kuuma sauna hetki

täytänkesäl13

Minä erosin 2vk sitten. Olen blondi n.162cm pitkä ja melko hoikka. Tein melkeit saman rutiinin joka ilta kävin suihkussa,pesin hampaat yms. Sitten menen sänkyyn ja masturboin. Tänä iltana päätin pistää saunan päälle viikonlopun kunniaksi. Minulle tuli saunassa kauhea himo niimpä koskettelin hitaasti söpöjä pikku b-kuppi rintojani ja valutin hitaasti käteni kohti posliini pilluani koskettelin varovasti klitoristani olin niin kiihottunut että rupesin huohottamaan. Lopetin. Hain pari erikokoista dildoani ja anaali tappini. Aloitin varovasti ja suljin silmäni ja tungin pinkin pienen dildoni pilluuni ja vedin hiljaa edes takas. Huohotin. Asuin kerros talossa ja kuulin kun viereisessä asunnon saunassa joku runkkasi todella ärhäkästi joten koputin seinää ja se loppui huusin että tule minun asuntooni oveni on auki jos vain haluat. Siältä tuli n. 19 kesänen poika ei hassumman näköne n.185cm sixpack ja minä kun oli jo pari vuotta vanhempi (25). Otin häntä kylpytakin kauluksista kiinni ja vedin saunaani. Avasin kylpytakin kunnolla auki näin hänen munansa olevan puoli kiihottunut mutta se oli jo todella iso. Laskin pyyheeni pois ja näin kun hän tuijotti tissejäni. Menin polvilleni maahan ja otin hänen munansa suuhuni. Hetken jälkeen nousin ja istuutin pojan lauteille ja istuiduin hänen syliinsä hitaasti työnsin vain vähän ja nousin ylös (pari toistoa). Menin hänen eteensä pylly edellä ja käskin tulla sisääni ja hän tuli oi se oli ihanaa hänen vitun iso mulkkunsa tuli kokonaan sisääni. Voihkaisin aina kun hän tuli sisääni.

Jatkuu..(ko)

4

107

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jatka

      jatka jatka

    • Kkkj

      Käy

    • älä lopeta kesken, jatka vaan......

    • vitunanaali

      Tänä iltana rupesin huohottamaan. Lopetin. Sitten menen sänkyyn ja Huohotin. Minulle tuli hampaat suuhuni, oi se oli ihanaa. Otin hampaat lauteille ja tungin hänen pinkin pienen munansa suuhuni. Menin edes takas maahan vitun iso pylly edellä niin että rupesin huohottamaan. Voihkaisin aina kun koputin posliini pilluani ja vitun iso pyllysilmäni tuijotti ärhäkästi viikonlopun kunniaksi. Huohotin ja valutin tissejäni polvilleni. Sitten huusin että anaali on auki jos vain haluat. Otin häntä hänen munansa kauluksista kiinni ja vedin vitun ärhäkästi edes takas. Hetken jälkeen nousin ja istuutin kunnolla vitun anaali tappini päälle. Lopetin ja huusin että rupesin huohottamaan ja käskin tulla anaali edellä sänkyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      437
      3226
    2. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      397
      2724
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      117
      2719
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      163
      2123
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      7
      1947
    6. 175
      1365
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1327
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      97
      1206
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      75
      1160
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1020
    Aihe