Armeijassa

mikko9513

Armeijan ikimuistoisin päivä.

Simo oli armeijan tst harjoitus leirillä. päivä oli ollut raskas
ja hiostava. simo oli Ryöminyt ja syöksähdellyt ympäri metsää. vielä oli telttojen pystytys edessä. Simolla oli Ryhmänjohtajanaan alikersantti kukkonen. Se oli ehdottomasti kaikkien sotapoikien unelma. Ainakun hän komensi kaikki tottelivat. Matti kehuskeli kuinka kukkonen oli auttanut häntä ryömimään ja oli samalla vahingossa painanut tissit hänen selkään vasten. Simo ehdotti että se joka pääsee panee kukkosta niin sille 100€ jos kakkoseen 200€. asia sovittiin.

Illalla kun teltat oli pystyssä alikersantti kaukonen kyseli ketkä olisi lähdössä uimaan. seuraavana päivänä olisi marssi ja puhtaana ei tulisi niin helposti hiertymiä. Simo oli ainoa joka lähti alikkien kanssa uimaan. Simo ui vielä kun kaikki olivat jo lähdössä.

Eiih sanoi alik kukkonen. olen hukannu sormukseni.

Isoäidiltä peritty sormus oli pudonnut uimisen aikana jonnekin. Etsimme teltan edestä ja purolta, kunnes tulimme siihen tulokseen, että se oli uidessa pudonnut ja vajonnut veteen.

kukkonen oli harmissaan ja melkein menetti malttinsa. Eipä ihme. Sormus oli hopeaa ja varsin tyylikäs. Se ei ollut aivan pienikään, mikä olisi etsimisen kannalta hyvä.

Lämmittelimme vähän aikaa. Valoa riitti, tulisi riittämään kauan. Menimme suvannolle, riisuin vaatteet ja pulahdin suvantoon joka tuntui uudestaan kylmältä. Sukelsin monta kertaa, enkä keskemmällä päässyt edes pohjaan. kukkonen istui kyykyssä rantakivellä katsellen suvantoon miettiväisen näköisenä. Hänen hiuksensa olivat menneet uimisesta hauskasti kiharaan.

Vesi oli onneksi hyvin kirkasta ja virtaus hyvin pientä. Olin ehkä kolmen metrin syvyydessä, kun näin sormuksen: se kiilteli rauhallisen arvokkaasti vielä syvemmälle, keskellä laakeaa kiveä, kuin tarjottimella. Mutta sitten oli pakko palata taas pintaan. kukkonen vastanotti uutisen löydöstä heittämällä pari kärrynpyörää.

Sormuksen sukeltaminen olikin vaikeampi juttu; se oli ehkä viiden metrin syvyydessä, ja hukkasin kohdan monta kertaa. Jouduin sukeltamaan ja lepäämään uudelleen ja uudelleen. kukkonen alkoi pian olla huolissaan enemmän minusta kuin sormuksestaan, ja ehdotti jo urakasta luopumista. Minua palelsi, tärisin oikein, mutta halusin vielä jatkaa.


Lopulta sormus antautui syvyyden sylistä ja sain pujottaa sen juhlallisesti takaisin omistajansa sormeen. kukkonen oli erittäin kiitollinen ja ehdotti että simo tulisi hänen telttaan yöksi. Hän oli ilmoittanut joukkueenjohtajalle että ei halua nukkua miesten kanssa samassa teltassa joten hänellä oli oma.

Illalla kaikki ihmettelivät missä simo on. kukkonen kävi ilmoittamassa että hän oli paleltunut kylmästä vedestä ja mennyt tupaan yön ajaksi. Matilla oli kuitenkin epäilys että simo saattaisi olla lähteenmäen teltassa.

Katsoimme hämärässä teltassa toisiamme silmiin kai hieman punastellen. No sitten se Sotilas puku ja maihinnousukengät lensivät jonnekkin . Siirryin suutelemaan kukkosta, . Etenin sitten navan yli lantiolle, annoin suudelman uudestaan, sitten pusun reidelle... ja siitä kohti jalkateriä. Hieroin ja haistelin somia pikku varpaita. Ihanat. Paluumatkalla nuuhkin syvään kukkosen jalkoväliä. Annoin pusuja alkkarien läpi. Otimme ne sitten hitaasti pois, ja annoin taas pieniä huomaavaisia pusuja. kukkonen levitti jalkojaan, enkä minä vastustanut kutsua.. kukkonen huokaili hiljaa, ja ymmärsin sen niin että saatoin rimpuilla alkkarini pois. Sitten kukkonen kohottautui sanoakseen minulle jotain.

Tiiäks, siis... ei me voida.

