkeen terve rakennus-apu saattaisi olla paikallaan,kun pitäisi korjata (uusrakentaa) pihaporras ennen
talven tuloa. Tekisin todella innolla itse, mutta tukikeppien kanssa tuo toimi ei oikein suju.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913155
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.662902- 2032270
- 741916
- 1021813
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91741- 1111616
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191196- 811140
- 951099