Oon 13v ja äiti oli varannut jonkun ajan et tarkistetaan mut perus jutut esim. Painon ja pituuden, ja se meni ihan ok. Mut sit kun se lääkäri (mies) sanoi että nyt katsotaan alapää ja rinnat, niin olin sillee ''OMG'' mielessäni, ja se oli noloa..olin eka vähän peloissani ja arastelin pimpin näyttämistä...mut näytin ja se katto..(hyii) sit se katto mun rinnat, se nolotti koska mulla on sika isot tissit :o Ja se paineli niitä ..sekin oli noloo, mitä mieltä te ootte noista?? :-3
Alapää näyttäminen ja rintojen lääkärille XD
8
2803
Vastaukset
- Joodaaoonsiis12vee
No mulla kävi samalla lailla et koululääkäri (mies) sano et katotaampa pimppi sitte... Olin sillee mitä miks millon?? Tottelin kummiski ja näytin. Karvat olin sheivannu pois ja se sano et hyvältä näyttää. Mä punastuin iha hitosti. Kaiken kruunas se että se rupes työntelemään sormia mun pimppiin! Olin ihan tulipunainen ja yritin vastustella mutta kroppani kouristeli kun lääkäri sormetti mua. Aloin kostumaan ja lääkäri virnisti mulle koska huomasi sen. Silmissä sumeni ja voihkin niin että koko koulu varmaan kuuli. Lopulta hän lopetti ja hyväili hellästi mua. Se antoi mulle paperit ja moikkasi. Lähdin vähän sekaisin jatkamaan koulupäivää. Pojat virnuili mulle kun huomasi että olin kostunut. Noloin päivä ala-asteella
- äöäöäö
Toi sulla ei oo totta..... Ala asteella ei todellakaa oo tommosta:D
- Hehehe
äöäöäö kirjoitti:
Toi sulla ei oo totta..... Ala asteella ei todellakaa oo tommosta:D
Toi nyt olikin jonkun teinipojan fantasia.
- äöäöäö
Hehehe kirjoitti:
Toi nyt olikin jonkun teinipojan fantasia.
Nii
- Isäpappa
Käsittääkseni useimmat gynet ovat miehiä, joten sun kannattaa suhtautua tuohon ihan vaan niin, että se on ammattilainen (ei niinkään mies) joka sen tarkastuksen tekee. Ammattilainen tekee työtänsä ammattimaisesti, ei mitenkään seksuaalisella mielellä.
Ymmärrän toki, että tuo voi olla vaikea paikka teinille. Kyllä minuakin teinipoikana nolotti kun naislääkäri tutki minun genitaalejani. Toisaalta olihan sekin kiusaannuttavaa kun aikuinen mies taas myöhemmin tutki kaluani. Kyseessä on kuitenkin ammattilaiset jotka tekevät arvokasta työtään.- jokurandom19
Juuri näin! :)
- AAli15
Murkku iässä menin vanhalle mies lääkärille. Käski riisua ja nolotti, isoja rintojani tutki pitkään ettei ole paiseita. Laitto kumihanskan käteen ja rasvaa. Kiihotuin kunnolla kun työnteli sormiaa. Huomas kun kiihotuin ja paino riintaani ja käski raihottua. Käski itse tehdä orkut että saa tutkittua.
- Anonyymi
Joskus kun mä olin koulussa niin meidän luokkaan tuli terveyden hoitaja ja se otti mukaan mut ja meidän luokan yhden pojan ja sitse käski ottaa kaikki vaatteet pois ja sitse koski meidän pippiin ja tisseihin ja sen pojan pippeliin sitme me mäntiin eri huoneisiin ja seterveyden hoitaja laittoi kumihanskat ja painoi mu tissiin ja pimppii
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 233000
- 681477
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa751052Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää140998- 45911
- 61872
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.45848Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe171842- 42826
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis135746