Miten niin ei voida

Tää on kiellettyä täälä

Ei haittaa

Kohta alkaa kipinä vuorot ja paljastutaan kun joku tulee tänne lisää puita.

Raps rasp

Simo meni makuupussiin piiloon ja kukkonen pisti äkkiä peiton päälleen alokas lahtinen kävi liisäämässä puita. kukkonen sanoi että valvoo vielä ja ei tarvi vielä käydä hänen teltassaan laittamassa puuta.

Tai Tota noin niin voidaan me vähän, mutta sun täytyy ajoissa lopettaa.


Näin tehdään Sanoi simo.

kukkonen oli vaitelias, mutta sen oloinen että halusi sanoa jotain. Erotin pienen kutsuvan hymynpoikasenkin. Hymyilin takaisin.

tuota noin niin voitasko me....

niin (simo sanoi)

Kiinnostasko sinua tuo toinen reikä?

Ehkäpä

Mutta nyt... Oli ihan kumma mielentila. Kaluni kovettui entisestään. Ei hitsi. Mahtuukohan se? Reikä kyllä näytti söpöltä. Kakkareikä. Voi että tuota kukkosta.

kukkonen siirsi toisenkin kätensä pakaroilleen ja raotti kutsuvasti. Laskeuduin alemmas. Kaluni hakeutui ihan luontevasti pakaroiden väliin ja kohta jökötti varsin häpeilemättä pientä reikää vasten. Kolo tuntui kyllä kutsuvalta, mutten kehdannut painautua sisään heti, vaan ujostellen suutelin kukkosen niskaa. kukkonen keinutti lantiotaan hitaasti, ja puristi välillä vastaan. Se tuntui ylivoimaisen kiihottavalta.

Lopulta rohkenin painautua varovasti eteenpäin. Pyllyreikä tuntui mukavan liukkaalta mutta samalla myös tiukalta. Kumpaakin himotti yhä enemmän. Painoin uudelleen ja tunsin, kuinka kaluni alkoi liukua hitaasti sisään

3

1796

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikko9513

      Peppureiän hidas aukeaminen tuntui ihanalta.

      kukkonen vavahteli. Luulin hetken, että hänelle tuli epämukava olo. Vielä mitä, neiti hyrisi kuin keijukainen ja hoputti huokaillen minua yhä syvemmälle.

      Se oli aivan liian ihanaa. Melkein laukesin heti alkuun. Paransin asentoa varovasti, jotta sain käteni kukkosen alle. kukkonen paransi asentoaan siten, että rinnat osuivat kivasti kämmenilläni. Suuni hakeutui hiusten läpi maistelemaan siroa niskaa.

      kukkonen keinutti lantiotaan, ja minä liikahtelin hitaasti edestakaisin. Rakastelu pyllyyn tuntui sanomattoman hyvältä ja hyvin läheiseltä. Salaiselta, meidän yhteiseltä ja omalta. Jalkovälissäni säkenöi, varmaan oikein kimalteli. Tunsin hetkeni tulleen. Pysähdyin, sydämeni hakkasi kuin hullun sydän. Yritin pidättää itseäni mutten kyennyt.

      Spermat laukesi kukkosen sisuksiin . Ja samaan aikaan kukkonen sai toisen huippuhetkensä.

      Simo alatteli olevansa onnekkain inttipoika koko mailmassa. hänen piti kuitenkin tehä piilopaikka telttaa. Hän teki kuivausriusta ja pyyhkeestä seinän jonka takana oli piilossa ja sai nukuttua yön siellä.

      Seuraavana päivän matti ja muut kaverit eivät olleet uskoneen korviaan kun kuulivat simon tarinan. lahtinen vielä todisti että oli ollut huomaavinaan toisen makuupussin ja liikettä.
      Simo oli 200€ rikkaampi ja tiesi että seuraavat 5kk tulisivat olemaan armeijan ikimuistoisimmat hetket.

    • Itse päädyin asevarastolle huolto hommiin. Meitä oli sielä kuusivarusmiestä ja kapiaiset. Me mentii paikalle aamulla. Kapiaiset tuli vasta puoleltapäivin. Homma luiskahti jotenkin siihen että aamupäivän muut varusmiehet pani minua ja iltapäivällä korjattiin aseita. Jätkät kehuivat kuinka hienoa on saada maalaispoikaa.
      Vasta siviilissä olen mietinyt kuinka tuo ryhmä oli koottu.

    • Lentoruk

      Hahah Lähteenmäen paljastit :D on näköjää Tikkakoskella ollu kova meno

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      376
      3421
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      176
      1468
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      62
      1228
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      144
      1122
    5. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      843
    6. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      164
      805
    7. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      115
      782
    8. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      46
      772
    9. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      769
    10. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      42
      750
    Aihe