KELLE PUHUA?!

Mistä paikasta vois läytää sellasen jutun et vois puhua jolleki terapeutille tai vastaavalle koska musta oikeesti tuntuu et en kestä enää yhtää ilman puhumista jolleki ja ku mun on jumalattoman vaikee puhua vanhemmille tai kavereille ku en haluu et ne huolestuu mun merheista jne.:"(
587
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 5

Vanhimmat

Koulusta, meet vaan terkkarille kertomaan asias ja se hankkii sulle enenpitkää psykon.

Äänestä

Koulukuraattori on se lähin, jolta hakea apua tämän tyyppisiin ongelmiin.

Äänestä

kouluissa on monesti kuraattori/psykologi jolle voi puhua ja kouluterkkari ainakin osaa neuvoo. monesti voi olla hankalaa saada sanottua asiaansa, mutta sitten kun saa, puhuminen usein hepottuu.
(olen 17v tyttö ja haaveilen psykologin tms. ammatista, jos haluat puhuu niin sähköposti: [email protected] )

Äänestä

helsinki mission nuorten kriisipiste, sinne vaan kävelet päivystysaikana sisälle niin pääset puhumaan ammattilaisen kanssa!

Äänestä

Kommentoi aloitusta

tarviinjonkun kirjoitti:

Mistä paikasta vois läytää sellasen jutun et vois puhua jolleki terapeutille tai vastaavalle koska musta oikeesti tuntuu et en kestä enää yhtää ilman puhumista jolleki ja ku mun on jumalattoman vaikee puhua vanhemmille tai kavereille ku en haluu et ne huolestuu mun merheista jne.:"(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu