Mistä paikasta vois läytää sellasen jutun et vois puhua jolleki terapeutille tai vastaavalle koska musta oikeesti tuntuu et en kestä enää yhtää ilman puhumista jolleki ja ku mun on jumalattoman vaikee puhua vanhemmille tai kavereille ku en haluu et ne huolestuu mun merheista jne.:"(
Vastaukset 5
- Tyytttö
Koulusta, meet vaan terkkarille kertomaan asias ja se hankkii sulle enenpitkää psykon.
- 4685
Koulukuraattori on se lähin, jolta hakea apua tämän tyyppisiin ongelmiin.
http://www.reimari.info/info/apua/auttavat-puhelimet/
Jos et uskalla mennä kasvotusten puhumaan, niin tuolta ehkä löydät apua.- jäätelöinen
kouluissa on monesti kuraattori/psykologi jolle voi puhua ja kouluterkkari ainakin osaa neuvoo. monesti voi olla hankalaa saada sanottua asiaansa, mutta sitten kun saa, puhuminen usein hepottuu.
(olen 17v tyttö ja haaveilen psykologin tms. ammatista, jos haluat puhuu niin sähköposti: [email protected] ) - itseapuasaanut
helsinki mission nuorten kriisipiste, sinne vaan kävelet päivystysaikana sisälle niin pääset puhumaan ammattilaisen kanssa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.386939- 102875
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei209749- 82696
- 70659
- 68655
- 50645
- 36630
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38609- 43581