Hei!
Onkohan kukaan hakenut koskaan kyseiseen harjoitteluohjelmaan tai peräti käynyt sen ja jatkanut töitä Nordealla? Minkälaisia kokemuksia? Mitä he tunutuvat etsivän? Siis minkälaisia ihmisiä koulutukseen halutaan?
NORDEA TRAINEE
3
2756
Vastaukset
- yxmix
Jep. Tuommoinen trainee-ohjelma on kuin tehty kauniille muodokkaille, alle 3-kymppisille tradenomi- ja maisterinaisille, jotka osaavat SUULLISEN palvelun periaatteet. Täyttämällä nämä kriteerit on urapolku hyviin hommiin miesvaltaisella pomorintamalla taattu!
- just joo
Olipa taas fiksu kommentti!
Laitoin juuri hakemuksen kyseiseen työhön ja sellainen kuva on, että hyvin suosittu on tuo koulutus hakijoiden keskuudessa. Olen aiemmin käynyt vähän samantyyppisen, mutta eri alan koulutuksen, joka oli myös mielestäni erittäin laadukas. Ja mikä parasta työpaikka on taattu koulutuksen jälkeen.
Hakijoita on varmasti aivan älyttömän paljon, mutta aina kannattaa yrittää...
Onko kellään mitään asiallista informaatiota tästä nordea trainee koulutuksesta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 743397
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753127Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.683002On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662671Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442182- 611739
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251707- 351705
Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181679- 601628