Mitä vittua emot?

14v.boy

Ensin nyt ilmotan, että mä en ole emo vaikka mustat hiukset emocutilla, maastohousut ja Bmth:n levy löytyy.
Emo-sana on mun mielestä saanu semmosen viiltelevän 12v-Wannabe angstiteinin merkityksen. Vaikka ite tykkään emotyylistä nii en ikinä itteeni semmoseks kutsuis...
Ja sitte se ku jotkut 11v alottaa viiltelyn vaa ollkseen emoja.
Mitä vittuta?

8

90

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scenepoju

Sitä mieki mietin. Ja sceneistä ajatellaan, että ne olis emojen ja pissisten yhistelmä. En ole ainakaan omasta mielestään fruittarimainen.

• En pääse yli.
      Vaikka emo ulkonäkönä miellyttää omaa silmää niin ei herraisä...

• ysiseiskaemopoika

ja mis kaikki emojätkät ees on.... meit o iha liian vähän... mitä musaa sä 14v.boy kuuntelet? tai mitä sulle niiku merkitsee olla emo tai ei olla jos tykkäät tyylist mut et silti haluu "olla emo"?

ite ainaki voin sanoo että oon kyl tosi emohenkine ja mielestäni oon emo kyl. lontoo o nii hieno kaupunki siel näky emojaki suht paljo ja sekä jätkii et muijii. tutustuinki siel pariin tosi mukavaan tyyppiin ^^LONDON <3

• ap.3

Ei.
      Emo tyylinä ja musiikkinaki on ihan jyvää, mut pointti oli, et se ei nykyään enää tarkota musiikkityyliä, vaan emouden takia viiltelevää angstiteiniä

• Scenepoju

Juurikin näin. Emoihin liitty alunperinki se musiikki, sitte tuli tyyli, koska emomusiikin kuuntelijat halus jotain omaa.
        Nykyään iso osa on wannabe-emoja, jotka viiltelee yms., "koska emojen on pakko viillellä", joka ei kyllä oo totta.
        Sitten jotkut väittää, että emo- ja scenetyyliin on tietty ikäraja, vaikka omasta mielestäni ite ihan hyvin voin olla scene, vaikka oon vasta kohta 13v, tosin en suosittele jonku 8-vuotiaan pukeutua silleen.

• 12www

Hehhh en viiltele siks et haluisin olla emo :'D vaa siks et on aika paha olla. Mut iha mite vaa

• Erillainetyttö-01

Niin..Sun iäs kannataiss oll viiltelemätt ja puhuu jollekin..Tosin tiedän et on vaikeet ku 4-5kertaa ratkennu uudelleen pahan olon vuoksi. Voimia sinulle & toivotaan että saat apua tohon viiltelyyn :3

• Erillainetyttö-01

En tiedä miks Emot on jotenkin muuttunut tässä matkan varrella tohon ajatusmaailmaan,mutt sentään on viell ihan sellasiiki emoi,jotka on samanlaisii ku ns. enne vanhaa ;D Kaikki taitaa haluta olla vaan mahd. erillaine ja kuuluu johonki :/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1672
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1498
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      943
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      879
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      831
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      796
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      748
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      740
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      738
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      720
    Aihe