Onko tuo kone kuinka tehokas? Olen tällainen 80kg painava joten jaksaako kulkea minun alla hyvin ja onko kuinka luotettava? Olis tarjolla yksi Lynxin Enduro 400F, mutta sillä on ajettu yli 11tkm, kelkka olisi kyllä todella halpa ja myyjän mukaan männät maksaa n.45€/kpl joten remontti ei ole kallista. Kelkka on muutenkin kaikinpuolin siisti, ollut perheen kakkos kelkkana uudesta asti.
Rotaxin 380
7
5072
Vastaukset
- kestää
ja se tietty riippuu ihan hirveesti siit et mite ajaa.omani kesti rääkkiä 15tuhatta ja sit vasta laukes kone.en muista et mitä osat maksoi,käy vaik euromotor centterin sivuilla ni saat sieltä selville ne hinnat..vähä tehoton se sillei on,siin ehkä on jotai 35-45 heppaa..?,eli joutuu ajaa kaasu pohjassa koko ajan;)
jos siinä näyttää olevan kaikki kunnossa ni osta pois,muuten joku muu vie sen sinulta.. - swox
kyllä tommonen peli kestää ihan hyvin ja hyvin potkua tuntuu löytyvän noin pienestä koneesta... kaverilla oli koeajettavana ski-doo 380 touring joka oli kylläki bombarderin koneella ja kaks päälä nosti keulaa ihan hyvin ja liikku joku 120 km/h.
- Tauno ottaa kaljaa
On juuri se bombardierin kone.
- kelkka
joo ei ole enään nesteongelmia ja bensankulutus on todella kohtuullista, muutenkin ihan ok
- kelkka
Tauno ottaa kaljaa kirjoitti:
On juuri se bombardierin kone.
ainoa miinus on jousitus ajettaessa kaksipäällä ,se on liian löysä .itselläni 2500 mailia ajettu ja -99 ollut uudesta. saakohan jäykempiä jousia ostaa ,onko tietoo
- kelkka
kyyllä minulle tehoo ihan riittävästi ja 120 huippua. kyllä sillä pysyy vauhdissa mukana , meinaan jos ajaa sallittua nopeutta ja melkoisia puukuormiakin kiskoo. olen tyytyväisempi kuin edelliseen urheilukelkkaan jota sai kaivaa hangesta alvariinsa
- kelkka2
Terve,
Sattu tämä vanha viesti silmiini kun etsin kokemuksia Skidoo 380 touringista. Oliko teillä tuollainen Skidoo ajossa vai joku muu tuolla 380:llä koneella? Nyt kiinnostaisi kuulla että miten tuo Skidoo kesti käytössä ja miten sillä pärjäsi umpihangessa? Itsellä tuollainen kohtuullisella koneella varustettu touring kelkka hakusessa. Pääasiassa latujen vetämiseen kotinurkissa ja sitten metsien samoilua jonkin verran. Joskus voi käydä emännän tai muksujen kanssa valmiita uriakin ajelemassa laavulta toiselle eli vauhti ei ole pääasia vaan kohtuullinen kulutus ja luotettava eteneminen umpihangessa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?486258Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki694165- 393366
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t213186- 1982949
- 402612
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132489törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202462- 1501499
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3251488