Kaikkihan tämän jo tiesikin.
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/2015-05-26/It-guru-Windows--ja-OS-X--käyttöjärjestelmät-ovat-haittaohjelmia-3321053.html
Witutin ja osx haittaohjelmia
11
75
Vastaukset
- witun_ms
W-Witutus kasvaa kunnes räjähtää...
- Turvallinen_Windows
Ihanasti toimii, ihanasti toimii! Jo 7 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään haittaohjelmaa tai virusta!
Windows XP ja 7. - debianrules
"Windows XP ja 7."
Muksun koneesta lähti Xp mäkeen viruksien takia ja tilalle debian xfce. Toisen muksun koneessa oli Win7, kovalevyn kirjoitusnopeus vain 1MBit/s, tilalle laitettiin win10, jossa edes kovalevyajuri toimii, muuten täysin kökkökäyttis jos debian xfce:hen vertaa. - witun_ms
Turvallinen_Windows kirjoitti:
Ihanasti toimii, ihanasti toimii! Jo 7 vuotta Windowsia, eikä vieläkään yhtään haittaohjelmaa tai virusta!
Windows XP ja 7.Minulla on ollut haittaohjelmia ja viruksia Windowsissa! Liekkö tulleet vanhingossa, koska olen tottunut käyttämään turvallisempaa Linux Ubuntua.
- Anonyymi
Otsikossa on asia! ei siinä mikään toimi!
- Anonyymi
debianrules kirjoitti:
"Windows XP ja 7."
Muksun koneesta lähti Xp mäkeen viruksien takia ja tilalle debian xfce. Toisen muksun koneessa oli Win7, kovalevyn kirjoitusnopeus vain 1MBit/s, tilalle laitettiin win10, jossa edes kovalevyajuri toimii, muuten täysin kökkökäyttis jos debian xfce:hen vertaa.Voi pientä witutinvajakkia. Nyt sitä ottaa taas päähän.
- Anonyymi
debianrules kirjoitti:
"Windows XP ja 7."
Muksun koneesta lähti Xp mäkeen viruksien takia ja tilalle debian xfce. Toisen muksun koneessa oli Win7, kovalevyn kirjoitusnopeus vain 1MBit/s, tilalle laitettiin win10, jossa edes kovalevyajuri toimii, muuten täysin kökkökäyttis jos debian xfce:hen vertaa.Voi pientä witutinvajakkia. Nyt sitä ottaa taas päähän.
- FF_nopeutuu_44_pros
Aloittajan mittapuun mukaan Firefoxikin on haittis?
http://www.tivi.fi/Kaikki_uutiset/2015-05-25/Ota-käyttöön-tämä-toiminto-verkkosivut-latautuvat-jopa-44-prosenttia-nopeammin-3321036.html
Iceweaselistä en löytänyt po. vipua ollenkaan
(about:config -> privacy.trackingprotection.enabled)
http://venturebeat.com/2015/05/24/firefoxs-optional-tracking-protection-reduces-load-time-for-top-news-sites-by-44/- ms_vaarallinen
Ei haittis, vaan jokainen selain tallentaa keksejä, jotta seuraava vierailu sujuu paremmin. Nyt ylläpitäjät kirjoittaa sellaisia keksejä joilla voi vakoilla. Homma on mennyt liian pitkälle ja muodostunut vakoiluksi... Firefoxissa tuon vakoilun voi estää, toisin kuin muissa tuntemissani selaimissa...
Avoin lähdekoodi on sitä turvallista koodia, eli kannattaa sitä suosia (FF:kin sitä on). - Anonyymi
ms_vaarallinen kirjoitti:
Ei haittis, vaan jokainen selain tallentaa keksejä, jotta seuraava vierailu sujuu paremmin. Nyt ylläpitäjät kirjoittaa sellaisia keksejä joilla voi vakoilla. Homma on mennyt liian pitkälle ja muodostunut vakoiluksi... Firefoxissa tuon vakoilun voi estää, toisin kuin muissa tuntemissani selaimissa...
Avoin lähdekoodi on sitä turvallista koodia, eli kannattaa sitä suosia (FF:kin sitä on).KUOLEMA UKRAINALLE
- Anonyymi
ms_vaarallinen kirjoitti:
Avoin lähdekoodi on sitä turvallista koodia, eli kannattaa sitä suosia (FF:kin sitä on).Katsomo @ silverlight kaatuu samantien winkuralla
Lujaa winkura laaduttomuutta. Jouduin pakotetusta syystä käyttämään windows 7 konetta ja halusin katsomosta katsoa...
Toimisko jotenkin
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2292075Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101788Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse601346Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801185Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171028Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89974TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46945
- 70822
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42814