Alapää näyttäminen ja rintojen lääkärille XD

ANSKU_00

Oon 13v ja äiti oli varannut jonkun ajan et tarkistetaan mut perus jutut esim. Painon ja pituuden, ja se meni ihan ok. Mut sit kun se lääkäri (mies) sanoi että nyt katsotaan alapää ja rinnat, niin olin sillee ''OMG'' mielessäni, ja se oli noloa..olin eka vähän peloissani ja arastelin pimpin näyttämistä...mut näytin ja se katto..(hyii) sit se katto mun rinnat, se nolotti koska mulla on sika isot tissit :o Ja se paineli niitä ..sekin oli noloo, mitä mieltä te ootte noista?? :-3

8

3474

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joodaaoonsiis12vee

No mulla kävi samalla lailla et koululääkäri (mies) sano et katotaampa pimppi sitte... Olin sillee mitä miks millon?? Tottelin kummiski ja näytin. Karvat olin sheivannu pois ja se sano et hyvältä näyttää. Mä punastuin iha hitosti. Kaiken kruunas se että se rupes työntelemään sormia mun pimppiin! Olin ihan tulipunainen ja yritin vastustella mutta kroppani kouristeli kun lääkäri sormetti mua. Aloin kostumaan ja lääkäri virnisti mulle koska huomasi sen. Silmissä sumeni ja voihkin niin että koko koulu varmaan kuuli. Lopulta hän lopetti ja hyväili hellästi mua. Se antoi mulle paperit ja moikkasi. Lähdin vähän sekaisin jatkamaan koulupäivää. Pojat virnuili mulle kun huomasi että olin kostunut. Noloin päivä ala-asteella

• äöäöäö

Toi sulla ei oo totta..... Ala asteella ei todellakaa oo tommosta:D

• Hehehe
        äöäöäö kirjoitti:

Toi sulla ei oo totta..... Ala asteella ei todellakaa oo tommosta:D

Toi nyt olikin jonkun teinipojan fantasia.

• äöäöäö
        Hehehe kirjoitti:

Toi nyt olikin jonkun teinipojan fantasia.

Nii

• Isäpappa

Käsittääkseni useimmat gynet ovat miehiä, joten sun kannattaa suhtautua tuohon ihan vaan niin, että se on ammattilainen (ei niinkään mies) joka sen tarkastuksen tekee. Ammattilainen tekee työtänsä ammattimaisesti, ei mitenkään seksuaalisella mielellä.

Ymmärrän toki, että tuo voi olla vaikea paikka teinille. Kyllä minuakin teinipoikana nolotti kun naislääkäri tutki minun genitaalejani. Toisaalta olihan sekin kiusaannuttavaa kun aikuinen mies taas myöhemmin tutki kaluani. Kyseessä on kuitenkin ammattilaiset jotka tekevät arvokasta työtään.

• jokurandom19

Juuri näin! :)

• AAli15

Murkku iässä menin vanhalle mies lääkärille. Käski riisua ja nolotti, isoja rintojani tutki pitkään ettei ole paiseita. Laitto kumihanskan käteen ja rasvaa. Kiihotuin kunnolla kun työnteli sormiaa. Huomas kun kiihotuin ja paino riintaani ja käski raihottua. Käski itse tehdä orkut että saa tutkittua.

• Anonyymi

Joskus kun mä olin koulussa niin meidän luokkaan tuli terveyden hoitaja ja se otti mukaan mut ja meidän luokan yhden pojan ja sitse käski ottaa kaikki vaatteet pois ja sitse koski meidän pippiin ja tisseihin ja sen pojan pippeliin sitme me mäntiin eri huoneisiin ja seterveyden hoitaja laittoi kumihanskat ja painoi mu tissiin ja pimppii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe