Miksi aaveet ovat aina totisen näköisä? Yhdenkään en ole nähnyt hymyilevän.
Totisia aaveita
11
123
Vastaukset
- huhuuuuuu
Lienee totinen paikka joutua kummittelemaan ilman rauhaa...
- Syy_on_tämä
Niitten sukupuolielimet on ektoplasmaa, eikä niillä pysty panemaan. Ei ihme että vähän vituttaa!
- haamuli
Sinulla ne voi olla totisia. Minä näen pelkkiä iloisesti hihitteleviä aaveita yötöpäivää.
- yrmymyöskiinsä
Se, se vielä puuttuisi, että aaveetkin naurais kippurassa silloin kun niitä näkee.
En ole kuitenkaan vielä nähnyt ensimmäistäkään. Nauravat kai muina aikoina kippurassaan. (LOL)
Täällä suljetulla osastollahan niitä näkee pilvin pimein kaikeaikaa ja kaikki heleevetin äkäsennäköösiä. Parempi niin, se tuntuu luonnollisemmalta. - SyväKetutus
"Miksi aaveet ovat aina totisen näköisä? Yhdenkään en ole nähnyt hymyilevän."
Kyllähän se pimeyden henkiolentoa ketuttaa kun joutuu esittämään ihmistä. Mutta ei itse ikinä pääse sellaiseksi. - aaveko
Olen nähnyt myös hyväntuulisia aaveita.
- outomaailma
Aina niillä on totinen ilme. Puhekin monotoninen.
- hauska.aave
Meilläkin näkyy aika usein sellainen totinen aave, mutta sitten yks kerta se aave näki pöydällä iltapäivälehden jossa oli otsikko "Hyvinvointivalmentajat Jutta Gustafsberg ja Bull Mentula antavat terveysvinkkejä" ja se aave alkoi nauramaaan ihan kippurassa.
Sitten selvisi, että se aave olikin entinen steroidien käyttäjä jonka maallinen elämä oli loppunut kun oli saanut sydänkohtauksen. Sen jälkeen se aave on aina hymyillyt ja näyttänyt peukkua. - Naamavinossa
Kunhan näkis edes normaali-ilmeisenkin.
- skepmuukkonen
Kyllä ne aaveet myös hymyilee
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/e/e7/Casper_in_Live-Action.jpg/275px-Casper_in_Live-Action.jpg
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1051868- 2381661
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos591050Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311020Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K62960En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k61900Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉63818Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.37817The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut6811Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse49805