toivakkaralli

77654

kuins reitti kulkee

21

185

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Rallipena.penkalka.com

      Lähdöstä maaliin ja numero järjestyksessä. Lähdöstä aloitetaan siirtymällä ja sitten ajetaan pikataipaleita jossa on mutkia sekä oikealle että vasemmalle ja voi olla jopa hyppyjäkin.

      • 9567

        ja sää vitun jälkeen jäännyt homo voit lopettaa ittes.


      • penkka.pelle.com

        Rautaniemi on ykkönen Seijainen kakkonen ja kolmosena ajetaa aitta ja nelosena Ruuhimäki.


      • pera.pervo.com
        9567 kirjoitti:

        ja sää vitun jälkeen jäännyt homo voit lopettaa ittes.

        Kyl homo himon tuntee


    • ralliratiton

      Ajetaanko kärkisalmen silta?

    • kulliraski

      ruuhimäki ajetoon

    • kukkahattuilia

      Ykkönen lähtee kylältä, kakkoseen toisesta suunnasta, kolomonen Hohon nurkilla, neloinen Ruuhismäki

      ??

      • Ek 1 Paloisentie, Soimaharjuntie,
        Ek2 Pitkäjärventie, Kettukankaantie.
        Ek3 Niementie, Palosenmäentie, Pöllykankaantie, Joenmutkantie, Hohontie, Rajalantie.
        Ek4 Ruuhimäentie, Ruuhipirtintie.


      • 77654
        reittimestari kirjoitti:

        Ek 1 Paloisentie, Soimaharjuntie,
        Ek2 Pitkäjärventie, Kettukankaantie.
        Ek3 Niementie, Palosenmäentie, Pöllykankaantie, Joenmutkantie, Hohontie, Rajalantie.
        Ek4 Ruuhimäentie, Ruuhipirtintie.

        kiitos.


      • reittirunkkari
        reittimestari kirjoitti:

        Ek 1 Paloisentie, Soimaharjuntie,
        Ek2 Pitkäjärventie, Kettukankaantie.
        Ek3 Niementie, Palosenmäentie, Pöllykankaantie, Joenmutkantie, Hohontie, Rajalantie.
        Ek4 Ruuhimäentie, Ruuhipirtintie.

        taitaa olla reittimestarin virtuaalipippeli kutistumaan päin kun noin aikasin pitää pimeidenkin kisojen reitti pistää julkiseks.


      • side_on_stage

        Ralli.netissä on kartat jne... sinne kattoon...


      • runkipetteri
        reittirunkkari kirjoitti:

        taitaa olla reittimestarin virtuaalipippeli kutistumaan päin kun noin aikasin pitää pimeidenkin kisojen reitti pistää julkiseks.

        Taitaa nyt kumminkin osa ajaa nuotista.


    • rallipena

      ouninpohja siirtymänä

    • siiderihattu

      EK 3 on Killeri 10 kertaa ympäri

      • Penkkaspörde

        Luuletko olevas hauskakin vastaus no ei ni, aika kuivaa läppää vittukun te ette osaa!


    • rallimiekkonen

      Jumalauta ku tullaan jeesuksen vanhalla Taunuksella nii vallan perkeleesti sinne nii et renkaat huutaa hoosiannaa ja putki myö tulta nii kyllä isompikin karju kiljasee kyllä meinaa Taunus kiekasee

      • side_on_stage

        Juu.. kun kilpailijapari Ars Peukko- Penki Rutteri lataa Tanelilla niin siinä kaatuu muutakin kuin auto, aita ja nainen... Kyllä jämpti on niin...


    • rallipena
    • rallipena
    • vetari

      löytyykö kolmoselta mitään paikan tynkää asialliset vastaukset kiitos

      • Aukkoon

        Löytyy ja monta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1003
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      917
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      298
      798
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      758
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      658
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      599
    Aihe