kiusattu. tulkaa juttelee

lslsbdvdjdkdllsls

Kasiluokal ja hakataan. Harkinnu viiltelyy ja itken joka päivä. Kik: jonuke snäppi: jonukee ;(

6

114

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koulukiusattu_____
      • bcakissakäveleepi

        ;Kiitos :) koita sääki kestää );


    • Hei!
      Voisitko keskustella asiasta koulusi lääkärille, terveydenhoitajalle, psykologille tai kuraattorille? Olisi tärkeää saada puututtua tilanteeseen, ennen kuin se pahenee. Koulusi aikuiset ovat sinua varten!
      Yleisellä tasolla kirjoitan, että itsensä vahingoittaminen ei tilannetta ratkaise. Lisäksi pitkäaikainen itkuisuus voisi olla lääkärin asia. Sinulla on mahdollisuus kuntoutua, vaihtaa koulua, luokkakavereita ja saada tukea tilanteeseen. Voit lisäksi kirjoittaa tukinet.net -sivustolle. Kiusaajasi tulee pysäyttää ja se on aikuisten tehtävä.
      Toivotan sinulle hyvää kesää ja tsemppiä jatkoon! Onnistut kyllä!

    • SallaKo

      Hanki itsellesi järkevämpää tekemistä kuin tuollaisen koulun käyminen. :( Eihän tuollaisessa paikassa ole järkeä käydä. Yritä löytää parempia kavereita jostain harrastuksesta, vaikkapa seurakunnasta, ja käy siellä iltaisin/iltapäivisin tapaamassa ihmisiä. Päivisin voisit jonkin aikaa tehdä vaan jotain kivaa ja rentouttavaa, mistä pidät. Tarvitset sellaista varmasti. Pidä lomaa koulusta, varmaan lääkärikin voi kirjoittaa sinulle ihan sairaslomaa kun kerrot kuinka paha olo sinulla on. Rukoilen puolestasi!

      Kaiken kärsimyksen äärellä kannattaa tutustua Jumalaan,. hän on auttaja hädässä. Tästä nettiosoitteesta löytyy hyvää opetusta ihmiselle, joka haluaa tutustua Jumalaan: http://www.onewaymission.fi/index.php/kotimaa/opetuslapseuskoulu/net-op

      Vuodata tuskasi rukouksessa Jumalalle! Raamattu on myös tärkeä väline Jumalaan tutustumisessa: http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/

    • Kukkakeppikolmonen

      Kauheet. Muaki kiusataan ja syrjitään,mutta hakkaa ei ole sentään vielä ruettu

    • vvpp

      http://trytoeathappy.blogspot.fi/

      Kaksi tyttöä pitävät blogia syömishäiriöistä, kiusaaisesta ja muista ongelmista. Blogi on täysin paranemismyönteinen. Ja teimme juuri postauksen kiusaamiseen liittyen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1364
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      102
      881
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      521
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      389
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    Aihe