Alkio luovutetaan

Yhdenäiti

Luultavasti luovutamme pakastetun alkion, koska vaimo ei ole enää halukas raskauteen. Yksi poikalapsi on samasta alkiosarjasta, suloinen ja terve, kävelee ja puhuukin jo.
Vielä keskustelen, mutta aikamme loppuu pian. Onko halukkaita ottajia?

11

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olisimme kiinostuneita teidän alkiosta. Olemme naispari pääkaupunki suedulta ja vauvaa on yritetty monin keinoin ei vain ole onnistunut. Olemme 35 ja 41 vuotiaita perus terveitä naisia ja nuoremman ikäni vuoksi alkio siis tulisi minulle. Olemme olleet kohta 9 vuotta yhdessä ja elämä ihan vakaalla pohjalla. Millä klinikalla teidän alkio on? Voisitteko privana kirjoitta niin jatketaan keskustelua siellä kuitenkin kysymyksiä on puolin ja toisin. [email protected]

• Aika törkeää ensin hehkuttaa että alkio luovutetaan kumminkaan asia ei sitten edennyt vastausta pidemmälle

• alkionperhe

Varmaan mennyt väärään @-_ositteeseen... Tai luovuttajat kuuluvat siihen 47 %- vähemmistöön, jotka eivät hyväksy sateenkaarivanhempia.

• ihan-selkeetä
        alkionperhe kirjoitti:

Varmaan mennyt väärään @-_ositteeseen... Tai luovuttajat kuuluvat siihen 47 %- vähemmistöön, jotka eivät hyväksy sateenkaarivanhempia.

hahhahhaa, tarkoitat siihen 90 % enemmistöön joka ei lähde hölmöilemään.
        Lapsi tarvitsee aina ISÄN JA ÄIDIN. Kaikki muu suunnittelu on sairasta luonnon kannalta ( lapsen tulevaisuus) ja itsekästä haaveilijoiden haahuilua ( lapsen tulevaisuus on turvattava).

• yhdenäiti

Sorry, en ole käynyt tietokoneella, kuin vasta nyt ja huomasin viestinne. Älkää nyt heti alkako minua morkkaamaan. En tiedä kuinka usein muut ihmiset käyvät lukemassa postejaan.
      Ei minulla mitään vastaan ole, hyvä että uusi elämä saa mahdollisuuden. Jos ei ole alkiolle ottajaa se tuhotaan!
      Kuinka tässä nyt edetään, kun Teillä on noin vihamielinen asenne

• selkee-homma

Lapsia vaan vihaajille. Lastaankin vihaavat sitten. Onnellinen se, joka ei eksy ikinä sekoilijoiden elämään.

• EnsivaikutelmaEiPetä

Myy jollekin mukavammalle.

• yhdenäiti

Ei se mitään maksa, korkeintaan säilytysmaksu

• lapsetontatonttuilua

hääähhh????? puhutaanko nyt ihmis alusta? kaskun ei hoitokuluja ja matkakorvauksia sekä tulevat rokotukset mukaan. luovutetaan.. kauhealta kuulostaa anyteeksi vaan

• KotiinKasvamaan

Tottakai annetaan, ihmiskauppa on kiellettyä.. Eettisesti kestävämpää vetää ylimääräinen ihmisalkion vessasta alas vai antaa mahdollisuus elämään alkion adoptoineessa perheessä?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      196
      3611
    2. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      57
      2257
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      376
      2220
    4. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      43
      2092
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      32
      1501
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      93
      1251
    7. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      478
      1223
    8. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1213
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      121
      1073
    10. Koska näit kaivattusi viimeksi

Milloin tapasit rakkaasi? Ja etenikö suhde yhtään?
      Ikävä
      62
      1043
    Aihe