Mitä vittua emot?

14v.boy

Ensin nyt ilmotan, että mä en ole emo vaikka mustat hiukset emocutilla, maastohousut ja Bmth:n levy löytyy.
Emo-sana on mun mielestä saanu semmosen viiltelevän 12v-Wannabe angstiteinin merkityksen. Vaikka ite tykkään emotyylistä nii en ikinä itteeni semmoseks kutsuis...
Ja sitte se ku jotkut 11v alottaa viiltelyn vaa ollkseen emoja.
Mitä vittuta?

8

122

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Scenepoju

      Sitä mieki mietin. Ja sceneistä ajatellaan, että ne olis emojen ja pissisten yhistelmä. En ole ainakaan omasta mielestään fruittarimainen.

    • En pääse yli.
      Vaikka emo ulkonäkönä miellyttää omaa silmää niin ei herraisä...

    • ysiseiskaemopoika

      ja mis kaikki emojätkät ees on.... meit o iha liian vähän... mitä musaa sä 14v.boy kuuntelet? tai mitä sulle niiku merkitsee olla emo tai ei olla jos tykkäät tyylist mut et silti haluu "olla emo"?

      ite ainaki voin sanoo että oon kyl tosi emohenkine ja mielestäni oon emo kyl. lontoo o nii hieno kaupunki siel näky emojaki suht paljo ja sekä jätkii et muijii. tutustuinki siel pariin tosi mukavaan tyyppiin ^^LONDON <3

    • ap.3

      Ei.
      Emo tyylinä ja musiikkinaki on ihan jyvää, mut pointti oli, et se ei nykyään enää tarkota musiikkityyliä, vaan emouden takia viiltelevää angstiteiniä

      • Scenepoju

        Juurikin näin. Emoihin liitty alunperinki se musiikki, sitte tuli tyyli, koska emomusiikin kuuntelijat halus jotain omaa.
        Nykyään iso osa on wannabe-emoja, jotka viiltelee yms., "koska emojen on pakko viillellä", joka ei kyllä oo totta.
        Sitten jotkut väittää, että emo- ja scenetyyliin on tietty ikäraja, vaikka omasta mielestäni ite ihan hyvin voin olla scene, vaikka oon vasta kohta 13v, tosin en suosittele jonku 8-vuotiaan pukeutua silleen.


    • 12www

      Hehhh en viiltele siks et haluisin olla emo :'D vaa siks et on aika paha olla. Mut iha mite vaa

      • Erillainetyttö-01

        Niin..Sun iäs kannataiss oll viiltelemätt ja puhuu jollekin..Tosin tiedän et on vaikeet ku 4-5kertaa ratkennu uudelleen pahan olon vuoksi. Voimia sinulle & toivotaan että saat apua tohon viiltelyyn :3


    • Erillainetyttö-01

      En tiedä miks Emot on jotenkin muuttunut tässä matkan varrella tohon ajatusmaailmaan,mutt sentään on viell ihan sellasiiki emoi,jotka on samanlaisii ku ns. enne vanhaa ;D Kaikki taitaa haluta olla vaan mahd. erillaine ja kuuluu johonki :/

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1606
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      931
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      753
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      17
      618
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      547
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      188
      428
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe