Mulla on vähän erikoinen, aika konkreettinenkin asia. Näkemystäsi toivon, saa nähdä mihin suuntaan sitten lopputulos menee. Näetkö tällaiseen kouluasiaan? No, kohta on kesäloma, mutta ensi syksy jo askarruttaa. Poika aloitti viime syksyn koulussa, jossa oli huono sisäilma. (Näitä kouluja valitettavasti riittää Suomessa...) Hän sairasteli paljon ja vaihtoikin siksi tammikuussa toiseen kouluun, jossa oli myös tuttuja kavereita. Oli paljon terveempi kevään ja koulu meni paremmin. Nyt sanoo, että haluaisi takaisin entiseen kouluun syksyllä. On varmaan niitä vanhoja kavereita kaivannut, vaikka on niitä vapaa-ajallakin nähnyt. Entinen koulu ei tunnu minusta hyvältä. Kannattaako silti kokeilla uudelleen? On siellä kesällä jonkinlaista remppaa tulossa. Vai onnistuuko perheemme muutto töiden vuoksi ihan uuteen, suurempaan kaupunkiin? Kiitos, jos ennätät katsoa. Käyn välillä kurkistamassa. :)
Katsoisitko Mies791?
elegia33
1
<50
Vastaukset
Hei!
Miettiessäni tätä kyllä nenäni alkoi kutista, eli kannattaa kahteenkin kertaan miettiä tuo vanhaan kouluun paluu. Optio toiseen kouluun palaamisesta kannattaa pitää avoimena. Eli vaistosi on oikeassa.
Muutto jotenkin tuntuu, ettei ole ajankohtainen ainakaan vielä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1662149
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu142092- 1091542
- 1221461
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4671293- 761068
- 52898
- 49891
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä229809Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa356795