Hannu valitsi OPETUSLAPSET

j.ä.s.e.n.t.i.e.d.o.t.e

Nyt se on sitten siinä! Aikoinaan kaikui varoitus, että vasikat, suolimurot ynnä muut syntymätyhmät jätetään rannalle ruikuttamaan, kun isot pojat ryhtyy kaupankäyntiin. Olisiko kannattanut kuunnella silloin?

"Viime viikonlopulla Kailajärvi piti asiakkailleen neljä päivää kestäneen koulutusseminaarin Kuusamossa.
- Olen valinnut partnerit, keille olen järjestelmän tarjonnut käyttöön, ja on enemmän kuin todennäköistä, että en muille mahdollisuutta enää suo."
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2015052119720088_uu.shtml

Uskolliset ja luotettavat saavat nyt nauttia Hannun työn hedelmistä ja vauraudesta. Muut saavat nuolla näppejään ja pureskella kynsiään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!

21

173

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • isot.pojat.hohohohoooo

      Sori nyt vaan mutta en saanut enää luettua loppuun, kun kahvit turskahti näppiksille jo tuosta lauseesta:

      "kun isot pojat ryhtyy kaupankäyntiin" :))))))))))))

      Kerrotko vielä että mikä on minimisumma sijoittaa (100 USD? 500 USD?) ja montako "partneria" on mukana tuolla minimisummalla... :DDDDD

      Voi luoja että teiltä saa aina takuunaurut !!!! ;))))))))

      • hohohohoooo

        etpä olisi voinut paremmin sanoa!! :D


      • Vähänenjemmari

        Saadana -kun polettaa ja naurattaa -kun pyörästä on kettingit poikkee päältä, samaten -kun ajeluttaa ja tuulettaa -kun autosta on kartaani veke,,, oli olii nämä niiniin hauskoja veitikoita,
        -
        Uskolliset ja luotettavat saavat nyt nauttia Hannun työn hedelmistä ja vauraudesta. Muut saavat nuolla näppejään ja pureskella kynsiään. Niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan!
        --Mikähän on toellinen kikan nimi, -mistä herspekasta taasen osaa poukastaa löytää kohtalonsa, -kylää siellä taasen tunnetaan sitä kohtalooonsa ivaa!


    • Samapulijuvaenpelaa

      Onkos muuten tämän lafkan jäsentiedostot vielä voimassa, eikös nettivalvonta ole vielä sitä likviritoinut, oisko näin -jotta saman pelin annetaan vielä jatkua --hyi hyi suomen valtiolle, vissiin piisaa viranomaisilla töetäää.

    • SuurAASI

      Milloin voin liittyä ja maksaa tähän mitään tuottamattomaan ja poliisit perään saavaan valuuttakuppausta tekevään ihme zoomiin ?
      Tykkään hävitä rikollisille rahat, tykkään kun viisarit heiluu ja pipsit paukkuu ja tilini tyhjenee. Proffesorit antaa lausuntoja nappipäissään ja kumisaappaat varet täynnä keltaista Panaman kanavan vettä.

    • Taskut-täynnätuohta

      Kunnon häviäjiä on aivan ruuhkaan asti, koska agrikaatit saahaan työnettyä käyntiin tupsuttamaan, rahnaa on millä hävitä joo.

    • Opetuslastenvalinta

      Kun Hanski kulki Pyhäjärven rantaa, hän näki kaksi treidaajaa, Timon, toiselta nimeltä Vyölaukun, ja hänen veljensä Humppa-Einarin. He olivat vääntämässä stop-lossia vireeseen, sillä he olivat valuuttatreidareita. Hanski sanoi heille: "Lähtekää minun mukaani. Minä teen teistä rubluuttikauppiaita." He jättivät heti MetaTreiderin virittämättä ja lähtivät seuraamaan Hanskia.

      Sieltä jonkin matkaa kuljettuaan Hanski näki toiset kaksi pösiliö, Tröllin ja hänen veljensä Fyikän, Ahkmedin pojat. He olivat yhdessä isänsä Ahkmedin kanssa polkemassa tulpatonta mopa käyntiin. Hanski kutsui heidätkin. He jättivät heti moponsa ja isänsä ja lähtivät seuraamaan Hanskia.

    • Norsunmetsästäjä

      Mikä on "vasikka"? Rikollinen, joka ilmiantaa muita rikollisia, eiksvaan. Ketkä ovat rikollisia?

    • lisääkommentti

      valkun typeriä juttuja

    • OikeitaVasikoita

      Vuorokausi näköjään ehti vaihtua jo torstain puolelle, joten toivotellaan samalla touhukasta torstaita. Meidän olisi tarkoitus päästä tänään aloittamaan peltohommat. Saapa nähdä saadaanko pellolla vielä märkyyden vuoksi mitään aikaan vai rämmitäänkö oikein urakalla. :)

      Seuraavana päivänä Laikku ja Lupiini pääsivätkin jo ulkoilemaan ja sitä seuraavana mukaan laumaan ja laitumille.
      -
      -Blac -kiitos vierailusta ja kommentistasi. Ihania nuo kaikki kolme uutta ja toki kaikki vanhatkin! Tykkään itse noista hereford-angnus risteytyksistä erityisen paljon. Meillä niitä muutama ennesttään ja toivottavasti poikivat tulevaisuudessa uusia lehmiä meidän karjaan. :)

    • kjjkjk

      Mitenköhän bisnekset ovat sujuneet?

