Alapää näyttäminen ja rintojen lääkärille XD

ANSKU_00

Oon 13v ja äiti oli varannut jonkun ajan et tarkistetaan mut perus jutut esim. Painon ja pituuden, ja se meni ihan ok. Mut sit kun se lääkäri (mies) sanoi että nyt katsotaan alapää ja rinnat, niin olin sillee ''OMG'' mielessäni, ja se oli noloa..olin eka vähän peloissani ja arastelin pimpin näyttämistä...mut näytin ja se katto..(hyii) sit se katto mun rinnat, se nolotti koska mulla on sika isot tissit :o Ja se paineli niitä ..sekin oli noloo, mitä mieltä te ootte noista?? :-3

8

2998

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joodaaoonsiis12vee

No mulla kävi samalla lailla et koululääkäri (mies) sano et katotaampa pimppi sitte... Olin sillee mitä miks millon?? Tottelin kummiski ja näytin. Karvat olin sheivannu pois ja se sano et hyvältä näyttää. Mä punastuin iha hitosti. Kaiken kruunas se että se rupes työntelemään sormia mun pimppiin! Olin ihan tulipunainen ja yritin vastustella mutta kroppani kouristeli kun lääkäri sormetti mua. Aloin kostumaan ja lääkäri virnisti mulle koska huomasi sen. Silmissä sumeni ja voihkin niin että koko koulu varmaan kuuli. Lopulta hän lopetti ja hyväili hellästi mua. Se antoi mulle paperit ja moikkasi. Lähdin vähän sekaisin jatkamaan koulupäivää. Pojat virnuili mulle kun huomasi että olin kostunut. Noloin päivä ala-asteella

• äöäöäö

Toi sulla ei oo totta..... Ala asteella ei todellakaa oo tommosta:D

• Hehehe
        äöäöäö kirjoitti:

Toi sulla ei oo totta..... Ala asteella ei todellakaa oo tommosta:D

Toi nyt olikin jonkun teinipojan fantasia.

• äöäöäö
        Hehehe kirjoitti:

Toi nyt olikin jonkun teinipojan fantasia.

Nii

• Isäpappa

Käsittääkseni useimmat gynet ovat miehiä, joten sun kannattaa suhtautua tuohon ihan vaan niin, että se on ammattilainen (ei niinkään mies) joka sen tarkastuksen tekee. Ammattilainen tekee työtänsä ammattimaisesti, ei mitenkään seksuaalisella mielellä.

Ymmärrän toki, että tuo voi olla vaikea paikka teinille. Kyllä minuakin teinipoikana nolotti kun naislääkäri tutki minun genitaalejani. Toisaalta olihan sekin kiusaannuttavaa kun aikuinen mies taas myöhemmin tutki kaluani. Kyseessä on kuitenkin ammattilaiset jotka tekevät arvokasta työtään.

• jokurandom19

Juuri näin! :)

• AAli15

Murkku iässä menin vanhalle mies lääkärille. Käski riisua ja nolotti, isoja rintojani tutki pitkään ettei ole paiseita. Laitto kumihanskan käteen ja rasvaa. Kiihotuin kunnolla kun työnteli sormiaa. Huomas kun kiihotuin ja paino riintaani ja käski raihottua. Käski itse tehdä orkut että saa tutkittua.

• Anonyymi

Joskus kun mä olin koulussa niin meidän luokkaan tuli terveyden hoitaja ja se otti mukaan mut ja meidän luokan yhden pojan ja sitse käski ottaa kaikki vaatteet pois ja sitse koski meidän pippiin ja tisseihin ja sen pojan pippeliin sitme me mäntiin eri huoneisiin ja seterveyden hoitaja laittoi kumihanskat ja painoi mu tissiin ja pimppii

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      79
      4014
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      47
      3409
    3. Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?

Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle
      Ikävä
      51
      2471
    4. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      344
      2031
    5. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      140
      1779
    6. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1685
    7. Ikävöin sua

Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan
      Ikävä
      13
      1491
    8. Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?

Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?
      Suomussalmi
      12
      1309
    9. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1307
    10. Olet huippunainen

Ja onneksi tiedät sen itsekin.
      Ikävä
      45
      1224
    Aihe