Mistä paikasta vois läytää sellasen jutun et vois puhua jolleki terapeutille tai vastaavalle koska musta oikeesti tuntuu et en kestä enää yhtää ilman puhumista jolleki ja ku mun on jumalattoman vaikee puhua vanhemmille tai kavereille ku en haluu et ne huolestuu mun merheista jne.:"(
KELLE PUHUA?!
5
<50
Vastaukset
- Tyytttö
Koulusta, meet vaan terkkarille kertomaan asias ja se hankkii sulle enenpitkää psykon.
- 4685
Koulukuraattori on se lähin, jolta hakea apua tämän tyyppisiin ongelmiin.
http://www.reimari.info/info/apua/auttavat-puhelimet/
Jos et uskalla mennä kasvotusten puhumaan, niin tuolta ehkä löydät apua.- jäätelöinen
kouluissa on monesti kuraattori/psykologi jolle voi puhua ja kouluterkkari ainakin osaa neuvoo. monesti voi olla hankalaa saada sanottua asiaansa, mutta sitten kun saa, puhuminen usein hepottuu.
(olen 17v tyttö ja haaveilen psykologin tms. ammatista, jos haluat puhuu niin sähköposti: [email protected] ) - itseapuasaanut
helsinki mission nuorten kriisipiste, sinne vaan kävelet päivystysaikana sisälle niin pääset puhumaan ammattilaisen kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 213728
- 891834
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa881275Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1671230- 561109
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.52987Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe185964- 61922
- 42886
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis142829