      • PoorMan

        Kuulemani mukaan vallan erinomaisesti.
        Harmi kun ei tullut lähdettyä mukaan, vaikka mahdollisuutta siihen tarjottiin.
        Rikas mies nyt oisin, kaiken päivää laiskottelisin...

        Referenssehän tuolla Kailajärvellä näyttää piisaavan:
        "- Olin 80-luvun alussa kehittämässä Suomen ensimmäisiä pankkiyhteyskassahallintojärjestelmiä, olen ollut erityisasiantuntijana suurimmissa firmoissa, muun muassa Rautaruukilla kehittänyt erilaisia tietojärjestelmiä. IBM:lle suunnittelin ja toteutin heidän myynninrahoitusjärjestelmänsä 80- ja 90-lukujen taitteessa. Valuuttamarkkinoilla olen ollut 80-luvun lopusta ja viisisataa Suomen suurinta yritystä suurinpiirtein ollut asiakkaana."

        Vaan nuohan nyt eivät ole mitään Perseentervaajan saavutuksiin verrattuna.


      • PoorMan

        "Valuuttamarkkinoilla olen ollut 80-luvun lopusta ja viisisataa Suomen suurinta yritystä suurinpiirtein ollut asiakkaana."

        Tuopa se kiinnitti huomiota.
        Samassa lauseessa valuuttamarkkinat ja suurinpiirtein viisisataa Suomen suurinta yritystä.
        Ilimankos se KRP on salannut visusti muut kuin myymänsä 3200 jäsenen tiedot.
        Panamassahan niitä offshore-tilejä piilotellaan...


      • Todellinen.nero

        Ropootin koodikaan ei ole enää kuin ihan vähän kesken.


      • Pellesijoittaja
        PoorMan kirjoitti:

        Kuulemani mukaan vallan erinomaisesti.
        Harmi kun ei tullut lähdettyä mukaan, vaikka mahdollisuutta siihen tarjottiin.
        Rikas mies nyt oisin, kaiken päivää laiskottelisin...

        Referenssehän tuolla Kailajärvellä näyttää piisaavan:
        "- Olin 80-luvun alussa kehittämässä Suomen ensimmäisiä pankkiyhteyskassahallintojärjestelmiä, olen ollut erityisasiantuntijana suurimmissa firmoissa, muun muassa Rautaruukilla kehittänyt erilaisia tietojärjestelmiä. IBM:lle suunnittelin ja toteutin heidän myynninrahoitusjärjestelmänsä 80- ja 90-lukujen taitteessa. Valuuttamarkkinoilla olen ollut 80-luvun lopusta ja viisisataa Suomen suurinta yritystä suurinpiirtein ollut asiakkaana."

        Vaan nuohan nyt eivät ole mitään Perseentervaajan saavutuksiin verrattuna.

        >>"- Olin 80-luvun alussa kehittämässä Suomen ensimmäisiä pankkiyhteyskassahallintojärjestelmiä, olen ollut erityisasiantuntijana suurimmissa firmoissa, muun muassa Rautaruukilla kehittänyt erilaisia tietojärjestelmiä. IBM:lle suunnittelin ja toteutin heidän myynninrahoitusjärjestelmänsä 80- ja 90-lukujen taitteessa. Valuuttamarkkinoilla olen ollut 80-luvun lopusta ja viisisataa Suomen suurinta yritystä suurinpiirtein ollut asiakkaana."

        Kailajärvi kohottaa häntäänsä näillä työkokemus jutuillaan. Todellisuudessa hän ei tehnyt mitään it-alan töitä, mutta käynyt kansanopistossa yhden atk-kurssin.

        Kailajärven liiketoimintaosaaminen on sitä, että hän perusti aikoinaan tissibaarin Ouluun. No, koknurssiihan se meni ja Kailajärvelle jäi satojen tuhansien velat maksettavaksi.

        Puhelahjoja kailajärvellä on. Hän osaa puhua täyttä puutaheinää hyivn vakuuttavasti kuin Donald Trum ikään. Sikäli hänellä olisi voinut olla politiikassa menestymisen mahdollisuuksia ennen kuin ryhtyä rikolliselle uralle.


      • Roboottivalmis
        Todellinen.nero kirjoitti:

        Ropootin koodikaan ei ole enää kuin ihan vähän kesken.

        >>Ropootin koodikaan ei ole enää kuin ihan vähän kesken.

        On kuulemma koodi jo valmis.


      • Pipsit.pussiin
        Roboottivalmis kirjoitti:

        >>Ropootin koodikaan ei ole enää kuin ihan vähän kesken.

        On kuulemma koodi jo valmis.

        "On kuulemma koodi jo valmis."

        Onko ropootti siis jo nyt ihan oikeasti valmis? joko kohta päästään rupluuttamaan miljuunia?


    • Mmmny

      Voitko nimetä ne "suurinpiirtein" 500 yritykset veikkoseni

    • FXspermatykki

      Spermaa rubluudetaan Thaimaassa kuten ennenkin.

    • Mulatti

      Ei taida nero kiinnostaa evvvkkk

    • Remppareijo

      Otti läxx. Mutta minne nösjöh tekemää rempan loppuu.????? Tä...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9139
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3799
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      86
      2665
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2494
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1773
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1602
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe