Kummitteleeko asunnossani?

guntsiii

Muutin yksin asumaan muutaman vuoden tyhjillään olleeseen yksiöön. Talo on noin 1960-luvulta. Olen asunut nyt kyseisessä asunnossa kaksi vuotta ja välillä on tapahtunut hieman kummallisia asioita... En ole millään tavalla aiemmin uskonut näihin henkimaailman juttuihin, mutta nyt mieleeni on tullut kysymys, voisiko asunnossani mahdollisesti kummitella? Kerran kaverini olessa kylässä yksi ovi sisällä rävähti auki ja toinen ovi pamahti kiinni peräjälkeen. Asunnossa ei kuitenkaan ollut läpivetoa tai ikkunoita auki, mikä olisi selittänyt tämän. Pianon pedaalista kuuluu narina kun sitä painaa, mutta narinaa on alkanut kuulua sillointällöin myös itsestään. Samoiten kerran avaimet kilisivät itsestään eteisen avaintaulussa. Minulla on koira, joka muuton jälkeen murisi pari kertaa tyhjälle ja oli muutenkin aluksi asunnossa säikkynä, mikä oli koirani käytökselle erikoista. Tämä toki on saattanut johtua myös muutosta aiheutuneesta ressistä koiralle. Muuten koira ei ole asioihin millään tavalla reagoinut. Kerran tulin kotiin ja asunnossani meni tasasin välein pieniä veritahroja ja ensimmäisenä tottakai ajattelin että koiran tassussa on haava. Tarkistin koiran tassut ja haavoja en nähnyt, mutta ajattelin että en ole haavaa vaan huomannut. En ajatellut asiaa mitenkään outona kunnes parin viikon päästä melkein jokaiseen valokatkaisijaan oli ilmestynyt samanlaiset tahrat...ja tähän koira ei voi olla syynä.. Myös muutamia kertoja on tavaroita kaatuillut ja tippunut pöydiltä itsestään. Näitä on tapahtunut sekä kun olen ollut yksin kotona että kun kavereita on ollut kylässä. En ole näille mitään järkevää syytä oikein keksinyt..voisiko asialla olla joku kummitus? Onko kellään ollut vastaavia kokemuksia? Itse menen näistä aivan säikyksi. Miten näihin asioihin tulisi suhtautua?

9

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mariobros

      Ehkä et ole täysin väärässä tämän asian suhteen...

    • ghostbuster

      Kun kello lyö 12 yöllä, sammuta valot, sytytä kynttilä ja laita se ison peilin eteen. Istu peilin eteen ja sano kolme kertaa "Bloody Mary". Kun verimari tulee esiin, niin ojenna sille rätti ja sano, että siivoaa jälkensä.

      • ghostbuster

        ...ja lopuksi ojenna hänelle tamppooni.


    • LukekaaUT

      No onpas taas vastauksia.. Luultavasti asunnossa on jokin ylimääräinen olento. Mene paikalliseen helluntiseurakuntaan,vapaakirkkoon tai kysy sinua vartesoittamalla pastorille/netistä seurakuntien foorumeilta,kuka vois tulla siunaamaan kotisi ja julistamaan syntisi anteeksi Jeesuksen Kristuksen nimessä ja veressä. On tärkeää,että otat vastaan Jeesuksen henkilökohtaisesti, uskot Hänen sovitustyönsä olevan myös sinun syntiesi sovitus- voin luvata,että piru lähtee. Olen kokenut näitä niin paljon, että en puhu pötyä ja sitäpaitsi- et menetä tätäkin kokeilemalla mitään! Muista kuitenkin, että ensin pyydät apua uskovilta,siis todella uskovilta,jotka tietävät mitä demonisten henkien karkoitus Jeesuksen Kristuksen Nasaretilaisen nimeen on ja vasta sitten etsit apua jumalan kieltäjiltä,joita varmasti tämän kirjoituksen jälkeen ilmestyy tänne pilkkaamaan,jottet vain edes ajattelisi Jumalan Jeesuksessa sinua auttavan.. Rukoilen puolestasi,rukoile sinäkin,vaikkapa Isä Meidän :)

    • uskon1

      Erittäin suurella todennäköisyydellä asunnossasi kummittelee. Rukoile ja pyydä henkeä menemään kohti valoa. Tilanne saattaisi helpottua.

    • uskoneton

      "Kerran kaverini olessa kylässä yksi ovi sisällä rävähti auki"

      Kyllä ja uskon sua. Mä kerran olin yhdessä paikassa ja tapahtu sit niin, että yksi ovi rävähti vauhdilla auki. Paikassa ei ollut läpivetoa, eikä kukaan mennyt/tullut ovesta jne.
      Kyllä näitä juttuja vaan tapahtuu ja mulla olis muutakin kokemusta, mutta riittäköön nyt tämä. Tai no mainittakoon, että yhdestä sängystä kuului outoa ääntä aina kun siitä nousi ylös.

    • jj2212223

      Olen nähnyt noin 2 kk sitten 3 mustaa pitkää hahmoa näytti ikään kuin laihoilta pitkiltä miehiltä erotin pään, olkapäät ja käsiä. Olin ollut noin 2 min hereillä mutta pidin vielä silmiä kiinni avasin lopulta silmät ja näin nuo omituiset hahmot laitoin äkkiä silmät kiinni ja hoin vaan päässäni että kuvittelen vaan ja rttä mun silmät vaan teppuilee pimeässä. Olin siinä noin 3 min silmät kiinni kun taas avasin silmät ja näin kun ne kolme hahmoa oli tullut lähemmäksi. Vieressäni nukkui kihlattuni ja äitini toisessa sängyssä. Huusin nukkuvallle äidilleni että laita valot päälle ja samalla pidin yhä silmiä kiinni kun en enää uskaltanuy avata niitä ennen ku oon saanut valot. Valojen laittamisen jälkeen ne hävisi. En tiedä mitä ne oli tai mitä tuommoinen tarkottaa mutta toivon että joku osaisi vastata kysymykseeni????

    • elkääviitsikö

      ei sielä kummittele,on vain tapahtunut outoja juttuja ,muuten voisi olla mahdollista mutta kun kummituksia ei vaan ole

    • AivanVakavastiSanoen

      Aivan ilmeisesti asunnossa nk. kummittelee. Oletettavasti asunnossa on aiemmin asunut mahd. joku väkivaltarikollinen. Jos asunto on sellainen, mm. alkoholistien ensiasunto, siellä on saattanut asua monenlaista porukkaa, joista on jäänyt nk. paha jälki.

      Tiedän erään tällaisen asunnon, jonka maine oli sellainen, että kukaan ei elänyt siinä paria kuukautta kauempaa.

      Neuvoisin aloittajaa kysymään asiasta vuokranantajalta ja muuttamaan nopeasti pois. Asunnon vaikutus on vaarallinen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 185
      2045
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1932
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1588
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      146
      1533
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1204
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1173
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1138
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      11
      1137
    Aihe